معرفی لوکس ترین پاکت های بسته بندی

معرفی لوکس ترین پاکت های بسته بندی

معرفی لوکس ترین پاکت های بسته بندی

راهنمای خرید لوکس ترین پاکت های بسته بندی

امروزه اکثر کسب و کارها که در فروش محصولات مختلف فعالیت می‌کنند، از پاکت های متنوعی در بسته‌بندی محصولات خود استفاده می‌کنند. پاکت ها محصولات را ایمن، تمیز، قابل حمل و قابل نمایش نگه می‌دارند. این موضوع به بهبود تجربه مشتری، افزایش فروش و کاهش هزینه ها کمک می‌کند.

برای مثال، پاکت‌های محکم از محصولات در برابر ضربه و آسیب محافظت می‌کنند. پاکت‌های ضدآب از محصولات در برابر رطوبت محافظت می‌کنند. پاکت‌های قابل چاپ به فروشگاه‌ها امکان می‌دهد اطلاعات محصول را به طور واضح و جذاب نمایش دهند.

حال با توجه به این نیازها در کسب و کارها در این مقاله قصد داریم به معرفی لوکس ترین پاکت‌های بسته‌بندی که برای نمایش محصولات و کاهش هزینه‌ها موثر است را، معرفی کنیم.

معرفی پاکت ایستاده شفاف متالایز طلایی

به طور کلی پاکت شفاف متالایز طلایی دارای استحکام خوب در برابر فشار است. کیفیت خوب زیپ این پاکت باعث شده است چندبارمصرف باشد. شفاف بودن پاکت به دلیل نمایش کامل محصول شما از قسمت جلویی پاکت می باشد.

پاکت های ایستاده شفاف متالایز طلایی یک نوع پاکت بسته‌بندی است که از یک ماده شفاف ساخته‌شده است که روی آن یک لایه متالایز نازک قرار دارد. این لایه متالایز طلایی رنگ به پاکت ظاهری براق و لوکس می دهد و می تواند به برجسته کردن محصول داخل پاکت کمک کند

پاکت های شفاف طلایی برای بسته‌بندی مواد غذایی، لوازم آرایشی، داروها و سایر محصولات لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بسته‌بندی طلایی می تواند یک سرمایه‌گذاری ارزشمند برای مشاغل باشد. این می تواند به افزایش فروش، افزایش‌آگاهی از برند و غیره کمک کند. اگر به دنبال بسته‌بندی هستید که بتواند به فروش محصولات شما کمک کند، بسته بندی طلایی یک گزینه عالی است

پاکت باکس پوچ چیست؟

یکی از مواردی که می‌توان در بسته‌بندی انواع محصولات مختلف استفاده کرد، پاکت های باکس پوچ است. پاکت‌های باکس پوچ از یک لایه مواد انعطاف پذیر مانند پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می شوند. این لایه با استفاده از یک فرآیند پرس حرارتی به شکل پاکت در می آید. پاکت‌ها معمولاً دارای کفه و لبه‌های عمودی هستند که به آن‌ها ساختاری شبیه باکس (جعبه) می‌دهد.

پاکت‌های باکس پوچ را می‌توان در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید کرد. اندازه پاکت‌ها با توجه به اندازه محصولی که قرار است در آن بسته بندی شود، متفاوت است. شکل پاکت نیز می‌تواند بنابر نیازهای خاص محصول متفاوت باشد.

ادامه مطلب  چطور تولید و چاپ ظروف یکبار مصرف کاغذی رواج یافت ؟

پاکت‌های باکس پوچ را می‌توان با انواع ویژگی‌ها، مانند زیپ‌هایی با قابلیت باز و بسته، پنجره‌های نمایش و چاپ سفارشی، نمایان‌تر کرد. زیپ‌ها به باز و بسته کردن پاکت، بدون نیاز به بریدن آن کمک می‌کنند. پنجره‌ها در باکس پوچ به نمایش محصول داخل پاکت کمک می‌کنند. چاپ سفارشی به افزودن برند یا اطلاعات محصول به پاکت استفاده می‌شود.

پاکت‌های باکس پوچ یک گزینه بسته‌بندی چند منظوره هستند که می‌توانند برای محافظت از طیف گسترده‌ای از محصولات استفاده شوند. آن‌ها برای محصولاتی که نیاز به حفاظت از ضربه، رطوبت و سایر عوامل محیطی دارند، ایده آل هستند.

انواع پاکت‌های باکس پوچ

پاکت‌های باکس پوچ دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند، که در ادامه مقاله به صورت مفصل‌تر به آنها می‌پردازیم.

  • باکس پوچ شفاف براق
  • باکس پوچ شفاف مات

باکس پوچ شفاف براق

یکی از انواع پاکت باکس پوچ، باکس پوچ شفاف براق است که دارای ویژگی و قابلیت های فراوانی هستند. پاکت باکس های شفاف براق از جنس پلی پروپیلن است و به دلیل ظاهر مدرن و جذاب آن‌ها، نظر مخاطبان را جلب می‌کنند. برخلاف انواع دیگری از بسته بندی، این نوع بسته‌بندی با قابلیت نمایش محتوا توسط مشتریان خود انتخاب می‌شود، همچنین از پایداری بالایی برخوردار هستند و سبب حفظ کیفیت محتوای داخل آن‌ها می‌شوند. پاکت باکس پوچ شفاف براق بسیار سبک و آسان در حمل و نقل هستند، قابلیت بازیافت و برای استفاده‌های مختلف مانند بسته‌بندی موارد پزشکی، غذا و بسته بندی کالاهای آنلاین را دارا هستند.

مزایای باکس پوچ شفاف براق

  • جذابیت بصری: یکی از ویژگی های این پاکت ، زیبا، مدرن و جذاب بودن آن است که باعث میشود محصولات شما بهتر و جذابتر به نظر بیایند .
  • نگهداری و حفاظت: این نوع بسته‌بندی در برابر خطراتی نظیر خط و خش، رطوبت، گرد و غبار و دیگر عوامل محافظت می‌کند و عمر طولانی‌تری برای محصولات شما فراهم می‌کند.
  • شفافیت: باکس پوچ شفاف براق با شفافیتی که دارد، این امکان را به شما می‌دهد که محتوای داخلی محصولات را به گونه‌ای ظاهر کنید که مشتریان بتوانند به خوبی آن را مشاهده کنند.
  • سبک و آسان برای حمل: قابلیت جمع شدن و سبک بودن این نوع بسته‌بندی باعث می‌شود که حمل و نقل آن برای شما آسان‌تر باشد.
  • قابلیت بازیافت: با برش و جداسازی آن، شما می‌توانید باکس پوچ شفاف براق را بازیافت کرده و مطمئن شوید که به حفظ محیط زیست کمک کرده‌اید.
ادامه مطلب  معرفی انواع مدل موی مردانه با اسم

باکس پوچ شفاف مات

از دیگر انواع پاکت های باکس پوچ، می توان به باکس پوچ شفاف مات اشاره کرد. باکس پوچ شفاف مات لوکس ترین و جدیدترین مدل پاکت موجود در بازار است. از خصوصیات این پاکت می‌توان به ایستایی بودن کامل، ظرفیت بالا نسبت به ابعاد، نمایی زیبا در قفسه های فروشگاه و زیپ منحصر بفردش نام برد.

باکس پوچ شفاف مات، یک نوع باکس پوچ شفاف است که با استفاده از پلی پروپیلن مات شده شفاف ساخته شده است. علاوه بر شفافیت، این پاکت دارای یک پوشش مات است که انعکاس نور را کاهش می دهد و به باکس ظاهری مات و دلپذیر می دهد.

مزایای باکس پوچ شفاف مات

  • پاکت های باکس پوچ شفاف مات می‌توانند به بهبود تجربه مشتری کمک کنند. با نمایش محصول داخل پاکت، مشتریان می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند محصول را خریداری کنند یا خیر. این می تواند به افزایش فروش کمک کند.
  • این نوع پاکت می تواند به بهبود برند شما کمک کنند. با چاپ لوگوی خود روی پاکت‌های باکس پوچ شفاف مات، می‌توانید برند خود را در معرض دید مشتریان قرار دهید. این می‌تواند به افزایش آگاهی از برند و ایجاد وفاداری به برند کمک کند.
  • پاکت‌های باکس پوچ شفاف مات می‌توانند به بهبود حمل و نقل و تحویل محصولات شما کمک کنند. پاکت‌های باکس پوچ شفاف مات از محصولات در برابر ضربه و آسیب محافظت می‌کنند. این امر موجب کاهش هزینه های حمل و نقل می‌شود.

تفاوت پاکت باکس پوچ شفاف براق و باکس پوچ شفاف مات

  • براقیت: پاکت های باکس پوچ شفاف براق سطحی براق دارند، در حالی که پاکت های باکس پوچ شفاف مات سطحی مات دارند.
  • حالت: پاکت های باکس پوچ شفاف براق حالت صاف و صیقلی دارند، در حالی که پاکت های باکس پوچ شفاف مات حالت مات و خشن دارند.
  • ظاهر: پاکت های باکس پوچ شفاف براق ظاهری براق و خیره کننده دارند، در حالی که پاکت های باکس پوچ شفاف مات ظاهری ظریف تر و کم رنگ تر دارند.

انتخاب بین پاکت های باکس پوچ شفاف براق و مات به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک گزینه بسته‌بندی شفاف و براق هستید، پاکت های باکس پوچ شفاف براق یک انتخاب عالی هستند. اگر به دنبال یک گزینه بسته‌بندی شفاف و مات هستید، پاکت های باکس پوچ شفاف مات یک انتخاب عالی هستند.

ادامه مطلب  ایده‌هایی که به ذهنتان خطور می‌کند را یادداشت کنید

صنعت هایی که از پاکت باکس پوچ استفاده میکنند

  • مواد غذایی
  • مانند حبوبات
  • غلات
  • تنقلات
  • میوه
  • سبزیجات
  • لوازم آرایشی
  • مانند کرم ها
  • پودرها
  • سایه چشم
  • لوازم الکترونیکی
  • تلفن های همراه
  • تبلت ها
  • لپ تاپ ها
  • شامپو
  • دارو
  • هدایا
  • قهوه
  • چای
  • و …

عرضه انواع پاکت‌های باکس پوچ در فروشگاه باکس پوچ

فروشگاه باکس پوچ پله نوروز خان با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه بسته‌بندی محصولات غذایی و با دارا بودن تمام استاندارد‌های سازمان غذا و دارو برای بسته‌بندی مواد غذایی ، ارایشی بهداشتی و دارویی در بازار تهران اماده همکاری و ارایه خدمات به موسسات ، کارخانه ها ، کارگاه ها و مشاغل مرتبط میباشد.

این مجموعه با دارا بودن بخش های مختلف از جمله کارخانه تولید پاکت های بسته‌بندی، دپارتمان طراحی تخصصی و  چاپخانه مجهز و مدرن به همراه کارخانه پاکت‌سازی قادر به تولید انواع پاکت‌های بسته‌بندی متناسب با سلیقه شما میباشد .

بخش های مختلف مجموعه باکس پوچ از جمله مشاوران ما میتوانند بهترین پیشنهاد را برای بسته‌بندی محصول شما به نسبت نوع محصول و تیراژ کار به شما ارایه دهند.

و تمامی سایز های استاندارد این نوع پک خاص را که برای محافظت از قطعات الکترونیکی در برابر الکتریسیته ساکن مصرف میشود را موجود دارد و امکان سفارش این نوع پک بصورت خام و یا چاپ خورده برای مشتریان مجموعه باکس پوچ فراهم است

باکس پوچ در ضمن وارد کننده انواع دستگاه های بسته بندی ، سیلینگ و وکیوم میباشد و انواع دستگاه های دوخت ، وکیوم ،بسته بندی و پرکن را میتونید از ما بخواهید .

خدمات چاپ دیجیتال این مجموعه شامل چاپ بر روی پک های کاغذی و همچنین چاپ انواع جسم سخت مانند قوطی های فلزی ، کریستالی و شیشه ای و همپنین فلزات و هدایای تبلیغاتی بصورت تک رنگ یا چاپ تمام رنگی را شامل میشود.

آدرس:

 دفتر مرکزی:  تهران، بازار ۱۵ خرداد، پله های نوروز خان، سرای ملاهادی، طبقه ۲، پلاک ۶ 

مغازه:  تهران، بازار ۱۵ خرداد، پله های نوروز خان، کوچه سلطان العلماء، پلاک ۴۴

تماس با فروشگاه:

۰۲۱-۵۵۵۸۳۴۵۴

۰۲۱-۵۵۶۱۶۹۳۳

مشاوره و پشتیبانی:

 ۰۹۱۲۳۳۸۳۲۸۵

 سایت:  boxpouch.ir

پست الکترونیک:  info@boxpouch.ir

 

 

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *