فعالیت در حوزه آجر من را به یک کارآفرین تبدیل کرد

فعالیت در حوزه آجر من را به یک کارآفرین تبدیل کرد

در نگاه اول راه اندازی کسب وکاری که تعداد زیادی از جوانان را نیز مشغول کند نیازمند سرمایه فراوانی می باشد، اما من از زمانی که شغل جدید خود را در حوزه آجر راه اندازی کردم توانستم به درامد بسیار بالایی برسم و از این طریق کارم را گشترش بدهم و افراد زیاد را نیز از بیکاری نجات بدهم.

آجر سفالی

آجر يا آجور يا آگور واژه اي است يوناني و به خشت هايي مي گفتند كه احكام و فرامين دولتي روي آن نوشته مي شد و بوسيله پختن اين خشت ها نوشته ها را روي آن پايدار مي كردند. به دستي معلوم نيست كه آجر سفالی از چه زماني پيدا شده است ولي مي توان آنرا همزمان با پيدايش آتش دانست. بدين طريق كه گل موجود در كنار اجاق هاي انسان هاي اوليه پخته شده و سخت تر از كلوخ هاي همجوار خود ميگرديده و با مشاهده آن بشر اوليه قطعه اي از آجر را كشف نمود.

آجر يكي از مصالح ساختماني است كه با طبع و خوي بشر سازگار بوده و در هر دوراني از تاريخ به نوعي مورد استفاده او واقع شده است.

آجر سفالی

آجر آذرخش

شاید یک قطره آب چندان قابل توجه به نظر نرسد، اما میلیاردها و میلیاردها قطره از این قبیل، اقیانوس را تشکیل می دهند. به طور مشابه، هر آجر آذرخش نقش مهمی در تشکیل پایه های محکم در هنگام ساخت خانه خود دارد. هرگز نمی‌توان ظاهر ناهموار و دوام سنگفرش‌های آجری را شکست داد تا مسیری چشمگیر به درب ورودی یا مسیری پرپیچ‌وخم از میان باغ ایجاد کند. آجر ضروری است اما مردم به سختی در مورد انواع و کاربردهای آن آگاه هستند.

ادامه مطلب  طرز فکر خود را تغییر دادم و ثروت را لمس کردم

آجر قدیمی ترین مصالح ساختمانی است. آجر تاریخ خود را در مصر و روم باستان آغاز کرد. در این زمان از آجر برای ساخت سازه های پیچیده استفاده می شد که شامل طاق ها و موارد دیگر بود. در حالی که این آجرها تا حدودی با آنچه امروز می بینیم متفاوت بودند، اما نام آنها شبیه ازاره بود که از یونانی ترجمه شده است – آجر.

آجر آذرخش

آجر فشاری

امروز، شاید یک آجر فشاری در اوج تکامل خود است. خواص آن تقریباً کامل است، قوی تر، مقاوم در برابر آب و یخ زدگی است. آجر یک ماده بسیار قابل اعتماد است که در حفظ گرما و دوام هیچ ماده دیگری با آن قابل مقایسه نیست. همچنین آجر از نظر اکولوژیکی ماده ای ناب است که مطابق با استانداردهای مدرن پایداری است.

آجرها انواع  مختلفی دارند که در بازار موجود هستند و با توجه به کاربرد، اندازه، کیفیت، منشأ، بافت، مصالح مصرفی و نحوه شکل‌گیری نام‌گذاری شده‌اند. آجر نه تنها در ساخت و سازهای مسکونی و ساختمانی استفاده می شود، بلکه یکی از عناصر ضروری واحدهای تولیدی در صنایع می باشد. در صنایع از آجر در کوره استفاده می شود. همچنین در آستر کوره ها استفاده می شود.

آجر فشاری

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *