با تریلر در مسیر موفقیت حرکت کردم

با تریلر در مسیر موفقیت حرکت کردم

شب‌هایی که مهمان جاده بودم را خوب به یاد دارم. تاریکی، تنهایی و مسیر. دقایق برایم به سختی می‌گذشت. هر چه می‌رفتم صبح نمی‌شد و به مقصد نمی‌رسیدم. در تنهایی جاده زیاد فکر میکردم. در یکی از شب‌های تنهایی به این نتیجه رسیدم که همانطور که در مسیر جاده برای رسیدن به مقصد حرکت می‌کنم باید در مسیر موفقیت نیز، قدم بردارم و حرکت کنم. از زیر و بم تریلر سردر می‌آوردم. همین شد که به دنبال تجارت و خرید وفروش انواع تریلر رفتم و قدم اول را در مسیر موفقیت و ثروتمند شدن خود برداشتم.

تریلر

تریلر به معنای بارکش است و در واقع به کامیون های باربری بسیار بزرگی گفته می شود که توانایی حمل بار تا ۲۴ تن را دارد. این تریلر ها معمولا توسط کمپانی های بسیار بزرگ و مختلفی مانند:مرسدس بنز،اسکانیا،ولوو و ….. تولید می شوند که در سر تا سر جهان کاربرد و فروش بسیار بالایی دارند.

تریلر

تریلر کشاورزی

تریلر کشاورزی یکی ااز دغدغه های همیشگی کشاورزان و باغداران یعنی حمل بار و جابه جایی محصولات تولید شدرا مرتفع کرده است. در سالیان بسیار دور این مهم توسط احشام صورت می گرفت. اما با ظهور تکنولوژی در ایران حمل بار توسط ماشین آلات و در روستاها توسط تیلر و تراکتور به امری بدیهی و معمول مبدل گردیده است.  یکی از اهداف عمده ی کشاورزان و باغداران از خرید ماشین آلات کشاورزی، حمل بار و محصولات است.

از این رو ساخت تریلر و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد متاسفانه الگوی موجود در بازار مربوط به تریلر ژاپنی است که در ۶۰ سال گذشته به ایران آورده شد و هنوز برای تولید تریلر در ایران از این طرح استفاده می شود. این تریلر شامل محفظه ی حمل بار، شاسی، صندلی، فنر، ترمز، محور اتصال به تیلر و دو چرخ می باشد. ساختار چرخ ها مشابه اتومبیل های سواری است و از رینگ و لاستیک، تیوپ و پیچ های اتصال دهنده به محور تریلر تشکیل شده است. ترمز پدالی تریلر درست زیر پای راکب قرار دارد و از ترمز تیلر مجزا می باشد و در انتهای محفظه درب جهت تخلیه راحت بار تعبیه شده است در دو طرف محفظه گیره هایی جهت بستن بار قرار دارد. فنر های چرخ حرکت تریلر را آسان و نرم تر می نماید.

ادامه مطلب  بزه چیست و بزه‌دیده کیست؟ / همه چیز درباره تعریف بزه

تریلر کشاورزی

 

تراکتور بیل دار

انواع تراکتور بیل دار عبارتند از:

  •  تراکتورهای بیل دار ثابت که از یک لودر و بیل عقب با چرخش ۱۸۰ درجه تشکیل شده اند.
  •  تراکتورهای بیل دار هیدرولیکی و کشویی که از نوع مکانیکی بسیار قوی تر عمل می نماید و برای انجام کارهای سنگین مناسب نیستند.
  •  تراکتورهای بیل دار مکانیکی کشویی که حرکات افقی در آنها بیشتر است و به نسبت به مدل گردان پیشرفته تر است و بیشتر برای فعالیتهای شهری مناسب است.
  •  تراکتور بیل دار گردان که این نوع تاکتور توانایی حرکت کشویی را دارا می باشد و برای حفاریهای عمیق اصلا مناسب نیست.

 

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *