ترفندهای راه اندازی پکیج در حالت زمستانه

ترفندهای راه اندازی پکیج در حالت زمستانه

به نقل از کارشناسان سایت گروه صنعتی ایران رادیاتور، دما خدمات ، گروه صنعتی بوتان، سنجاق، آچاره، و ferroli بهتر است که قبل از شروع فصل سرما یک بار سیستم شوفاژ را روشن کنید تا اگر مشکل فنی داشت نسبت به سرویس و تعمیر پکیج در مشهد توسط دما خدمات اقدام کنید تا از سلامت سیستم شوفاژ مطمئن شوید. چون در روزهای سرد واقعا هم سرویسکاران با تجربه مشغول کارند و هم باید هزینه دستمزد استادکار و قطعات را چند برابر بپردازید پس تا انتهای مقاله ترفندهای راه اندازی پکیج در حالت زمستانه همراه ما باشید.

گام به گام تا راه اندازی پکیج در زمستان

۱- باز کردن شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها

۲- باز کردن شیرهای کلکتور رادیاتورها

۳- باز کردن شیرهای رفت و برگشت پکیج

۴- تنظیم فشار پکیج روی ۱.۵ بار

۵- ولومی تغییر وضعیت را روی حالت زمستانه یا علامت کریستال برف قرار دهید.

راه اندازی حالت زمستانه پکیج ایران رادیاتور

ولوم کوچک سمت راست : برای خاموش و روشن کردن پکیج است ۰ خاموش و ۱ روشن است.

ولوم وسطی : برای تنظیم دمای آبگرم مصرفی است، و از ۳۰ درجه تا ۶۰ درجه قابل تنظیم است معمولا توصیه می شود که دمای آبگرم را بین ۴۰ تا ۵۰ درجه تنظیم کنید.

ولوم سمت چپ : اگر این ولوم روی ۰ باشد پکیج روی حالت تابستانه تنظیم شده. وقتی که این ولوم را بچرخانیم به حالت زمستانه می‌رود و از ۳۰ درجه تا ۸۰ درجه بستگی به دمای هوا قابل تنظیم است. قابل ذکر است که به طور طولانی مدت دمای شوفاژ‌ را روی ۸۰ درجه قرار ندهید چون به دستگاه فشار می‌آید.

ادامه مطلب  فروش اینترنتی چاقو شکاری کوچک بسته بندی

مانومتر : فشار داخل پکیج را نمایش میدهد و به طور استاندارد روی ۱٫۵ bar تنظیم می‌شود. تنظیم فشار  توسط شیر پرکن انجام می‌شود. شیر پرکن در پکیج های قدیمی ایران رادیاتور زیر دستگاه سمت راست به طور مایل قرار دارد که آبی رنگ است

در مدل‌های جدید شیر پرکن به رنگ مشکی به طور عمود در پشت شلنگ گاز قرار دارد.

دکمه reset : زمانی که مشکل فنی برای پکیج اتفاق بیفتد یک کد ارور روی پنل نمایش می‌دهد یک بار دکمه ریست را فشار دهید اگر کد خطا رفع نشد نسبت به عیب یابی و تعمیر پکیج اقدام کنید.

بعد از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه از روشن شدن پکیج در حالت زمستانه تک تک رادیاتورها را با دست لمس کنید باید از ابتدا تا انتها کاملا گرم شده باشند. ولی اگر نصف رادیاتورها گرم بود و نصف دیگر سرد، حتما توسط آچار مخصوص هواگیری نصبت به هواگیری رادیاتورها اقدام کنید

روش هواگیری رادیاتور پکیج

پاسخ به سوالات رایج:

برای تنظیم دمای محیط از شیرهای رادیاتور استفاده کنیم؟

خیر برای تنظیم دمای رادیاتورها از روی پنل پکیج اقدام کنید و تا حد امکان از باز و بست شیر رفت رادیاتورها برای تنظیم دمای محیط استفاده نکنید و سعی کنید شیر رادیاتور همیشه باز باشد.

در فصل تابستان شیرهای رادیاتورها و پکیج را ببندیم؟

خیر شیرهای رادیاتورها، کلکتور و رفت و برگشت پکیج را در فصل تابستان نبندید چون احتمال تجمع رسوب پشت شیرها و مسدود شدن مسیر لوله‌ها وجود دارد. و فقط ولوم تنظیم دما را روی ۰ قرار دهید وضعیت پکیج از زمستانه به تابستانه تغییر می‌کند.

ادامه مطلب  خبر ثروتمند شدنم در تلویزیون پخش شد

تنظیم دمای رادیاتورها چند درجه‌ باشد؟

تنظیم دمای گرمایش پکیج از حداقل ۳۰ درجه تا حداکثر ۸۰ درجه قابل تنظیم است دمای آسایش بین ۱۸ تا ۲۳ درجه سانتی گراد است و بنا به شرایط سردی هوا روی درجه مناسب تنظیم کنید

دلیل افت فشار پکیج در حالت زمستانه چیست؟

بعد از راه اندازی پکیج در حالت  زمستانه اتصالات رادیاتورها و حوله خشک کن، کلکتورها و شیلنگ‌های رابط پکیج را بازدید کنید تا ببینید مشکل نشتی آب دارند یا نه. اگر در هر قسمت نشت آب مشاهده شد حتما در اولین فرصت از سرویس کار پکیج دعوت کنید تا مشکل را عیب یابی و نصبت به سرویس پکیج بوتان در مشهد از دما خدمات اقدام کند.

 

رفع افت فشار پکیج در مشهد ۰۹۳۵۹۰۰۴۹۵۹

علت نشت گاز مونوکسید از پکیج

بعد از راه اندازی پکیج در حالت زمستانه حتما لازم و ضروری است که مسیر دودکش پکیج را بازدی کنید چون احتمال دارد یا مسیر دودکش مسدود شده یا لوله دودکش پوسیده و سوراخ شده که عامل نشت گاز سمی و کشنده مونوکسید کربن به محیط است. استفاده از کلاهک H هم ضروری است و ترجیحا لوله‌های دودکش را از جنس ورق گالوانیزه استفاده کنید.

تکنیک پیشگیری از یخ زدن پکیج در زمستان

۱- اگر مدت زمان طولانی از پکیج استفاده نمی‌کنید حتما آب داخل پکیج را کاملا خالی کنید تا خطر یخ زدگی پکیج و رادیاتورها را تهدید نکند

۲- اگر به مدت چند روز کسی در خانه یا محل کار نیست پکیج را خاموش نکنید و روی دمای حداقل تنظیم کنید

۳- اگر هم مثلا مدت یک هفته از پکیج استفاده نمی‌کنید می‌توانید پکیج را خاموش کنید ولی برق دستگاه را قطع نکنید تا سیستم ضد یخ زدگی و ضد گیرپاژ پکیج فعال باشد.

ادامه مطلب  ارزان ترین تور کیش تنها در لحظه آخر

۴- اگر پکیج در فضای تراس نصب شده و توسط پنجره یا پوشش مناسبی محافظت نشده حتما از پلاستیک ضخیم یا دو لایه مقابل دستگاه را بپوشانید و شیلنگ‌های رابط پکیج را عایق بندی کنید.

آیا سرویس دوره ای پکیج الزامی است؟

اگر بعد از راه اندازی شوفاژ در حالت زمستانه متوجه شدید که پکیج جوش می‌آورد، آب گرم مصرفی سرد و گرم می‌شود، رادیاتورها خوب داغ نمی‌کند یا صدای غیر طبیعی از پکیج شنیده می‌شود و به طور کلی کارکرد پکیج مثل قبلا نیست حتما نسبت به انجام سرویس های دوره ای پکیج اقدام کنید.

ترفندهای راه اندازی پکیج در حالت زمستانه

اگر در راه اندازی شوفاژ در زمستان به کمک نیاز داشتید توصیه می‌کنیم جهت سرویس پکیج ایران رادیاتور در مشهد از دما خدمات با ما تماس در باشید تا بهترین تعمیرکار پکیج برا ه محل اعزام کنیم و از دستکاری تجهیزات گرمایش خودداری کنید. لازم است بدانید که تمامی خدمات و تعمیرات پکیج در محل مشتری انجام می‌شود

۰۹۳۵۹۰۰۴۹۵۹ –  ۰۹۱۵۸۱۵۴۸۱۲

منبع: دما خدمات https://damakhadamat.com

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

4 نظر

  1. سلام
    مقاله خلاصه و مفیدی منتشر کردین واقعا استفاده کردم
    ممنونم از وبسایت دما خدمات که در حوزه تعمیر پکیج ایران رادیاتور در مشهد زحمت میکشن. من دما خدمات رو تحسین میکنم.
    با تشکر از صندلی خبر

  2. سلام
    مقاله خوبی نوشتین خلاصه و مفید و کاربردی که من خوندمش. چون مقاله های خیلی طولانی خیلی از کاربرا مطالعه نمیکنن. در حوزه سرویس و تعمیر پکیج بوتان در مشهد سایت دما خدمات سرویس دهی خوبی دارن چون من درخواست تعمیرکار داشتم که خیلی سریع اعزام کردن و کارشون هم خوب بود. و من توصیه میکنم
    ممونون از وب سایت دما خدمات و صندلی خبر

  3. مقاله راه اندازی پکیج در حالت زمستانه مفید مختصر نوشته شده
    با تشکر از عوامل سایت دما خدمات و صندلی خبر

  4. مقاله آموزنده ای منتشر کردین. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *