بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب را بشناسید

بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب را بشناسید

در این مقاله بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب را معرفی می کنیم تا راحت تر بتوانید انتخاب و خرید کنید.

۶ تا از بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب

  1.     آواب صنعت

درایتدا به معرفی شرکت تصفیه آب آواب صنعت می پردازیم این شرکت با سابقه بیش از ۲۷ سال از بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب با هدف بهره مندی از منابع آبی و با  استفاده از تجهیزات و فناوری پیشرفته  شروع به کار کرد و تا بحال 

توانسته مشتریان  زیادی را در صنایع مختلف جذب کند.

این شرکت در زمینه فیلتر ممبران ro، دستگاه های تصفیه آب صنعتی و دستگاه های ضد عفونی آب مشغول به کار است. آواب صنعت با بهره‌مندی از دانش فنی متخصصان خود، همواره کالا با کیفیت بسیار بالا و مرغوب را به بازار ارائه نموده است. 

ممبران های تصفیه آب صنعتی هم که به عنوان فیلترهای اسمز معکوس (RO) نیز شناخته می شوند، به دلیل دقت و کارایی بالا در حذف آلاینده ها، کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارند.

حال برای خرید و داشتن قیمت فیلتر ممبران تصفیه آب از بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب می توانید با متخصصان و مشاوران آواب صنعت تماس گرفته و یک خرید عالی را تجربه کنید.

این شرکت در زمینه طراحی، تولید و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های تصفیه آب صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی فعالیت می کند. برای اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه آب صنعتی با آن ها در ارتباط باشید.

برخی از  ویژگی های این دستگاه ها عبارتند از:

ادامه مطلب  چگونه در نگاه اول تاثیرگذار باشیم؟

استفاده از ممبران های RO با کیفیت بالا از شرکت های معتبر جهانی

طراحی سیستم به صورت کاملا اتوماتیک و آسان برای استفاده

دارای سیستم پیش تصفیه برای افزایش طول عمر ممبران

مجهز به سیستم های کنترلی پیشرفته برای رصد عملکرد دستگاه

ارائه خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی محصول

  1.     آبین

آبین یکی دیگر از بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب دارای بازار آنلاین تخصصی در حوزه تجهیزات آبی می باشد، که فعالیت هایش بر پایه فروش آنلاین تجهیزات آبی شامل: دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، کلیه لوازم جانبی و فیلترهای دستگاه‌های تصفیه آب صنعتی و خانگی، محصولات شیمیایی، تجهیزات استخر و جکوزی، ابزار دقیق و …. است.  آبین با داشتن شبکه وسیعی از معتبرترین تامین کنندگان و وارد کنندگان صنعت آب از سراسر کشور را ایجاد کرده است. با وجود تامین کنندگان و واردکنندگان در زمینه های مختلف تصفیه آب خانگی و صنعتی و حذف واسطه ها، امکان فروش مستقیم کالا با مناسب ترین قیمت به مشتری فراهم شده است.

  1.     آب پاکسازان

شرکت تصفیه آب و فاضلاب گروه صنعتی آب پاکسازان از بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب در ابتدای فعالیت خود و با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود توانسته است اجرای خیلی زیادی از پروژه موفق در زمینه سیستم های تصفیه آب و فاضلاب را بر اساس آخرین دستاورد های علمی و فنی روز در کارنامه خود به تثبیت برساند. در این بین کیفیت، سرعت، قیمت و خدمات پس از فروش خود را به ایده آل ترین سطح ممکن برساند.

  1.     آبنوس پالایش
ادامه مطلب  سفارش تاج گل با بهترین قیمت در تهران

شرکت فنی و مهندسی آبنوس پالایش از بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب این لیست به منظور تامین آب سالم و با هدف بهره‌وری از صنایع آبی و افزایش سطح سلامت جامعه، حفظ محیط زیست در حوزه‌های مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های تصفیه آب صنعتی و فاضلاب فعالیت می کند و با بهره‌گیری از تیمی خبره در زمینه‌های مهندسی فرایند، برق، مکانیک، بهداشت محیط زیست و صنایع کوشش می‌نماید تا پیچیده‌ترین مشکلات موجود در آب‌های مناطق مختلف کشور را با ارائه تجهیزات مناسب از نظر اقتصادی و فنی حل نماید و ضمن تلفیق دانش فنی و تجربه توانسته است پروژه‌های متعددی را مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی در صنایع مختلف کشور به اجرا در آورد.

  1.     پالایش آب

شرکت فنی مهندسی پالایش آب فعالیت خود را به عنوان مشاور و مجری سیستم های تصفیه آب صنعتی با تکیه بر دانش فنی کارشناسان و متخصصان خود و دانش و فناوری روز دنیا فعالیت خود را با اهداف توسعه فرهنگ و دانش فنی مربوط به فناوری های نوین کنترل آلودگی های محیط زیست از سال ۱۳۸۵ آغاز نموده است.

خدمات شرکت فنی مهندسی پالایش آب عبارتند از:

مشاوره، طراحی و ساخت سیستم‌ های تصفیه، آب برای مصارف صنعتی و کشاورزی

ارائه خدمات گندزدایی و ضدعفونی آب

تولید و عرضه انواع فیلترهای آب

ارائه خدمات خدمات صنعتی و خانگی

ارائه خدمات مدیریت پیامند

حال با خواندن وشناخت بیشتر بهترین شرکت های ارائه دهنده تصفیه آب می توانید تصمیم خود را برای یک خرید مطمئن بگیرید.

  1. طبرستان

شرکت طبرستان در سال ۱۳۷۵ کار خود را شروع کرده. این شرکت که نمایندگی های زیادی در نقاط مختلف داشته و ظرفیت تولیدی بالایی دارد. مجموعه طبرستان پشتیبانی مناسبی داشته و تولیدات آن ایمنی بالایی دارند. شما می توانید بسته به نیاز و بودجه ای که دارید مخزن دولایه ، سه لایه و چهار لایه این شرکت را سفارش دهید. مخزن ۳ لایه فوم دار جز پر فروش ترین محصولات این مجموعه می باشد. که برای نگهداری طولانی مدت آب آشامیدنی مناسب است.

ادامه مطلب  بررسی سازه های پرطرفدار مغازه داران، درب شیشه ای و سایبان برقی 

در این مقاله سعی کردیم ۸ شرکت برتر تولید کننده انواع مخازن و مبدل ها را به طور کامل و به همراه مزایای آن ها معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانید در هنگام خرید و انتخاب  راحت تر تصمیم گیری کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

حتما ببینید

سلیمی: قیمت بلیت اتوبوس برای زوار اربعین گران است

سلیمی: قیمت بلیت اتوبوس برای زوار اربعین گران است

به گزارش صندلی خبر به نقل از ایسنا یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *