نقرس را با بادمجان درمان کنید

با بادمجان از سرطان دور بمانید

در حال حاضر با توجه به کمیاب شدن و گران بودن داروهای شیمیایی، بسیاری از افراد باری درمان امراض خود از میوه ها و سبزیجات استفاده می کنند. بادمجان یکی از انواع ان ها می باشد که برای دور ماندن از سرطان، مصرف آن توصیه می شود، به همین دلیل خرید بادمجان عمده مقرون به صرفه می باشد.

پلی فنول های موجود در بادمجان ممکن است به محافظت از بدن در برابر سرطان کمک کند. آنتوسیانین ها و اسید کلروژنیک از سلول ها در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کنند. در دراز مدت، این ممکن است به جلوگیری از رشد تومور و گسترش سلول های سرطانی کمک کند.

بادمجان حاوی چندین ماده است که در مبارزه با سلول‌های سرطانی قدرت فراوان دارند. به عنوان مثال، SRG نوعی ترکیب موجود در بعضی از سبزیجات، از جمله بادمجان است.

برخی از مطالعات بر روی حیوانات نشان داده‌اند که SRG ها می‌توانند باعث مرگ سلولهای سرطانی شوند و همچنین ممکن است باعث کم شدن میزان عود کردن انواع خاصی از سرطان‌ها شود.

خرید بادمجان عمده

مصرف بادمجان راهی برای تقویت حافظه

بادمجان ها سرشار از مواد شیمیایی طبیعی به نام فیتونوترینت ها هستند که برای بهبود سلامت روان شناخته شده اند. این مزیت نتیجه افزایش جریان خون در سراسر بدن و مغز است. با رساندن خون بیشتر به مغز، فیتونوترینت ها با تحریک مسیرهای عصبی شما به تقویت حافظه کمک می کنند. قیمت روز بادمجان عمده موجب شده است تا افراد مختلف بتوانند این محصول را به راحتی تهیه کنند.

بادمجان سرشار از آنتی اکسیدانی به نام ناسونین است که از غشای سلول های مغز محافظت می کند و به انتقال مواد مغذی از طریق بدن کمک می کند. همچنین ثابت شده است که ناسونین از التهاب عصبی جلوگیری می کند و جریان خون را افزایش می دهد که با بهبود حافظه مرتبط است.

ادامه مطلب  15 نوع بهترین نوشیدنی برای رفع تشنگی + رفع سریع گرمازدگی

مصرف بادمجان راهی برای تقویت حافظه

نقرس را با بادمجان درمان کنید

این روز ها شایعات زیادی مبنی بر تاثیر مفید بادمجان بر درمان نقرس به گوش می رسد به همین جهت  قیمت بادمجان قلمی صادراتی در حال افزایش است.

با نقرس، آنها تعادل اسید و باز را بازیابی، اصلاح و حفظ می کنند، متابولیسم را فعال می کنند، تعادل نمک را تنظیم می کنند و روند التهابی را سرکوب می کنند. آبی‌ها دارای خواص ادرارآور هستند: تشکیل را افزایش می‌دهند و همراه با کریستال‌های نمک اسید اوریک، دفع ادرار را تسریع می‌کنند. در نتیجه کاهش غلظت اسید اوریک، درد و التهاب ناپدید می شود، تورم فروکش می کند، بهبودی سریعتر اتفاق می افتد، خطر عودهای مکرر، آسیب شناسی مزمن و آسیب کلیه کاهش می یابد.

باید به مفید بودن نمک های معدنی برای نقرس اشاره کرد. کلسیم موجود در بادمجان باعث افزایش تراکم استخوان می شود. همچنین انتقال طبیعی تکانه های عصبی، لخته شدن خون کافی و انقباض ماهیچه های اسکلتی صاف را تضمین می کند. کلسیم احتمال ایجاد یک فرآیند التهابی را کاهش می دهد، مقاومت بدن را در برابر عفونت های مختلف افزایش می دهد، که به ویژه برای نقرس از نوع عفونی آلرژیک مهم است.

نقرس را با بادمجان درمان کنید

حتما ببینید

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

تعمیرگاه امداد خودرو کرمان موتور

در دنیای امروز، با افزایش استفاده از خودروها، نیاز به خدمات پس از فروش و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *