اهداف اصلی هدایای سازمانی چیست؟

اهداف اصلی هدایای سازمانی چیست؟

هدیه سازمانی و تبلیغاتی از جمله ابزارهای بازاریابی هستند که می‌توانند نقش بسیار موثری در ارتقای جایگاه برند داشته باشند. اگر تجربه کار در شرکت‌های مختلف را داشته باشید، احتمالا در مناسبت‌های مختلفی مثل عید نوروز، شب یلدا و… با بسته‌های هدیه سازمانی مواجه شده باشید. این هدیه اغلب شامل مواردی مثل انواع آجیل، صنایع دستی، انواع چای و دمنوش و… است که با یک بسته‌بندی جذاب  در اختیار شما قرار می‌گیرد.

گرفتن چنین هدایایی با بسته‌بندی‌های شیک، رنگارنگ و جذاب چه احساسی به شما می‌دهد؟ هدف از دادن هدیه به مدیران کسب‌وکارهای مختلف چیست؟ همه افراد در جایگاه شغلی خود برای انجام کارها و موفقیت کسب‌وکار تلاش و همکاری می‌کنند. گاهی‌اوقات یک هدیه کوچک از طرف شما می‌تواند نشان‌دهنده قدردانی شما از طرف مقابل باشد. درست در لحظه‌ای که شخص فکر می‌کند تلاش‌های بی‌وقفه‌اش دیده نمی‌شود، یک پک هدیه ساده ورق احساسات وی را برمی‌گرداند.

یک هدیه جذاب باعث می‌شود که هیچ‌وقت شخص هدیه‌دهنده را از یاد نبرید و تجربه و حس قدردانی بیشتری نسبت به او داشته باشید؛ اهدای هدایای سازمانی هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مطلب درباره مزایای استراتژی هدیه سازمانی با شما صحبت خواهیم کرد و ۵ ایده اقتصادی برای تهیه پک هدیه به شما معرفی می‌کنیم.

استراتژی هدیه سازمانی در جذب و حفظ مشتریان

به نظر شما چه‌طور یک هدیه کوچک و ساده می‌تواند تبدیل به یکی از استراتژی‌های جذب مشتری شود؟ واقعیت این است که هدیه سازمانی همواره با مفاهیمی همچون ارزشمندی، احترام و توجه گره خورده است؛ به همین خاطر هم به عنوان یک راهکار قابل‌توجه برای جذب و حفظ مشتریان محسوب می‌شود.

ادامه مطلب  سوالات فنی حرفه ای، فرصتی برای قبولی و درآمد نامحدود

هدایای سازمانی می‌توانند نقش مهمی در شناسایی برند و جذب مشتری داشته باشند. استفاده از این هدایا در کمپین‌های مختلف، نوعی تبلیغات و راه برقراری ارتباط با مشتریان است که توجه وی را به محصولات و خدمات برند شما جلب می‌کند. علاوه‌براین اهدای هدیه سازمانی به مشتریان همیشگی، یک تجربه شیرین برای آن‌ها می‌سازد که به خرید دوباره از برند تشویق می‌شوند.

پک‌های سازمانی به مخاطب حس ارزشمندی و اهمیت انتقال می‌دهد و موجب شکل‌گیری ارتباطی فراتر از رابطه ساده فروشنده و مشتری می‌شود. این هدایا با لوگو و برند اختصاصی شما، نوعی ابزار تبلیغاتی مستقل هستند که آگاهی بیشتری نسبت به برند و محصولات‌تان به مخاطبان ارائه می‌دهند. به همین دلیل هم می‌توانیم این استراتژی را به عنوان عاملی برای پیشرفت کسب‌وکار و افزایش سودآوری در نظر بگیریم.

۵  ایده از به صرفه ترین هدایای سازمانی

انواع هدایای سازمانی را می‌توان به سه دسته کلی بن تخفیف، اعتبار خرید و پک هدیه سازمانی تقسیم‌بندی کرد. با این تفاسیر، هر شرکتی با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی از این موارد را به عنوان هدیه سازمانی انتخاب کند.

یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین ایده‌ها برای هدایای سازمانی این است که با تعیین بودجه، پک هدیه سازمانی خود را به بارجیل بسپارید. بارجیل با شخصی‌سازی پک شما، ارائه فاکتور رسمی، ارسال رایگان و تکمیل پک با موارد دلخواه شما، بهترین گزینه برای معرفی برندتان به مدیران و کارکنان شرکت‌های دیگر است. از مزایای تهیه پک‌های به‌صرفه این است که شما می‌توانید با بودجه خود تعداد پک سازمانی بیشتری تهیه کنید.

در ادامه ۵ مورد از به‌صرفه‌ترین هدایای لوکس سازمانی را به شما پیشنهاد می‌دهیم:

ادامه مطلب  جادوی صافکاری PDR در تویوتا سنتر

۱٫      بسته تصمیم یلدایی

بسته تصمیم یلدایی بارجیل بهانه‌ای است تا با بودجه، از همکارانی که با تصمیم‌گیری‌های درست خود به پیشرفت کسب‌وکار کمک می‌کنند قدردانی کنید. این بسته هدیه آجیلی بارجیل شامل موارد زیر است:

  • آجیل یلدا
  • باسلوق
  • برگه قیسی زردآلو ممتاز
  • آجیل مخلوط پنج مغز

۲٫      بسته نوروزی وسوسه انگیز

بسته نوروزی وسوسه‌انگیز بارجیل با یادآوری حال‌وهوای دورهمی‌های عید نوروز تهیه شده است. این بسته خوشمزه و تازه یادآور عطر و طعم و رنگ خاطرات کودکی است که شامل موارد زیر است:

  • دراژه با مغز قهوه
  • مخلوط آجیل نوروزی (شامل پسته اکبری برشته زعفرانی ممتاز، مغز بادام برشته زعفرانی ممتاز، بادام هندی برشته زعفرانی ممتاز، فندق برشته با پوست، تخمه جابانی برشته، تخمه کدو گوشتی برشته)
  • مخلوط میوه خشک (شامل انبه خشک ورقه‌ای، خرمالو خشک ورقه‌ای، گلابی خشک ورقه‌ای و سیب ترش خشک ورقه‌ای)

۳٫      بسته میان وعده

بسته میان‌وعده بارجیل یک پک مقوی و سالم است که انرژی موردنیاز بدن را تامین می‌کند. اهدای چنین بسته‌ای به عنوان هدیه سازمانی می‌تواند نشان‌دهنده توجه شما به سلامتی افراد باشد. این پک شامل موارد زیر است:

  • بیسکودراژه
  • عناب خشک
  • عدس برشته
  • نخودچی دوآتشه شور
  • برگه هلو مشتی ممتاز

۴٫      بسته تحفه سبز

بسته تحفه سبز بارجیل یک هدیه مقرون‌به‌صرفه و ارزشمند است که به کمک آن می‌توانید محبت و قدردانی خود را نسبت به دیگران بیان کنید. این هدیه با بسته‌بندی شکیل شامل موارد زیر است:

  • مخلوط چهار مغز
  • تخمه جابانی برشته
  • تخمه کدو گوشتی برشته

۵٫      بسته دمنوش ها

بسته دمنوش بارجیل یک پک هدیه کامل از نوشیدنی‌های مختلف است. این بسته شامل موارد زیر است:

  • مغز لیمو عمانی
  • نبات زعفرانی
  • هیبیسکوز
  • غنچه گل محمدی
  • به خشک
ادامه مطلب  خواص سنگ شجر قائن + خواص عقیق یمنی + خواص حدید

سالیانه چه مقدار بودجه به پک های سازمانی اختصاص دهیم؟

بدون شک هر چقدر بودجه بیشتری را به اهدای پک‌های سازمانی اختصاص دهید، در طولانی‌مدت شاهد نتایج اثربخش آن روی آگاهی از برند و سودآوری شرکت خود خواهید بود. به همین خاطر هیچ‌وقت نمی‌توان مبلغ خاصی را به عنوان بودجه پک‌های سازمانی پیشنهاد داد، بودجه مربوط به این هدایا به تصمیم مدیریتی شما بستگی دارد، شما می‌توانید پک هدیه خود را بر اساس بودجه و سلیقه شخصی خود تهیه کنید.

هدایای سازمانی چه تاثیری در ایجاد ارتباط بین بیزینس ها دارد؟

هدایای سازمانی یکی از ابزارهای کاربردی برای تقویت روابط بین مشتریان، پیمانکاران و همکاران است. این کار همکاری بین بیزینس‌ها را تقویت می‌کند و نوعی معامله برد-برد برای طرفین به‌شمار می‌رود. این هم‌افزایی بین کسب‌وکارها موجب شناخت بیشتر برندها و فروش بیشتر طرفین خواهد شد.

سخن آخر

به‌طورکلی هدایا و پک‌های تبلیغاتی یک نوع استراتژی بازاریابی موثر برای کسب‌وکارهای مختلف است. این هدایا با هدف قدردانی و تشکر بین مدیران شرکت‌ها، کارمندان  و… ردوبدل می‌شود و نشان‌دهنده احترام و ارزشمندی عملکرد طرفین است. چنین هدایایی نه تنها میزان رضایت در طرفین را افزایش می‌دهد، بلکه موجب جذب و حفظ مشتری‌های برند خواهد شد. برای تهیه پک هدایای سازمانی الزاما لازم نیست بودجه بسیار زیادی در نظر داشته باشید، شما می‌توانید با هر بودجه و سلیقه‌ای، پک اختصاصی‌شده خودتان را تهیه کنید.

حتما ببینید

بتن خود متراکم یا scc چیست؟

بتن خود متراکم یا scc چیست؟ | کاربردها + مزایای آن + قیمت در سال ۱۴۰۳

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در جهان است و بتن آماده در انواع مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *