چگونه کمپین بازاریابی پیامکی راه بندازیم؟ به زبان ساده

چگونه کمپین بازاریابی پیامکی راه بندازیم؟ به زبان ساده

امروزه استفاده از فناوری تلفن همراه در بازاریابی تاثیر بسیاری دارد و استفاده از آن تنها برای دریافت پیام وبرقرای تماس نیست همین موجب می شود تا فرد زمان زیادی را با گوشی صرف کند و از پیام هایی که دریافت می کنند غافل نشوند؛ بلکه سریعاٌ آن را باز کنند و در صورت مفید و جذاب بودن آن را بازنشر یا ذخیره کنند.

کمپین بازاریابی پیامکی

کمپین بازاریابی پیامکی یک مسیر سریع و ارزان و مقرون به صرفه برای دست پیدا کردن به مخاطبان هدف و تبدیل آنها به مشتری بالفعل است. با ما همراه باشید تا بیشتر به بررسی کمپین بازاریابی پیامکی بپردازیم.

کمپین بازاریابی پیامکی چیست؟

کمپین بازاریابی پیامکی راهکاری ست تا با ارسال پیامک های اطلاع رسانی رویداد تازه و فروش محصول یا کالای جدید را به مشتریان اطلاع دهند. انجام کمپین بازاریابی پیامکی که به صورت انبوه انجام می شود از طریق سامانه های پیامکی موثرتر است و بازخورد بالایی دریافت می کند.

با استفاده از سامانه ارسال پیامک پیام رسان ، به راحتی در کمترین زمان ممکن و با هزینه ارزان و مقرون به صرفه می توانید بازاریابی پیامکی انجام دهید و نتیجه مطلوبی دریافت کنید.

کمپین بازاریابی پیامکی

هدف از بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی باید با برنامه ریزی و هدفمند اجرا شود تا نتیجه خوبی را برای کسب و کارها به ارمغان آورد. در این قسمت کلی ترین اهداف اصلی کمپین بازاریابی پیامکی را مطرح می کنیم.

  • اطلاع رسانی رویداد و اخبارهای مهم
  • افزایش آگاهی و شناخت نسبت به برند کسب و کارتان
  • بهبود خدمات به مشتری
  • کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات
  • با ارائه پیشنهادها و تخفیفات ترغیب به خرید را رشد می دهد
ادامه مطلب  بهترین فروشگاه های اینترنتی را در نت چین پیدا کنید

نکاتی برای راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی

یکی از موثرترین راه ها برای ارتباط و تعامل با مشتری و افزایش فروش اجرای کمپین بازاریابی پیامکی با برنامه ریزی درست است تا نتیجه مطلوبی را برای کسب و کارها به بار آورد. این چند نکته در راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی به شما کمک می کند.

  1. هدف خود را قبل از راه اندازی کمپین بازاریابی پیامکی مشخص کنید.
  2. مخاطبان خود را بشناسید و متناسب با مخاطب خود به بازاریابی پیامکی بپردازید.
  3. پیامک های کوتاه و مختصر اما مفید و جذاب ارسال کنید تا سریع خوانده شود و بازخورد بیشتری دریافت کند.
  4. از مشتریان و مخاطبان خود اقدام به دعوت کنید یا Call to Action در پیامک قرار دهید.
  5. بعد اجرای بازاریابی پیامکی نتیجه را تحلیل کنید و ببنید کدام پیامک بازخورد بیشتری داشت و کدام پیامک باید بهبود یابد.

کمپین بازاریابی پیامکی

مزایای استفاده از کمپین بازاریابی پیامکی

مزایای بازاریابی پیامکی به شما کمک می کند تا در تبلیغات و فروش موثرتر عمل کنید این مزایا عبارتند از:

  • ارتباط سریع و مستقیم با مخاطب و مشتری
  • ارسال پیام های شخصی سازی شده برای ایجاد روابط قوی تر و افزایش تعامل
  • هزینه ارزان و مقرون به صرفه برای اجرای کمپین بازاریابی پیامکی
  • بازاریابی پیامکی دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستگرام را تقویت و پشتیبانی می کند
  • شناخت بیشتر نسبت به مشتریان

نحوه ایجاد کمپین بازاریابی پیامکی

اس ام اس تبلیغاتی

همانطور که گفتیم بازاریابی پیامکی روشی موثر برای ارتباط با مشتری و آگاهی از برند و افزایش فروش می باشد. این روش تبلیغاتی نسبت به سایر روش ها مانند ایمیل یا شبکه های اجتماعی کاربردی تر است. در این روش پیام ها حتی در صورت عدم اتصال به اینترنت به گوشی افراد ارسال می شود و فرد در هر زمان به آن دسترسی دارد و شما می توانید با سرعت بیشتری و در کمترین زمان برای هزاران نفر ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشید.

ادامه مطلب  با نرم افزار crm فروش سازمان خود را دو برابر کنید!

برای انجام کمپین بازاریابی پیامکی باید به یک پنل پیامکی دسترسی داشته باشید و با استفاده از امکانات فراوان آن بازاریابی پیامکی هدفمند انجام دهید. شما می توانید با خرید اولیه سامانه پیامکی پیام رسان به قابلیت ها و امکانات آن برای اجرای کمپین بازاریابی پیامکی هدفمند دسترسی داشته باشید و بازخورد بالایی از اجرای این کمپین دریافت کنید.

بعد دسترسی به یک پنل اس ام اس برای اجرای کمپین بازاریابی پیامکی باید این مراحل را به دقت انجام دهید تا نتیجه مطلوبی از بازاریابی پیامکی دریافت کنید.

  • هدف خود را از اجرای بازاریابی پیامک مشخص کنید
  • مخاطبان خود را بشناسید تا پیام جذاب و مرتبط با شخصیت آنان ارسال کنید
  • پیام خودر را واضح و روشن در عین حال کوتاه و مختصر بنویسید.
  • برنامه زمانی برای ارسال پیامک با توجه به هدف و مخاطبان خود مشخص کنید
  • پیامک ها را شخصی سازی کنید و….

کمپین پیامکی اتوماتیک ( اتومیشن)

یکی از مزایای راه اندازی کمپین های بازاریابی پیامکی، ایجاد ساختار اتومیشن Automationاست که می توانید با یک سیستم ساده و یا برنامه نویسی پلن اختصاصی خود پیامک های مختلفی جهت تشویق بیشتر کاربران ارسال نمایید.

معمولا وبسایت ها و نرم افزار ها از جمله نزم افزار های CRM از این قابلیت استفاده می کنند. برای اینکار می توانید پس از انجام مراحل بالا، سایت و یا نرم افزار خود را به وب سرویس پیامکی متصل نمایید.

کلام آخر

برای اینکه بتوانید یک کمپین بازاریابی پیامکی موفقی داشته باشید و تبلیغات و اطلاع رسانی در حوزه کسب و کار و برند خود را موثر و موفق انجام دهید با دسترسی به پنل پیامکی با امکانات فوق العاده می توانید نتیجه خوبی دریافت کنید.

ادامه مطلب  کاربردهای جت پرینتر در صنایع مختلف

سامانه پیامکی پیام رسان یکی از پنل پیامکی های معتبر با قابلیت هایی همچون ارسال پیامک به منطقه ، از نقشه ، به مشاغل ، به کد پستی و پیش شماره ، به بلک لیست و… است.

همچنین با گزارشگیری از وضعیت ارسال پیامک می توانید از بازخورد پیامک های ارسال شده مطلع شوید و با خرید خط اختصاصی دریافت پیامک از مشتری را فعال کند و یک ارتباط دو طرفه ایجاد کند.

برای ثبت نام در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۷۵ پیامک کنید.

حتما ببینید

پیش‌بینی قیمت تتر با تحلیل اخبار

پیش‌بینی قیمت تتر با تحلیل اخبار: گامی برای معاملات سودآور در بازار ارزهای دیجیتال

در این مقاله به بررسی قیمت تتر لحظه ای می‌پردازیم و سعی می‌کنیم با تحلیل اخبار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *