خدمات لوله بازکنی تهران را تضمینی دریافت کنید

خدمات لوله بازکنی تهران را تضمینی دریافت کنید

بسته به گرفتگی لوله،فنر مقرون به صرفه  و موثر است و هم چنین می توانید سخت ترین مانع را از را ه خود بردارد.

گرفتگی لوله های فاضلاب در تمام نقاط لوله کشی ساختمان امکان دارد رخ بدهد به دلایل گوناگون زیرا این یک امر طبیعی می باشد و عادی.

زهکشی های فاضلاب مکرر مسدود می شود.چرا؟

زهکشی های فاضلاب مکرر مسدود می شود.چرا؟ این سوالی است که واقعا ذهن را درگیر خود می کند ،اگر لوله ی فاضلاب ها مکرر مسدود شده باشند، این می تواند نشانه ای از انسداد در جایی در خط فاضلاب باشد. اما آیا معمولاً زهکش های مسدود شده یا همان انسداد فاضلاب هستند؟ اگر نه، چه تفاوت هایی با هم دارند؟ اگر زهکشی ها مسدود شده باشند، تنها یک زهکشی تحت تأثیر قرار می گیرد. با این حال، هنگامی که سیستم فاضلاب اصلی مسدود می شود، چندین زهکش دیگر را تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند استفاده از لوله های فاضلاب دیگر شما را متوقف کند زیرا فاضلاب جایی برای خروج ندارد وقتی به خطاصلی فاضلاب می رسد راهی جز برگشت ندارد و باید از یکی از راه آب ها بالا بزند.

فنر لوله بازکنی چیست ؟

یک فنر لوله بازکنی که فنر تخلیه یا فنر تخلیه نیز نامیده می شود، یک کابل فلزی نازک و انعطاف پذیر است که در یک درام محافظ پیچیده شده است و به گونه ای طراحی شده است که برای بیرون کشیدن گرفتگی در زهکشی قرار داده شود. یک فنر حرفه‌ای (یا مارپیچ) می‌تواند یک گیره را فشار داده تا آن را شل کند.

در حالی که ممکن است برای رفع گرفتگی های لوله  سر سخت لازم باشد با یک لوله بازکن تماس بگیرید، بیشتر گرفتگی های ناشی از زباله های نرم را می توان توسط یک فنر از بین برد،با استفاده از این دستگاه ساده و کم هزینه و پر کاربرد می توان هر گرفتگی در راه آب فاضلاب را از بین برد .

چه زمانی یک راه آب فاضلاب نیاز به فنر زنی دارد ؟

زمانی که سینک، دوش یا وان شما به آرامی تخلیه می‌شود یا به دلیل گرفتگی ‌های نرمی که در عمق ۱۵ تا ۲۵ فوتی قرار دارند، تخلیه نمی‌شود، از فنر تخلیه استفاده کنید. فنر کشیدن یا مارپیچ کردن یک زهکش اغلب می تواند مشکلات تخلیه آب را حل کند که با مواد شیمیایی، غوطه ور شدن یا با استفاده از فنر موی پلاستیکی قابل درمان نیستند.  فنر های تخلیه می توانند وسایل سنگین مانند حلقه ها را بردارند و همچنین می توانند موانع موجود در لوله های زهکشی را برش دهند.

ادامه مطلب  راز ها و ترفند های خرید فالوور واقعی ایرانی (2022)

استفاده از فنر های لوله بازکنی در توالت فرنگی

برای رفع گرفتگی لوله توالت فرنگی به یک فنر توالت فرنگی نیاز است یا باید توالت فرنگی را کاملا برداشت.با برداشتن کاسه توالت فرنگی از خراشیدن چینی کاسه توالت جلوگیری می شود،و هم چنین باعث می شود فنر از زاه آب و لوله ی خروجی اصلی فنر زنی بشود و این باعث می شود لوله به صورت اساسی رفع گرفتگی انجام شود .

چگونه یک فنر تخلیه کننده کار می کند؟

کابل فنر می تواند تا ۴۰ سانتی متر طول داشته باشد. انتهای کابل دارای یک فنر از نوع چوب پنبه ای است که گرفتگی در زهکشی ها را از بین می برد.  با فشار دادن دست، کابل از دستگاه جدا نمی شود و از طریق تخلیه پیش می رود. هنگامی که انتهای کابل فنر با مانعی روبرو می شود، دستگاه برقی در جای خود قفل می شود و به کابل اجازه می دهد بچرخد. با چرخش، انتهای تیز آن مانع را یا بیرون می کشد وتا جایی که می توان آن را به عقب کشیده و برداشت و در غیر این صورت مانع را خورد می کند.

چیزهایی که باید از فاضلاب خود دور نگه دارید:

روغن پخت و پزپوسته تخم مرغماکارونی، برنج، سیب زمینی چون حالت چبندگی دارند باعث می شود به لوله بچسبد و هم مانع رفتن آب شود و هم ایجاد بوی بد شود.استخوان هاغذاهای رشته دار تفاله های قهوه چایپاک کننده های شیمیایی  اگر در راه آب فاضلاب خود حاوی مواد شیمیایی تمیز کننده زهکشی یا اسیداست، در صورت امکان، راه آب را قبل از فنر زدن با آب شسته شود. اگر آب تخلیه نمی‌شود، هنگام بیرون آوردن فنر تخلیه مراقب باشید تا از پاشیدن آب جلوگیری کنید. بهتر است از ریختن مواد شیمیایی سوزاننده در زهکشی قبل از فنر انداختن آن خودداری کنید زیرا تاثیر مثبتی بر لوله ندارد حتی امکان آسیب رساندن به لوله است.

ادامه مطلب  مراحل گرفتن دیه تصادف و چیزهایی که باید بدانید

شرکت دارای مجوز لوله بازکنی در تهران

خدمات لوله بازکنی تهران را تضمینی دریافت کنید

شرکت لوله بازکنی دارای مجوز لوله بازکنی در تهران تعداد انگشت شماری هستند که دارای سابقه بالای سی سال باشند، شرکت خدمات و فنی و ساختمانی شایان نو دارای مجوز رسمی بوده و عضو اتحادیه می باشد و هم چنین دارای سی سال سابقه ی کاری بوده و در این شرکت تیم با تجربه در زمینه ی لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه تهران با پمپ ، و تخلیه و لایروبی انواع سپتیک خدمات ممتازی ارائه می دهد.پس برای رفع گرفتگی لوله تمیز کردن زهکشی ها با شایان نو برنامه ریزی کنید.ضمانت شرکت درباره ی لوله بازکنی شبانه روزی تهران  خود به این گونه می باشد که اگر ظرف یک سال فاضلاب شما دوباره نیاز به رفع گرفتگی شود، دوباره آن را به صورت رایگان باز می کنیم.برای خدمات دیگر قرارداد بین دو طرف ارائه می شود که تمامی کار ها در آن قید می شود و مهر و امضا می گردد.

و شرکت دیگر لوله بازکنی و تخلیه چاه وجود دراد که نام شرکت آرمینال می باشد که تمام قوانین مرتبط را رعایت می کند و خدماتی ارزنده ایی را اجرا می کند.

 نکات مهم در هنگام انتخاب شرکت لوله بازکنی

نکاتی که در هنگام شرکت باید توجه کنید چند مورد است با در نظر گرفتن این موار می توانید با خیال راحت کار خود را به آنها بسپارید.اول اینکه باید به مجوز رسمی شرکت توجه کنید از شرکت بخواهید که از طریق کانال ها عکسی از مجوز خود برای شما ارسال کنند .دوم اینکه به سایت اصلی آن شرکت مراجعه بفرمایید و از نظرات و تجربه های مشتریان این شرکت استفاده کنید.  و هم چنین خارج کردن مدت زمان سابقه ی کاری شرکت هم چنین فرستاندن نام سرویس کار مورد نظر که برای بازکردن لوله انتخاب می شود. شاید از نظر بعضی افراد نیاز به پرس و جو نیست اما متاسفانه افرادی بی تجربه و گاها کلاهبردار در این کار مشغول شده اند و پرس و جو برای این چند مورد بیشتر از پانزده دقیقه زمان نخواهد برد پس از تحقیق غافل نشوید،و این گونه خدمات لوله بازکنی تهران را تضمینی دریافت کنید .

قیمت لوله بازکنی چگونه تعیین می شود ؟

لوله بازکنی ارزان در تهران

قیمت ها در لوله بازکنی یکسان نیست حال قیمت لوله بازکنی چگونه تعیین می شود ؟  قیمت ها و نرخ ها بر اساس عواملی تغییر می کند .تمامی این موارد در نرخ نامه ایی که از طرف اتحادیه ارئه شده ثبت شده است .البته برداشت نادرست نشود شما نباید همه ی قیمت های ارئه شده توسط سرویس کار ان لوله پذیرفته نشود چون این سرویس کاران از خودشان قیمت را اعلام می کنند و تحت هیچ گونه شرکتی فعالیت نمی کند و پشتیبانی ندارد ،این نرخ نامه ها در شرکت های دارای مجوز موجود می باشد و وقتی سرویس کار شرکت برای انجام کار به محل می رود این نرخ نامه را همراه دارد و در این نرخ نامه تمامی قیمت ها بر اساس کار ارائه شده ثبت شده است .

ادامه مطلب  چطور تولید و چاپ ظروف یکبار مصرف کاغذی رواج یافت ؟

حال به سراغ مواردی که در تعیین قیمت تاثیر گزار است می رویم.متراژ فنر به کار برده شده برای رفع انسداد لوله مثال:در یک لوله از یک فنر ۵ متری استفاده شده ولی امکان دارد برای یک لوله ی دیگر از فنر ۳۰ متری استفاده شود.مورد دیگر این است که برای بازکردن یک لوله احتیاج باشد از چند راه آب فاضلاب برای رفع گرفتگی لوله فنر زده شود،استفاده از دستگاه ها پمپ باد و یا واتر جت برای بازکردن لوله ،لوله ی مسدود شده با مصالح ساختمانی باشد که این گونه لوله ها نیاز به صرف انرژی و زمان بسیار است نسبت به لوله هایی با گرفتگی معمولی پس در اینگونه لوله ها افزایش قیمت وجود دارد.یا خارج کردن اشیا از چاه توالت که این هم یک نرخ را دارد .با این موارد ها که همراه مثال به شما توضیح داده ایم مطمئنا متوجه علت تغییر قیمت لوله بازکنی شده اید .

مناطقی که خدمات لوله بازکنی به صورت فوری و شبانه روزی ارائه می گردد؟

خوشبختانه شرکت موفق شده که بتواند در تمامی نقاط تهران خدمات را به صورت فوری و شبانه روزی ارائه دهد .این مناطق مانند لوله بازکنی در شمال تهران ،غرب ،شرق،مرکز و جنوب تهران است.در نقطه به نقطه ی این نقاط سرویس کاران به صورت سیار مستقر هستند ،که بعد از درخواست نیرو از سمت شما تا رسیدن سرویس کار به محل کل زمان سی دقیقه می شود . 

حتما ببینید

فروشگاه پیشرو تراک دستورالعمل نگهداری صحیح از لیفتراک و قطعات لیفتراک

فروشگاه پیشرو تراک: دستورالعمل نگهداری صحیح از لیفتراک و قطعات لیفتراک

خرابی و عملکرد نادرست برخی قطعات لیفتراک یکی از رایج ترین مشکلاتی است که اپراتورهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *