قرص تقویت مو ضد ریزش مو پریورین رشد انفجاری موی سر

قرص تقویت مو ضد ریزش مو پریورین رشد انفجاری موی سر

 

قرص تقویت مو ضد ریزش مو پریورین رشد انفجاری موی سر

اگر درگیر ریزش مو هستید، حتما نام شرکت داروسازی بایر (BAYER) را شنیده‌اید. قرص تقویت مو ضد ریزش مو پریورین برای زنان و مردان کپسول پریورین را به شما معرفی می کنیم که رشد انفجاری موی سر را به ارمغان می آورد ، این شرکت معتبر یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی در زمینه محصولات تقویت و درمان ریزش موی سر در آلمان است.

مشخصات قرص پریورین

کپسول پریورین برای درمان موثر ریزش مو و ضعف مو و رشد مجدد موی سر و تقویت رنگ دانه های مو  تاثیر گذار است زیرا حاوی عصاره ،ارزن روغن جوانه گندم سیستین و پانتوتنات کلسیم هست که ویتامینهای طبیعی هستند که مو را تغذیه کرده و از ریزش مو و سفید شدن موی سر جلوگیری می کنند.

درمان ریزش مو به روش آلمانی ها

قرص Priorin یک مکمل غذایی است که به طور گسترده در آلمان و برخی کشورهای اروپایی استفاده می‌شود. این مکمل حاوی ترکیباتی مانند بیوتین (vitamin B7)، کراتین، آمینو اسیدها و عصاره‌های گیاهی است که ممکن است برای بهبود وضعیت موها مفید باشد.

مواد موجود در Priorin می‌توانند به عنوان مکمل‌های ضد ریزش و درمان ریزش مو و رشد مجدد و رشد قدی موهای سر عمل کنند و افراد می توانند  بهبودی در وضعیت موهای خود را مشاهده کنند. با این حال، همانند هر مکمل غذایی دیگری، نتایج ممکن است بین افراد مختلف متفاوت باشد و برخی از افراد ممکن است با یک دوره مصرف به نتیجه دلخواه برسند و بعضی هم دوره ی دوم مصرف قرص priorin رو تمدید می کنند .

ادامه مطلب  معرفی مکمل تقویت رشد مو و ناخن فیتو

سریع ترین زمان برای درمان ریزش مو

اگر می‌خواهید در سریع ترین  مدت زمان کمی ریزش موی سر خود را از بین ببرید و درمان کنید ، به شما قرص پریورین (Priorin) را توصیه می‌کنیم. این قرص یک مکمل غذایی است و مواد لازم برای تقویت و رشد ریشه‌های موی سر را به بدن شما می‌رساند. بنابراین می‌توانید با کمک این مکمل از ریزش موهای سر خود جلوگیری کنید.

Priorin بهبود قابل توجهی در رشد مو برای زنانی که در یک تحقیقات مطالعاتی  شرکت کردند نشان داده است. شواهد تجربی نشان دهنده ی کاهش واضحی در ریزش مو، تغذیه بهتر مو و افزایش رشد موی سر  شده اند.

کاربرد قرص پریورین برای ریزش مو چیست؟

کاربرد قرص پریورین برای ریزش مو چیست؟

باید بدانید که این سری محصولات پریورین بهترین ویتامین ها برای ریزش مو داخل این قرص مکمل مو وجود دارد و به‌صورت تخصصی بر جلوگیری از ریزش مو و نیز افزایش رشد موها متمرکز هستند.

قرص پریورین برای ریزش مو دارای یک فرمول تخصصی است که از مواد مغذی حیاتی برای مو، انواع محرک‌های رشد مو مانند اسیدهای آمینه، ویتامین B5، بیوتین، L-cystine، کلسیم، عصاره‌های گیاهی موثر مانند ارزن و Pantothenate بهره می‌برد.

باید بدانید که شرکت بایر یکی از شرکت‌های معتبر و خوش‌نام در زمینه داروسازی است که همواره تلاش می‌کند تا محصولات تخصصی خود را با بهترین کیفیت برای رفع ریزش موها به افراد ارائه دهد.

علت ریزش مو در سن بالا چیست؟

علت ریزش مو در سن بالا ممکن است به دلیل چندین علت رخ دهد. یکی از عواملی که ممکن است باعث ریزش مو در سن بالا شود، عوامل ژنتیکی هست. اگر خانواده شما تاریخچه ریزش موی زیادی داشته باشد، احتمالا شما هم ممکن است به ریزش مو در سن بالا دچار شوید.

ادامه مطلب  بهترین ویتامین ها برای ورزشکاران

عوامل دیگری که باعث ریزش مو در سن بالا می‌شوند، شامل تغذیه نامناسب، کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی، استرس، بیماری‌های پوستی، مصرف بعضی از داروها و هورمون‌های نامتعادل می‌شوند.

در هر صورت، برای رفع ریزش مو در سن بالا، بهتر است با مصرف قرص priorin و میوه جات رشد درمانی موثری را  داشته باشید.

دلیل رشد انفجاری موی سر با پریورین چیست ؟

دلیل رشد انفجاری موی سر با پریورین ، جالب است بدانید که قرص پریورین را می‌توان داروی رشد انفجاری مو دانست که با تحریک فولیکول‌ها و ریشه‌های مو می‌تواند باعث رشد سریع‌تر آن‌ها شود. از طرفی اگر قبلا ریزش مو داشته‌اید، می‌توانید برای رشد مجدد موها، استحکام و تقویت مو از این محصول استفاده کنید. این قرص امتیاز بالایی از مشتریان در سراسر دنیا دریافت کرده است که ارزش خرید آن را بالاتر می‌برد.

طریقه ی مصرف پریورین :

برای ۳ ماه اول ۲ کپسول در صبح و ۱ کپسول در عصر بدون جویدن با مقداری مایع مصرف کنید. سپس ۱ کپسول در روز معمولاً برای درمان پایدار کافی است.

برای اختلالات خفیف رشد مو روزانه ۱ کپسول را بدون جویدن با مقداری مایع مصرف کنید.

 *در صورت ریزش مو: ۲ کپسول صبح و ۱ کپسول عصر. نیازی به ناشتا بودن نیست.
 *برای اختلالات جزئی رشد مو: روزانه ۱ کپسول

ترکیبات قرص Priorin

روغن جوانه گندم، ژلاتین، عصاره ارزن آبی، عصاره ارزن روغنی، گلیسیرین مرطوب کننده، عامل رهاسازی موم زنبور عسل، سوربیتول مرطوب کننده، امولسیفایر لسیتین سویا، کلسیم دی-پانتوتنات، اکسید منیزیم، عامل ضد چسبندگی، اکسیدهای آهن و هیدروکسیدهای آهن، دی اکسید تیتانیوم، ال سیستین، طعم دهنده

ادامه مطلب  کاربرد و خواص دارو گلورنتا چیست ؟

لطفا توجه داشته باشید

مکمل ضد ریزش موی پریورین بایر را دوز از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

از مصرف بیش از اندازه ی مجاز قرص پریورین بدون اطلاع پزشک بپرهیزید.

موارد منع مصرف مکمل پریورین

در صورت مصرف داروی خاص یا داشتن بیماری مزمن، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمائید.

افراد بالای ۱۲ سال می توانند از کپسول ضد ریزش مو Priroin استفاده کنند.

عوارض مصرف قرص پریورین Prorin

تاکنون گزارشی مبنی بر عوارض مصرف کپسول پریورین مشاهده نشده است. در صورت مصرف دوز پیشنهادی یا تحت نظر دکتر، کپسول پریورین بایر عوارض خاصی در پی نخواهد داشت.

مصرف کپسول پریورین در دوران بارداری و شیردهی

مصرف کپسول Priorin بایر در دوران بارداری و شیردهی طبق گفته ی سازنده مجاز بوده و ضرری برای جنین نخواهد داشت. با این حال بهتر است در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف هر مکملی با پزشک یا داروساز مشورت شود.

خرید قرص پریورین

برای خرید کپسول پریورین حتما از فروشگاه های معتبر استفاده کنید. فروشگاه موی کمند محصولات اورجینال پوست و مو را از جمله قرص پریون را بصورت اورجینال وارد میکند. شما میتوانید با خیال راحت این قرص را از موی کمند با ضمانت تهیه کنید.

حتما ببینید

کاربرد و خواص دارو گلورنتا چیست ؟

کاربرد و خواص دارو گلورنتا چیست ؟

قرص گلورنتا برای کنترل قند خون در افراد دیابتی استفاده می‌شود و با کمک این …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *