برای ثروتمند شدن مهارت هایتان را قوی تر کنید

برای ثروتمند شدن مهارت هایتان را قوی تر کنید

از عوامل مهم ثروتمند شدن تقویت مهارت ها یا یاد گیری مهارت است همانطور که من توانستم مهارت های خود را قوی کنم و با محصول چیپس ثروتمند شوم شما هم می توانید پس با من همراه باشید.

چیپس خرمایی

در واقع این شکل جدیدی از عرضه خرما است که از فساد خرما تازه جلوگیری می کند و با مصرف آن می توان از تمامی ویتامینهای موجود در خرما استفاده کرد، اما نکته قابل توجه این است که برای تولید چیپس خرمایی هر چقدر از خرمای خشک تر و کم شیره تر استفاده کنید محصول به دست آمده ظرف مدت کمتری خشک خواهد شد، بنابر این بهترین نمونه خرما برای تولید چیپس خرما انواع خرمای زاهدی می باشد.

تولید کننده از بهترین و تازه ترین نمونه خرما اقدام به تولید انواع چیپس خرما در طعم و مزه های مختلف نموده و این محصول را در بسته بندی بسیار شیک و زیبا با قیمت فروش بسیار مناسب در تمام مراکز فروش در سراسر کشور توزیع نموده است و تمام متقاضیان می توانند بسته به ذائقه خود از انواع طعم آن خریداری و استفاده نمایند.

چیپس خرمایی

چیپس گوجه

نظارت های سخت گیرانه ای برای کارخانه های  چیپس گوجه وجود دارد. این کارخانه ها قبل از شروع تولید باید مجوز های لازم را از ارگان های مربوطه دریافت کرده باشند، همچنین محل تولید چیپس گوجه باید از  بهداشت لازم برخوردار باشد، نظارت می شود که مواد اولیه فاسد نباشد، از مواد رنگی، اسانس های غیرمعمول در تولید سیب زمینی استفاده نشود. در مرحله ی بسته بندی نیز باید برای درج تاریخ تولید و انقضا دقت لازم صورت بگیرد.

ادامه مطلب  آیا می دانید بلک فرایدی چه روز مهمی است؟

از این جهت که بیشترین صادرات چیپس ما به کشور عراق اتفاق می افتد و از آن جایی که کشور عراق امکان تولید سیب زمینی زیاد وجود ندارد در نتیجه تمام اقلام مربوط به محصولات فرآورده شده ی سیب زمینی را از کشورهای اطراف وارد می کنند که مهم ترین آن ها ایران است اما این قدر وابستگی به یک کشور در یک محصول مشخص می تواند خطرناک باشد. به هر دلیلی ما بازار عراق را از دست بدهیم قطعا بازار بزرگی از بازار چیپس سیب زمینی را از دست داده ایم.

چیپس گوجه

چیپس میوه

چیپس ایران در بسته بندی های ۲۰ گرمی تا ۱۲۰ گرمی و چیپس میوه با طعم های مختلف پنیری، ساده نمکی، لیمویی، پیاز جعفری، سرکه ای، فلفلی و کچاب در کشورهایی مثل عراق، افغانستان، کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، آسیای میانه، کشورهای شمال ایران مثل قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، ترکمنستان به فروش می رسد و علاقه مندان زیادی دارد. سالانه بیش از ۱۱۹ میلیون دلار صادرات داریم که از این مقدار ۱۱۸ میلیون دلار به کشور عراق صادر می شود. این مقدار صادرات چیپس به کشور عراق به ما نشان می دهد که باید با بررسی های دقیق تری در بازار این کشور داشته باشیم و باید بدانیم که این مسئله یک فرصت و یک تهدید به حساب می آید.

چیپس میوه

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *