چگونه ثروت روزانه را افزایش دهیم

چگونه ثروت روزانه را افزایش دهیم

برای افزایش دادن ثروتی که با تلاش و کوشش فراوان به دست آوردم از روش های متفاوتی استفاده کردم.فعالیت کردن در حوزه اره، تاثیر بسزایی در ثروتمند شدن من داشت.

اره نواری دستی

در ابتدا از دستگاه های اره نواری دستی برای برش چوب استفاده می شد اما به مرور زمان و رفته رفته دستگاه های اره نواری مخصوص فلز و صنایع فلزی ساخته شد و امروزه جهت برش انواع فولادها استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی دارد.

استفاده از اره نواری مزایای بسیار زیادی دارد، سرعت بالا، صرفه جویی در وقت و انرژی، ساده بودن استفاده از آن، قابلیت برش فلزها و متریالهای مختلف، دقت مناسب و قابل قبول، کاهش هزینه های زیاد در استفاده از تیغه اره و چندین مزیت دیگر جز مزایای اره نواری می باشد که بسیار مناسب می باشد و کار را برای برش انواع فولاد آسان کرده است.

امروزه اره نواریهای جدید قدرت بسیار بالایی دارند و ابعاد آن طوری شده است که قابل حمل می باشند، ضمن اینکه می توان به آنها برای برش برنامه داد و به صورت اتوماتیک کار را انجام دهد.

اره نواری دستی

اره نواری فولاد بر

شاید برایتان سوال باشد که اره نواری از چه چیزی تشکیل شده است باید در جواب سوالتان گفت که اره نواری فولاد بر تیغه محکم دارد که دارای دندانه های دقیقی می باشد که در بیشتر مواقع جنس هر دو یکی می باشد اما ممکن است در بعضی از تیغه ها دندانه های آن از یک فلز دیگر مانند آهن، برنج یا غیره که متفاوت از جنس خود تیغه است تولید شود.

ادامه مطلب  طراحی کارت ویزیت

این تیغه با استفاده از فلکه که یک بدنه بسیار مستحکمی می باشد بر جای خود قرار گرفته و کشیده می شود، این فلکه دو محور دارد که یکی از آنها به موتور دستگاه وصل می شود و دستگاه شروع به حرکت نمودن می نماید.

اره نواری فولاد بر

اره نواری

با توجه به ویژگیهای مثبت و کاربردهای متنوعی که چکش برقی سنگین و اره نواری دارد قیمت اره نواری بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

اره نواریها به آسانی مورد استفاده قرار می گیرند و طرز کار با آنها بسیار راحت می باشد و برخی از مدلهای آن به سهولت قابل حمل هستند و عملکرد آنها به گونه ای دقیق می باشد که خاصیت اولیه ی قطعه را به طور کامل حفظ می نماید و در حین عمل برش هیچ گونه خرابی و آسیبی به سطوح اولیه وارد نمی کند.

همچنین برای کار با این دستگاه باید توجه داشته باشید تا قطعات فلزی یا چوبی را به هیچ وجه تکان ندهید و برای انجام قوسها در سطوح مختلف مراقب باشید تا نوارها هیچ گونه آسیبی به دست هایتان وارد نکند.

به علاوه هنگام کار با این دستگاه باید تسلط کافی بر روی آن داشته باشید. به گونه ای که باید پای چپ شما در حین ایستادن مقداری جلوتر از پای دیگری قرار داشته باشد.

برای انجام کار به مدت طولانی با این دستگاه از وسایل ایمنی نظیر عینک های ایمنی استفاده کنید و هر از گاهی فلکه های قسمت بالایی و قسمت پایین اره نواری را به طور کامل گریس کاری نمایید.

ادامه مطلب  همه چیز درباره زخم دیابتی از درمان تا چگونگی پیشگیری و مراقبت

اره نواری

 

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *