تاثیر صندلی آمفی تئاتر در یک سالن همایش

تاثیر صندلی آمفی تئاتر در یک سالن همایش

هیچ‌وقت نمی‌شود تاثیر صندلی آمفی تئاتر را دست‌کم گرفت. اگر شخصی هستید که زیاد در سینماها یا همایش‌ها شرکت می‌کنید، یا شخصی هستید که مدیریت کامل یک نمایش بر عهده شماست، قطعا از ضرورت بودن یک صندلی خوب اطلاع دارید.

یک همایش یا یک فیلم سینمایی، دست‌کم ۲ الی ۳ ساعت طول می‌کشد. پس در اینجاست که نقش یک صندلی راحت و باکیفیت، اهمیت خود را نشان می‌دهد. با نبود صندلی باکیفیت و مناسب خستگی بر تن تماشاچیان می‌ماند و آن‌ها قصد زودتر ترک‌کردن سالن را پیدا می‌کنند. بنابراین، داشتن امکانات مناسب و صندلی خوب امری ضروری است.

یک سالن آمفی تئاتر به چه امکاناتی نیاز دارد؟

یک سالن آمفی تئاتر به صندلی‌های مرغوب و باکیفیت، سیستم صوتی مناسب، نورپردازی و دکوراسیون زیبا نیاز دارد. اکنون بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

سیستم صوت سالن آمفی تئاتر

برای تاسیس یک سالن آمفی تئاتر، ابتدا باید بدانید این سالن‌ها به دستگاه‌های صوتی نیاز دارند. پس به همان میزان که به زیبایی، تجهیزات و صندلی آمفی تئاتر اهمیت می‌دهید، می‌بایست به فکر سیستم صوتی سالن آمفی تئاتر هم باشید، چراکه کیفیت صدا در سالن حرف اول را می‌زند.

همچنین باید از عایق بیرونی برای جلوگیری از ورود صدا به داخل سالن استفاده کنید و برای اینکه صدای داخل به بیرون نرود، باید از مزیت‌های عایق داخلی بهره‌مند شوید. با این کار سطح کیفی سالن خود را چند درجه بالاتر می‌برید.

نورپردازی و دکوراسیون آمفی تئاتر

یک سالن آمفی تئاتر می‌بایست از نورپردازی خوبی برخوردار باشد تا سالن را دل‌بازتر کند. علاوه‌بر نور کافی که در دکوراسیون تاثیر می‌گذارد، مشخصه‌های دیگری هستند که بسیار حائز اهمیت‌اند. این مشخصه‌ها شامل کف‌پوش و دیوارپوش‌ها، طراحی و رنگ دیوارها و مهم‌ترین مورد صندلی آمفی تئاتر است. اما چرا این صندلی انقدر اهمیت دارد؟

ادامه مطلب  قیمت فروش گوگرد قرمز مایع اصفهان

اهمیت صندلی آمفی تئاتر

بهترین صندلی آمفی تئاتر

صندلی آمفی تئاتر، نوعی صندلی تاشو است که بسیار نرم و راحت بوده و به‌علت نوع مواد، فوم و پارچه‌ای که در تولید آن به‌کار رفته، در مدت‌زمانی که از آن استفاده می‌شود، باعث ایجاد احساس خستگی و بی‌حوصلگی در افراد نخواهد شد.

این صندلی معمولا برای سالن اجتماعات، همایش، تئاتر و سینما استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد خرید این صندلی باید رعایت کرد، حس راحتی هنگام نشستن روی آن است. علاوه‌بر این یک صندلی خوب ویژگی‌های دیگری نیز دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

یک صندلی خوب باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشد؟

اگر به‌دنبال صندلی برای سالن همایش یا سالن سینمای خود بگردید، چه ویژگی‌هایی را اولویت خود قرار می‌دهید؟ اکنون چند نکته ضروری که باید آن‌ها را در نظر داشته باشید را به شما می‌گوییم تا در خرید صندلی مناسب، کمک دست شما باشند:

  • مقاومت: این صندلی باید از مقاوت بالایی برخوردار باشد تا زمانی که از آن استفاده کردید، استرس شکستن آن را نداشته باشید.
  • قابلیت تنظیم: این ویژگی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در ساختن صندلی می‌بایست رعایت کرد، چراکه مصرف‌کننده می‌تواند مطابق میل خودش صندلی را تنظیم کند و باعث ایجاد آسایش و حس راحتی بیشتر در آن فرد شود.
  • متریال باکیفیت: استفاده از متریال باکیفیت در پروژه ساخت صندلی، باعث استقامت و محکم‌شدن صندلی خواهد شد. این موضوع شما را از طول عمر صندلی مطمئن می‌کند.
  • طراحی و ظاهر زیبا: ظاهر زیبا یکی از مواردی است که به همه حس خوب و دلنشین می‌دهد، به همین دلیل این ویژگی در روحیه بسیار تاثیرگذار است.
  • قابلیت شست‌وشو: صندلی خوب می‌بایست از پارچه‌ای با قابلیت شست‌وشو تهیه شود، تا زمانی که کثیف شد و لکه‌ای گرفت، به‌راحتی پاک شود.
ادامه مطلب  چگونه روی خودتان سرمایه گذاری کنید

خصوصیاتی که یک صندلی آمفی تئاتر را متمایز می‌ کند

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که یک صندلی معمولی با صندلی خاص آمفی تئاتر چه تفاوتی دارد؟ تفاوت‌های بسیاری در بین این ۲ صندلی وجود دارد که اکنون به ۵ مورد از این تفاوت‌ها می‌پردازیم:

  • کفی صندلی: کفی صندلی‌های آمفی تئاتر از نوع تاشو است و کم‌ترین فضا را اشغال می‌کند، درصورتی‌که صندلی معمولی فضای بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد.
  • پروفیل صندلی: پروفیل تشکیل‌دهنده قسمت‌های فلزی صندلی مانند بدنه و پایه است که در ساخت صندلی‌های آمفی تئاتر از آن استفاده کرده‌اند. وجود این مورد، احتمال شکستن صندلی را به‌حداقل‌ترین حالت ممکن می‌رساند.
  • دسته‌های صندلی: دسته‌های صندلی‌های آمفی تئاتر از چوب ضدخط‌وخش ساخته شده و به‌عنوان یک تکیه‌گاه بسیار راحت برای بیننده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • روکش صندلی: جنس روکش صندلی‌های آمفی تئاتر مقاوم بوده و نسبت به سایش و فرسودگی بسیار مقاوم است. همچنین این روکش قابلیت شست‌وشو نیز دارد که این مورد بسیار به تمیزی سالن همایش یا سینمای شما کمک می‌کند.
  • قیمت مناسب: این صندلی علاوه‌بر کیفیت بالا بسیار خوش‌قیمت است. بنابراین، بهترین گزینه برای سالن سینما و همایش محسوب می‌شود.

اگر به‌دنبال خرید و یک تجهیزکننده سالن آمفی تئاتر هستید، شرکت سریر آسیا می‌تواند بهترین و باکیفت‌ترین صندلی آمفی تئاتر را به شما عرضه کند.

۳ مزیت صندلی آمفی تئاتر

صندلی همایشی

مزیت‌هایی که باعث می‌شود تا از اهمیت صندلی‌های آمفی تئاتر در سینمای خود غافل نشوید، عبارت است از:

  • راحتی: این صندلی‌ها فضای بزرگ و کافی برای نشستن طولانی دارند و بدن را از نشستن زیاد خسته نمی‌کنند.
  • دید خوب: چون این صندلی‌ها مرتفع است، باعث می‌شود خیلی آسان و بدون دغدغه، صحنه‌ها قابل دیدن باشند.
  • امنیت: طراحی این صندلی‌ها به گونه‌ای است که از افتادن افراد یا هر نوع اتفاق ناگوار دیگری جلوگیری شود.
ادامه مطلب  جاهای دیدنی قم در به گردی

راز انتخاب بهترین صندلی

زمانی که به خرید صندلی می‌روید اول تست کنید، روی آن بنشینید و خود را جای تماشاچیان سالن سینما بگذارید. به این صورت حس راحتی را خودتان تجربه می‌کنید و خرید مطمئنی انجام می‌دهید. همچنین سعی کنید صندلی خود را از شرکت‌هایی بخرید که به شما تضمین کیفیت می‌دهند و بی‌گدار به آب نزنید. حتما به نکات ریز مثل امکان تنظیم وضعیت، جای نگه‌دارنده برای نوشیدنی و خوراکی، جنس پارچه و پایه آهنی محکم صندلی دقت کنید.

جمع‌بندی

زمانی که به‌دنبال یک سالن همایش برای سخنرانی خود می‌گردید، اولین ویژگی‌ای که در آن سالن باید نظر شما را به خود جلب کند، صندلی آمفی تئاتر است. شاید بپرسید چرا؟ چون راحتی تماشاچیان شما بسیار مهم است و درصورتی‌که صندلی مناسبی نداشته باشند، احساس خستگی به‌سراغ آن‌ها می‌آید.

ویژگی دیگری که یک سالن باید داشته باشد، داشتن دکوراسیون زیبا و سیستم صوتی خوب است. سیستم صوتی باید طوری باشد که صدا به‌صورت شفاف به‌ تمامی تماشاگران برسد و طوری باشد که صدا از بیرون به داخل و از داخل به بیرون نرود.

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *