چطور تولید و چاپ ظروف یکبار مصرف کاغذی رواج یافت ؟

چطور تولید و چاپ ظروف یکبار مصرف کاغذی رواج یافت ؟

تولید و چاپ لیوان یک بار مصرف کاغذی این روزها کاربرد و جایگاه مهمی در بازار پیدا کرده‌ است. لیوان‌های یکبار مصرف بویژه نوع کاغذی در مقایسه با لیوان‌های پلاستیکی، سازگاری بیشتری با محیط زیست دارند؛ چرا که زیست تخریب‌پذیر هستند، همچنین حمل و نقل آنها راحت بوده و استفاده از آن‌ها نیز مقرون به صرفه می باشد. استفاده از لیوان های یکبار مصرف در موقعیت‌های مختلف حتی در حال حرکت و برای سفارش‌های بیرون‌بر مناسب است.

این لیوان‌ها در اشکال مخلتف شامل ساده، دوجداره یا دردار تولید می‌شوند؛ و همین تنوع به محبوبیت آن‌ها افزوده است. اما شاخصه‌ای که امروز می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم؛ قابلیت چاپ روی لیوان‌های کاغذی است. خریدار می‌تواند لیوان‌های کاغذی را با طرح و نقش مورد نظر خود سفارش بدهد؛ یا حتی برند یا شعار تبلیغاتی مورد نظرش را روی لیوان‌ها چاپ کند. چاپ لیوان کاغذی مقوله جالبی است که هم به طیف مشتریان لیوان‌های کاغذی افزوده است؛ و هم این محصول را کاربردی‌تر کرده است. به عبارتی تنها به واسطه این شاخصه، لیوان کاغذی پتانسیل تبلیغاتی نیز دارد.

لیوان کاغذی

تاریخچه چاپ لیوان کاغذی

تاریخچه چاپ لیوان کاغذی به زمانی برمی‌گردد؛ که ظروف یک بار مصرف کاغذی جایگاه ویژه‌ای در دنیای امروز پیدا کردند. می‌دانید که در آغاز لیوان‌های یک‌بار مصرف پلاستیکی رایج‌تر بودند؛ اما امروزه لیوان‌های کاغذی به خاطر مزایا و شاخصه‌هایی که دارند؛ جای آن‌ها را گرفته‌اند. حتی در سال‌های اخیر به لطف تکنولوژی کاغذهای PE این ظروف‌ سریع‌تر از بین رفته و به چرخه طبیعت بازمی‌گردند.

چاپ لیوان کاغذی

واژه چاپ برگرفته از یک لغت قدیمی به نام چهاپ کی است که این لغت به معنای فشردن سطحی بر سطح دیگر می باشد. برخی لغت چاپ را به معنای نقش و اثر گذاشتن برروی متون و سطوح مختلف عنوان نمودند. چاپخانه محلی است که چاپ در آن اتفاق می افتد، در واقع چاپخانه یک مجتمع یا کارگاه است که خدمات چاپی در آن انجام می شود. چاپ تراکت، کارت ویزیت، بروشور، سربرگ، لیبل و … در چاپخانه انجام می شود. تولید و چاپ لیوان کاغذی محبوبیت این ظروف را دوچندان کرد.

ادامه مطلب  خرید پالت چوبی یکبار مصرف فشرده

زیبایی و تنوع بیشتر

با امکان چاپ روی لیوان کاغذی، شما همواره می‌توانید طرح و نقش‌های متنوع را روی لیوان چاپ کنید. به‌این ترتیب لیوان‌های کاغذی دارای تنوع خیلی بیشتری هستند. شما می‌توانید همواره لیوان‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سفارش دهید. همین امر باعث می‌شود ک این لیوان‌ها برای تم‌های مختلف کاربرد داشته باشند؛ و حتی در جشن‌ها و مراسم مختلف، روی آن‌ها طرح متناسب چاپ کنید.

توزیع لیوان کاغذی تبلیغاتی

اصلی‌ترین شاخصه چاپ لیوان کاغذی، پتانسل تبلیغات بود. با این کار شما می‌توانید همواره برند و لیبل خود را روی لیوان چاپ کرده و از آن استفاده کنید. چاپ لیوان‌های کاغذی تبلیغاتی، برای پذیرایی از مشتریان و کارمندان باعث می شود تا شما ذهن آنها را به سمت برند خود سوق دهید.  حتی می‌توانید از آن‌ها برای ایونت‌های تبلیغاتی، پکیج‌های تبلیغاتی، توزیع لیوان‌ها در ارگان‌ها و مکان‌های دیگر و غیره استفاده کنید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

برندسازی

یکی از مزیت‌های چاپ لیوان کاغذی، این است که امکان برندسازی را برای شما ایجاد می‌کند. کافی است برند خودتان را روی لیوان چاپ کنید و در اختیار افراد دیگر قرار دهید. افراد در زمانی که برای نوشیدن صرف می‌کنند؛ متوجه برند شما شده؛ و لیبل و لوگو مجموعه تجاری شما، در ذهن آن‌ها نقش می‌بندد. همین کار کافی است تا برند شما در ذهن افراد باقی بماند. بسیاری از شرکت ها برای معرفی برند خود سعی کردند تا در بسیاری از همایش ها با چاپ برند خود بر روی لیوان های یکبار مصرف کاغذی ، ذهن مخاطب را به سمت خود سوق دهند.

ادامه مطلب  کلید اصلی رسیدن و دستیابی به ثروت چیست

شعار تبلیغاتی

یک شعار تبلیغاتی جدیدی دارید که می‌خواهید به گوش مخاطب‌تان برسانید؟ با لیوان‌های کاغذی به سادگی می‌توانید از پس این کار بربیایید. کافی است شعارتان را روی لیوان‌ها چاپ کرده و لیوان‌ها را در ایونت‌های مختلف استفاده کنید، یا در مکان‌های مختلف لیوان را توزیع کنید. همین کار باعث می‌شوند که شعار شما به اطلاع جامعه هدف‌تان برسد.

ابتکار عمل

امکان چاپ روی لیوان کاغذی، ابتکار عمل را به شما می‌دهد؛ به طوری که می‌توانید از آن در مکان‌های مختلف استفاده کنید. با چاپ روی لیوان کاغذی، شما یک سری لیوان مخصوص به خودتان دارید که می‌توانید  از آن در ایونت‌ها و مراسم مختلف استفاده کنید. این لیوان‌ها برای آشنایی مشتریان و کارمندان خودتان با برند شما مفید هستند. شما می‌توانید لیوان‌ها را در ادارات و شرکت‌های مختلف توزیع کنید؛ یا در پکیج‌های تبلیغاتی قرار داده و به دست جامعه هدف برسانید.

تولید و چاپ لیوان کاغذی

مزایای خرید دستگاه تولید لیوان یک بار مصرف

درامد ماهانه ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان

متاسفانه این روزها با رشد تورم، درامد پایین مردم پاسخگوی بسیاری از نیازهای آن‌ها نیست. کسب و کارهای مختلف مانند تولید لیوان کاغذی یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن درامد بالا است. با خرید یک دستگاه تولید لیوان کاغذی می‌توان درامد ماهانه خوبی داشته باشید. اگرخوب کار کنید و مشتری‌های خوبی پیدا کنید، درامد شما می‌تواند به ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان در ماه هم برسد. یکی از مواردی که در تعیین قیمت لیوان های کاغذی مطرح هست نوع کاغذی هست که در ساخت آن به کار می رود. بنابراین برای اینکه به یک درآمد خوب در ماه برسید بهتر است از کاغذهای با کیفیت خوب با قیمت مناسب استفاده کنید.

ادامه مطلب  معرفی کدهای تقلب در بازی هی دی که هر کسی نمی داند

فضای کار کوچک برای راه اندازی کارگاه

بسیاری از دستگاه‌های صنعتی فضای بسیار زیادی را اشغال می‌کنند. به همین خاطر تهیه کارگاه ساده نیست. اما برای ایجاد یک کارگاه برای تولید و چاپ لیوان کاغذی شما نیاز به فضای زیادی ندارید و شما تنها به یک فضای ۲۰در ۳۰ متری می توانید محیطی برای انجام این کار فراهم نمایید.

کار با برق تک فاز

بسیاری از دستگاه‌های صنعتی برای کار به برق سه فاز نیاز دارند. به همین خاطر نمی‌توان آن‌ها را در فضاهای مختلف مانند کارگاه‌های داخل شهر، پارکینگ‌ها و غیره استفاده کرد. دستگاه تولید لیوان کاغذی می تواند با برق تک فاز و خانگی هم کار کند. پس نیازی به استفاده از برق سه فاز ندارد. همین امر دست شما را باز می‌گذارد تا هر مکانی را برای کارگاه انتخاب کنید.

کلام آخر

در مقاله فوق به مسئله اهمیت در تولید و چاپ لیوان کاغذی پرداخته شد. این لیوان‌ها با عایق حرارتی مطلوبی که دارند بیشترین کاربرد و استفاده را در مکان‌های مختلف دارند. هزینه چاپ لیوان کاغذی با توجه‌ به سایز آن بسیار متفاوت است. در صورتیکه این مقاله مورد پسند شما واقع شده است لطفا نظرات، انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما در سایت sj-cup.ir در میان بگذارید.

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *