پسته بسته بندی مزمز

پسته مرا در دنیای بی کران ثروت انداخت

گاهی با خود فکر میکنیم که ثروتمندان از چه طریقی توانستند به ثروت برسند و طعم خوشی را بچشند. حتی در این بین گاهی به این فکر میکنیم که حتما از تکنیک های خاصی استفاده می کنند یا هوش خارق العاده ای دارند و یا حتی گذشتگانی داشته اند که ثروتمند بوده اند اما تمامی این افکار تاحدودی اشتباه است ثروتمندان تنها به راه هایی قدم گذاشته اند که ما به آنها حتی فکر هم نمیکنیم و یا این کارها را در توان خود نمیبینیم. من تلاش کردم که از فکرهای ثروتمندان الگو بگیرم برای همین وارد دنیای تجارت شدم و با انتخاب محصول پرطرفداری مانند پسته توانستم به ثروت برسم.

پسته در بردسکن

پسته در بردسکن میوه خوشمزه ای است که امروزه در نقاط مختلف جهان کشت می شده و دوستداران فراوانی دارد ولی خاستگاه اولیه این میوه ایران بوده و سپس به کشورهای مختلف راه یافته است.

در حال حاضر پسته یکی از اقلا م مهم صادرات غیرنفتی ایران را تشکیل می دهد اما سابقه صادرات آن به بیش از دو هزار و پانصد سال پیش در زمان امپراطوری هخامنشیان می رسد.

در آن زمان درخت پسته خودرو و وحشی بود و فقط در نقاط خاصی از ایران مثل خراسان امروزی وجود داشت. در مطلب همه چیز درباره پسته بدانید امروزه پسته پس از فرش یکی از مهم ترین اقلام صادرات غیرنفتی را تشکیل می دهد.

در حال حاضر ۵۵ درصد تولید و ۶۰ درصد صادرات پسته در اختیار ایران است و درآمد ارزی حاصل از صادرات پسته به بیش از ۴۰۰ میلیون دلا ر در سال می رسد.

ادامه مطلب  آسیاب صنعتی: قلب تپنده صنایع

پسته در بردسکن

پسته بسته بندی مزمز

مغز پسته بسته بندی مزمز از نظر طب قدیم ایران دارای طبیعت گرم و خشک است.

مقدار فراوان آهن موجود در مغز پسته و توانایی بدن برای جذب بالا ی آن باعث شده که پسته به عنوان درمانی برای کم خونی فقر آهن معرفی شود.

در ضمن پسته حاوی مقداری پروتئین گیاهی ، اسیدهای چرب ضروری، فیبر، روی ، کلسیم، فسفر و ویتامین ئ می باشد که همه» این مواد برای سلا متی مفید می باشد.

پسته بسته بندی مزمز

پسته خام قزوین

پسته خام قزوین گیاهی دو پایه است که ارتفاع آن به حدود ۵ متر می رسد و گل های نر و ماده آن به صورت مجزا روی درخت ظاهر می شود.

گل های نر این گیاه فاقد گلبرگ است و گل آذین آن به صورت خوشه ای مرکب بر روی شاخه های یکساله می روید.

هر خوشه گل دارای یکصد تا چند صد عدد گل منفرد است.

برگ درخت پسته از ۲-۳ برگچه نوک تیز با یک برگچه انتهایی به رنگ سبز روشن تشکیل شده است.

درخت پسته از ۹-۷ سالگی به بار می نشیند و می تواند دمای ۴۵ درجه بالا ی صفر و ۲۵ درجه زیرصفر را تحمل کند.

این گیاه در برابر خشکی و کم آبی نیز مقاوم است. از میان گونه های مختلف پسته تنها گونه های پسته اهلی، چاتلا نقوش، گلخونک و بنه در ایران تولید می شود و مناطق اصلی کشت پسته در دامغان، کرمان، آذربایجان، قزوین، اردستان و رفسنجان متمرکز است .

پسته خام قزوین

 

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *