برزین خواننده بیوگرافی + عکس ها

برزین خواننده بیوگرافی + عکس ها

برزین یکی از خواننده های نوظهور و خوش صدای ایرانی در سبک موسیقی پاپ می باشد که در مقاله امروز او را معرفی می کنیم و با وی بیشتر آشنا خواهیم شد. هم چنین کار های شاد و غمگین و لایت با صدای برزین را معرفی خواهیم کرد.

برزین

بیوگرافی برزین

برزین علایی از دوران کودکی علاقه فراوانی به موسیقی داشت و با تهیه نوار کاست های خواننده های مطرح آن دوران شروع به تمرین آواز و خوانندگی می کرد و همیشه رویای خواننده شدن را در ذهن خود داشت. تا این که از سال ۱۳۹۵ به صورت جدی قدمی بر این باب برداشت. در دوران نوجوانی نیز به فراگیری نوازندگی پیانو پرداخت و سپس با استفاده از برجسته ترین اساتید موسیقی سلفژ و صداسازی را فرا گرفت. تاکنون نیز موزیک های بسیار قابل قبولی را به بازار موسیقی منتشر کرده است که در ادامه با قطعه های موسیقی برزین آشنا خواهیم شد. هم چنین وی تحصیل کرده رشته الکترونیک می باشد و دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار را نیز دارد.

برزین

برزین و موفقیت در چاپ و بسته بندی

علاوه بر موسیقی برزین علایی علاقه فراوانی به چاپ و بسته بندی داشته است، به همین علت وی در سال ۱۳۸۵ شرکت برزین کارتن پارس را تاسیس کرد که چیزی بیش از ۱۰۰ نفر کارمند را دارد و این یک کارآفرینی موفقی برای او می باشد. شرکت برزین کارتن پارس با حضور در نمایشگاهها و تولیدات خود جزو برترین ها در کشور می باشد.

موسیقی های برزین

برزین تاکنون صاحب آثار و آهنگ های فراوانی می باشد که هر کدام به نوبه ی خود حرفی در بازار موسیقی داشته اند. در ذیل چند نمونه از آهنگ های برزین را بررسی می کنیم:

  • کنار تو
  • گیسو
  • شال زرشکی
  • عطر تو
  • هم آغوش
  • یواش یواش
  • گل بهار
  • و ..
    نیز از دیگر آهنگ های برزین علایی هستند.
ادامه مطلب  روتختی مخمل ساده ترک + روتختی چهل تکه مخمل

برزین در اینستاگرام

برزین نیز در شبکه های احتماعی همچون اینستاگرام فعالیت دارد و آیدی وی به آدرس Barzin.alaie.official@ می باشد. می توانید موزیک ویدئو ها، تصاویر، خبر ها و استوری های برزین از همین آدرس تماشا کنید.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *