پروژه فایو استار حرف آخر و دریافت مشاوره رایگان کنکور حرف آ خر

پروژه فایو استار حرف آخر و دریافت مشاوره رایگان کنکور حرف آ خر

موسسه حرف آخر یکی از برترین موسسات کنکوری از پروژه جدید خود تحت عنوان دوره ۵ ستاره حرف آخر یا فایو استار حرف آخر رونمایی کرده است. این دوره یکی از بهترین دوره های آموزشی برای جمعبندی و زمان کم باقی مانده تا کنکور میباشد و به صورت تشریحی و کنکوری در اختیار دانش آموزان سال دوازدهمی و کنکوری ها قرار میگیرد. برای دریافت مشاوره رایگان حرف آخر در مورد پروژه فایو استار حرف آخر و محصولات دیگر میتوانید با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید و با کلیک روی فایو استار در ابتدای مقاله به صفحه قیمت محصولات بروید و قیمت محصولات فایو استار را مشاهده نمایید.

شماره تماس موسسه حرف آخر : ۰۹۱۰۳۲۲۵۱۲۴ – ۰۲۱۲۲۰۳۹۸۲۱

دوره های جدید ۵ ستاره حرف آخر چیست؟

دوره ۵ ستاره حرف آخر محصول جدید حرف آخر برای رشته های تجربی و ریاضی و انسانی میباشد که در زمانبندی مناسب در اختیار شما قرار میگیرد. فایو استار حرف آخر به شما کمک میکند تا در زمان کم بتوانید جمعبندی کاملی از دروس را داشته باشید. ۵ ستاره حرف آخر به صورت دروس تشریحی و کنکوری میباشد یعنی دانش آموزان سال دوازدهم نیز میتوانند از این محصول برای امتحان نهایی نیز استفاده نمایند.

قیمت فایو استار حرف آخر

این پروژه قیمت بالایی ندارد و تمامی دانش آموزان میتوانند آن را خریداری نمایند. فایو استار حرف آخر را میتوانید به صورت تک درس و به صورت پکیج های کامل اختصاصی و عمومی دریافت نمایید و همراه با تخفیفات ۴۰% و ۵۰% در اختیار شما قرار میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران حرف آخر در ارتباط باشید و لیست قیمت محصولات ۵ ستاره حرف آخر و مشاوره رایگان کنکوری دریافت نمایید.

در موسسه حرف آخر بهترین اساتید همانند استاد محمد همدانی ، استاد پیمان کامیار ، استاد علی سلوکی ، استاد عبدالرضا منتظری ، محسن منتظری ، علیرضا یوسفیان پور ، مجتبی محمودی و حامی وحدت و سایر اساتید دیگر که کار آموزش را بر عهده دارند و شما میتوانید نمونه آموزش این اساتید را دریافت نمایید و آشنایی کاملی با سبک آموزش این اساتید را داشته باشید و سپس تصمیم به ثبت نام در موسسه حرف آخر را بگیرید. به عنوان مثال شما میتوانید نمونه آموزش استاد محمد همدانی را دریافت نمایید و همراه با مشاوره رایگان پیش بروید و در صورت تمایل میتوانید پکیج های زیست شناسی حرف آخر را به صورت کامل خریداری نمایید.

ادامه مطلب  فروش دستگاه کباب ترکی کوچک

مشاوره رایگان کنکور حرف آخر

مؤسسه حرف آخر در کنار پکیج های ویژه حاوی دی وی دی های آموزشی، شرایط ویژه‌ای را برای رفاه حال داوطلبان برقرار کرده ‌است. مشاوره رایگان حرف آخر فرصت بی‌نظیری برای ارتباط تلفنی با مشاوران و رتبه‌های برتر کنکور سراسری است. همان‌طور که می‌دانید صحبت کردن با رتبه‌های برتر کنکور در موقعیت حساس پیش ‌از کنکور بیش از هر نوع مشاوره‌ای دیگری به شما کمک خواهد کرد. رتبه‌های برتر کنکور تجربیات و اطلاعاتی دارند که شاید افراد به‌طور معمول بعد از سالیان سال به آن دست پیدا کنند. با این اوصاف هنگامی‌که با یکی از این رتبه اولی‌ها وارد مذاکره می‌شوید فرصت طلایی برای کسب تجربیات عالی بدون صرف هزینه خواهید داشت.

چرا مشاوره با رتبه اولی ها یک فرصت عالی است؟

خیلی از نگرانی‌های داوطلبان کنکور بعد از صحبت با رتبه اولی‌ها به‌طورکلی رفع می‌شود. تصوری که داوطلبان از هیولای کنکور در ذهن خود ترسیم کرده‌اند با چیزی که در واقعیت وجود دارد خیلی متفاوت است.

رتبه‌های اول کنکور به‌قولی شاخ این غول بزرگ را شکسته اند پس خیلی بهتر از هر کس دیگری می‌توانند به سوالات ذهنی شما پاسخ بدهند. مشاوره رایگان حرف آخر در صفحه اختصاصی مشاورین برتر بطور رایگان انجام می‌شود. مؤسسه حرف آخر تصمیم دارد با ارائه این قبیل مشاوره‌ها ذهن داوطلبان را از لحاظ روحی و روانی برای مواجهه با این آزمون سرنوشت‌ساز آماده سازی کند.

مشاوره شما با رتبه برتری‌ها باعث می‌شود به ترفندهایی دست پیدا کنید تا قادر باشید استرس بیش‌ از حد در خصوص به‌خاطر سپاری و یادآوری اطلاعات را از خود دور کنید. آن‌ها به شما خواهند گفت که با بکارگیری روش‌های نوین یادگیری می‌توانید مطالب درسی را در ذهن حک کنید و تا سال‌ها آن را به‌خاطر داشته باشید.

ادامه مطلب  راه تضمینی میلیاردر شدن را به شما می‌گوییم

مسلماً کمتر موقعیتی در زندگی برای شما پیش می‌آید که فرصت صحبت کردن با افراد موفق و حرفه‌ای را پیدا کنید.

مشاوره رایگان حرف آخر چطور انجام می‌شود؟

همان‌طور که اشاره کردیم با ورود به صفحه اختصاصی مشاورین برتر با لیستی از مشاوران مؤسسه روبه‌رو می‌شوید که می‌توانید به ‌دلخواه با هر کدام از آن‌ها به ‌صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید. استفاده از تجربیات مشاوران انگیزشی کنکور قطعا تأثیرات عالی در بالا بردن روحیه و اعتمادبه‌نفس شما خواهد داشت.

داوطلبان کنکور بیشتر از هر فرد دیگری به این مسئله اشراف دارند که اگر برای کنکور روحیه و اعتمادبه‌نفس کافی نداشته باشند نمی‌توانند از اطلاعات ذهنی به‌طور بهینه استفاده کنند. از این رو باید از فرصت پیش آمده نهایت بهره را ببرید.

مشاوره رایگان حرف آخر محدودیت ندارد!

دانش آموزان جویای علم و داوطلب کنکور سراسری جاری می توانند در هر شرایطی که هستند از مشاوره های رایگان استفاده کنند. این تصور که تنها دانش آموزان معدل الف یا بسیار تیز هوش و مستعد امکان بهره گیری از مشاوره را دارند کاملا اشتباه است.

در مواقعی حتی مشاوره های تلفنی با رتبه برتری ها برای افرادی که از لحاظ درسی و روحی ضعیف هستند بسیار انگیزاننده و مثبت است. شاید باورش سخت باشد اما خیلی از رتبه اولی ها در سالهای پیش از کنکور نمرات درسی پایینی داشته اند اما برای کنکور عزم شان را جزم کردند. این اتفاق ساده می تواند با یک تلنگر کوچک برای شما هم محقق شود. پس بدون اینکه روی خود برچسب های واهی بگذارید درس خواندن برای کنکور را با مشاوره های رایگان استارت بزنید.

برای تماس برقرار کردن با رتبه های برتر از میان شماره های درج شده در صفحه اختصاصی مشاوران یکی را به دلخواه انتخاب کرده و وارد گفتگو شوید. نگرانی از بابت چگونگی سر صحبت را باز کردن با این افراد نداشته باشید آنها خودشان سوالات اساسی را از شما می پرسند و نقاط ضعف و قوت را پیدا می کنند.

ادامه مطلب  چه سرمایه گذاری انجام دهم تا ثروت کسب کنم

پس از اینکه مشکلات اصلی شما در روند درس خواندن برای کنکور مشخص شد حالا می روید سراغ اینکه برای تقویت درسی چه راهکارهایی استفاده کنید.

مشاوران تمام ابزارهای مورد نیاز را در اختیار شما قرارمی دهند و هر چند مدت یک بار می توانید مجددا برای گزارش روند پیشرفت درسی با آنها ارتباط بگیرید.

بعد از اینکه به طور کامل با سرویس مشاوره رایگان حرف آخر آشنا شدید حالا می توانید در مورد مشاوری که می خواهید به صورت تلفنی یا پیامکی با او ارتباط برقرار کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید. تعداد مشاوران مجموعه صدها نفر هستند که امکان مشاوره با هر شخصی که بخواهید فراهم است.

در میان مشاوران موسسه حرف آخر تعدادی به عنوان مشاوران ارشد معرفی شده اند که جز بهترین مشاوران زیر مجموعه حرف آخر هستند.

نگاهی به سوابق این افراد میزان تجربه و مهارت ویژه آنها در راهنمایی کنکوری های عزیز سالهای گذشته را مشخص می کند. البته در صورتی که برای مشاوره شخص خاصی از مشاوران کنکور حرف آخر را در نظر دارید می توانید پس از برقراری تماس این موضوع را اعلام کنید تا مشاور مورد نظر در اسرع وقت با شما تماس بگیرد.

در مشاوره رایگان حرف آخر شماره های تلفن ثابت و شماره موبایل در اختیار داوطلبان قرار می گیرد تا راحت تر شیوه ارتباط شان را انتخاب کنند.

لیست قیمت محصولات حرف آخر و خرید پکیج حرف آخر

پیش از اینکه برای خرید پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر و محصولات فایو استار اقدام کنید باید با مشاوران ارتباط تلفنی برقرار کنید تا نحوه دریافت پکیج را به طور کامل به شما توضیح دهند. شما میتوانید از طریق سایت حرف آخر اطلاعات کاملی در مورد محصولات و مشاوره دریافت نمایید.

 

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *