تجهیزاتی که زندگی مرا زیر و رو کرد

تجهیزاتی که زندگی مرا زیر و رو کرد

به جرات می توانم بگویم تولید تجهیزات آزمایشگاهی توانست زندگی مرا تغییر داده و باعث رسیدن من به ثروت و موفقیت شود، به همین منظور و به طور خلاصه در این مقاله انواع این تجهیزات را معرفی خواهم کرد.

انکوباتور

همان طور که می دانید شما در زمان تهیه هر محصول با توجه به اینکه چه جنس و مدلی از آن را انتخاب کنید و یا آن را از چه برندی بخواهید تهیه کنید قیمت متفاوتی را برای خرید آن باید پرداخت کنید انکوباتور نیز با برند شیماز، فن آزما گستر، آریاطب و غیره در بازار موجود است که هر کدام از این برندها کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. از انکوباتور یخچالدار می توان به عنوان مهم ترین وسیله ای که وجود آن در آزمایشگاه های میکروبی لازم است یاد کرد، جالب است که بدانید این محصول در سایزای متفاوتی نیز در بازار موجود است که این موضوع هم بر روی قیمت آن تاثیر گزار خواهد بود. شما هر نوع از این محصول را که خریداری کنید کاربردهای متفاوتی دارد، می توانید با پرداخت هزینه بیشتر یک دستگاه با امکانات کامل را خریداری کنید و یا با پرداخت هزینه کمتر یک دستگاه در سطح متوسط با امکاناتی که کار شما را راه بی اندازد.

انکوباتور

انکوباتور نوزاد

بعضی از تولیدکنندگان تجهیزات ایرانی، برای ارسال تجهیزات و دستگاه‌هایی مانند انکوباتور نوزاد، به ویژه به کشورهای اروپایی، این تجهیزات را با نام و آرم تجاری شرکت‌های اروپایی مثل شرکت‌های مطرح تولید تجهیزات پزشکی در آلمان و ایتالیا، در داخل کشور تولید و سپس به عنوان یک محصول ساخت اروپا، به سایر کشورها و به ویژه کشورهای اروپایی ارسال می‌نمایند. اما در این‌جا روش سومی هم برای صادرات انکوباتور و دیگر تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و گوشی پزشکی وجود دارد که نسبت به دو روش اول کمی متفاوت‌تر و البته سخت‌تر است و لازمه‌ی آن این است که ابتدا با جلب نظر کشورهای مورد مذاکره در خصوص میزان کیفیت و استاندار بالای تولیدات برندهای ایرانی، زمینه لازم برای امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری با کشور موردنظر فراهم شده و سپس با تأسیس حداقل یک نمایندگی از آن برند ایرانی در کشور مقصد، کار تولید محصول در کشور مقصد و با نام برند ایرانی صورت پذیرد.

ادامه مطلب  با خامه ترش کاله به ثروت برسید

انکوباتور نوزاد

انکوباتور یخچال دار

در زمانی که شما با این مقاله رو برو شدید قطعا اگر در کارهای آزمایشگاهی سر رشته ای نداشته باشید سوال، انکوباتور یخچال دار چیست به ذهن شما می رسد، بهتر است کمی بیشتر درباره این محصول برای شما توضیح دهیم. همان طور که در قسمت قبلی محتوا به آن اشاره کردیم انکوباتور دستگاهی است که در انواع آزمایشگاه های میکروبی مورد استفاده قرار می گیرد و وجود آن الزامی است، این محصول بهترین و مرغوب ترین نوع انکوباتور است که به دو صورت و دو مدل در بازار موجود است. تفاوت این دو مدل  انکوباتور با یکدیگر جنس محفظه داخلی آنها است که در مدل اول جنس این قطعه استیل است اما در مدل دوم این محفظه با آلومینیم ساخته شده. از این دستگاه بیشتر در آزمایشگاه هایی استفاده می شود که تحقیقات متنوعی در زمینه های خون شناسی انجام می می دهند که کار بسیار دقیق و حساسی دارند، تحقیقات ژنتیکی بسیار حساس هستند که در آزمایشگاه های این تحقیقا از انکوباتور یخچالی استفاده می شود.

انکوباتور یخچال دار

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *