هرآنچه که باید درباره کلید اتوماتیک فیکس هیوندا بدانید

هرآنچه که باید درباره کلید اتوماتیک فیکس هیوندا بدانید

کلیدهای مختلف و متفاوتی به عنوان قطع کننده جریان برق در صنعت برق وجود دارند. یکی از بهترین و پر کاربردترین کلیدها در حوزه برق، کلید اتوماتیک یا همان کلید کمپکت از برند هیوندا است. پیدا کردن کلیدهای اتوماتیک اورجینال در ایران کار بسیار سختی است؛ مخصوصا اگر آن کلید از برند هیوندا ساخت کشور کره جنوبی باشد.

امروزه کلاهبرداران بسیار زیادی در بازار وجود دارند که نسخه فیک کلیدهای اتوماتیک هیوندا را به عنوان نسخه اصلی به فروش می رسانند. اگر به دنبال یک مجموعه معتبر، برای خرید انواع کلیدهای اتوماتیک از برند هیوندا هستید؛ ما به شما مجموعه “الکترو پاور” را معرفی می کنیم.

در مجموعه الکترو پاور کلیدهای اتوماتیک فیکس و قابل تنظیم برند هیوندا با بالاترین کیفیت (اورجینال) و نازل ترین قیمت به فروش می رسند. همچنین تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای ضمانت و گارانتی هستند. دلیل این امر هم این است که مجموعه الکترو پاور نمایندگی برند هیوندا را در ایران دارد!

 

MCCB یا کلید اتوماتیک کدام را خریداری کنم؟

کلید اتوماتیک یا کمپکت که با نشان اختصاری MCCB نیز نمایش داده می‌شود؛ یک وسیله محافظتی است. وظیفه این کلید قطع و وصل کردن اتوماتیک و ایمن مدارها است. کلیدهای اتوماتیک دارای رله الکترونیکی هستند؛ از آن ها برای خطاهای مداری مانند: اتصال کوتاه و اضافه بار استفاده می‌شود.

کلید های اتوماتیک ابعاد کوچکی دارند؛ در نتیجه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. شایان ذکر است که این مدل از کلیدها قابل تعمیر شدن نیستند و رنج جریان آن ها از ۲۵ تا ۱۶۰۰ آمپر است.

ویژگی های کلید اتوماتیک و ۶ دلیل برتری آن نسبت به سایر کلیدها

کلید اتوماتیک دارای ۶ ویژگی خاص و منحصر به فرد است؛ این ویژگی ها عبارت اند از:

  • کلید اتوماتیک دارای قدرت قطع تا ۱۵۰ کیلو آمپر است.
  • کلید اتوماتیک دارای رنج جریان ۲۵ الی ۱۶۰۰ آمپر است.
  • کلید اتوماتیک دارای رله های حرارتی و مغناطیسی که قابلیت تنظیم شوندگی نیز دارند.
  • کمپکت ها، در صورت نیاز دارای قابلیت به کارگیری از رله های الکترونیکی نیز هستند.
  • کمپکت ها می توانند دلیل قطع شدن کلید را تشخیص دهند.
  • کلیدهای اتوماتیک دارای رله های Shunt و Under Voltage هستند.

کلید اتوماتیک قابل تنظیم برند هیوندا

ادامه مطلب  پکیج بوتان بخریم یا پکیج ایران رادیاتور

قبل از خرید کلید اتوماتیک فیکس هیوندا چه مواردی را باید بدانیم؟

کلیدهای اتوماتیک فیکس برند هیوندا سه وظیفه، بر عهده دارند که این وظایف عبارت اند از: قطع اضافه بار، اتصال کوتاه و خطای الکتریکی مدار. همین تعداد وظایف سبب شده است که این کلید اتوماتیک از سه پل ساخته شده باشد. کلید اتوماتیک فیکس هیوندا برای هر ساختمانی که برق ۳ فاز دارد می تواند بهترین گزینه باشد.

کلید های اتوماتیک فیکس برند هیوندا همان طور که از نامش مشخص است؛ در آن امکان تنظیم جریان وجود ندارد! اگر بخواهیم در رابطه با نحوه عملکرد کلید فیکس برند هیوندا صحبت کنیم. می توان گفت که این کلید پس از قطع کردن مدار در اثر جریان زیاد یا اتصال کوتاه، می تواند مجددا مورد استفاده قرار گیرد. همچنین با کمک کنتاکت های فرعی که در این کلید قرار داده شده است، می توان وضعیت کلید را به اتاق فرمان اطلاع داد.

۶ ویژگی منحصر به فرد کلید اتوماتیک فیکس هیوندا

کلید اتوماتیک فیکس دارای ۶ ویژگی است؛ این ویژگی ها عبارت اند از:

  • کلیدهای اتوماتیک فیکس هیوندا از ۲۰ آمپر تا ۸۰۰ آمپر تولید و عرضه می شوند.
  • نحوه عملکرد کلید اتوماتیک فیکس هیوندا در ۳ ناحیه است. این ۳ ناحیه عبارت اند از: ناحیه خطا، ناحیه یک و ناحیه صفر.
  • کلیدهای اتوماتیک فیکس زمانی که مدارهای صنعتی قطع شدند مجددا آماده به کار می شوند.
  • این کلیدها دارای قابلیت نصب افقی و عمودی را دارند.
  • کلیدهای فیکس توانایی کنترل و قطع کردن جریان های اضافه بار و اتصال کوتاه را دارا هستند.
  • کلیدهای اتوماتیک فیکس دارای رله های کنتاکت کمکی، Shunt و Under Voltage همچنین موتورهای AC و DC روی کلید هستند.

کارایی و کاربرد کلید اتوماتیک قابل تنظیم هیوندا

کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم هیوندا می توانند بار اضافی از پیش تعیین شده را بدون اینکه آسیبی به کلید مدار وارد شود قطع کنند. کلید قطع مدار وسیله ای است که از ترکیب یک کلید قطع و یک وسیله حفاظت جریان اضافی ساخته شده است. کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم می توانند حفاظت اتصال به زمین، حفاظت موتوری و حفاظت ژانراتوری را تامین کنند. که این کار با استفاده از رله های میکرولوجیک که در داخل کلید قرار گرفته شده است، قابل انجام است.

ادامه مطلب  انواع کمپرسور بیتزر آلمان را بهتر بشناسید

برخلاف کلید های اتوماتیک فیکس، با استفاده از کلید اتوماتیک قابل تنظیم می توان شدت جریان را تنظیم کرد. کلید اتوماتیک قابل تنظیم هیوندا یک مدل سوییچ حفاظتی است که کارایی آن سوییچینگ و حفاظت مدار است. از مزایای دیگر کلیدهای اتوماتیک قابل تنظیم این است که می توان از آن ها در “تابلو برق” استفاده کرد.

با خرید کلید اتوماتیک قابل تنظیم هیوندا خطر آتش سوزی را کاهش دهید

کلید اتوماتیک قابل تنظیم دارای یکسری ویژگی است؛ این ویژگی ها عبارت اند از:

  • کلید اتوماتیک دارای قابلیت قطع و وصل کردن جریان های بالا با سرعت زیاد است.
  • کلید قابل تنظیم هیوندا دارای قابلیت تنظیم پارامترهای مختلف مانند: جریان قطع، بازگشتی و… است.
  • با کمک کلید اتوماتیک قابل تنظیم هیوندا می توان شدت جریان را در شدت موردنظر تنظیم کرد.
  • با استفاده از کلید اتوماتیک می توان از مدارهای الکتریکی در برابر بار اضافه و اتصال کوتاه محافظت کرد.
  • با کمک این کلید می توان خطر آتش سوزی را کاهش داد.
  • با استفاده از کلید قابل تنظیم هیوندا می توان باعث افزایش عمر مدارهای الکتریکی شد.

کلید محافظ جان هیوندا می تواند از خسارت های احتمالی جلوگیری کنید

کلید محافظ جان هیوندا که با نماد اختصاصی RCCB نیز شناخته شده است یکی دیگر از کلیدهای برند هیوندا است. این کلید به مقایسه کردن اختلاف بین جریان رفت و جریان برگشت می پردازد. در صورتی که بین جریان رفت و برگشت اختلاف وجود داشته باشد مدار قطع می شود! در زمان عادی در یک مدار الکتریکی، جریان رفت با جریان برگشت برابر است. زمانی که به هر دلیلی جریان بین سیم فاز و نول با یکدیگر مساوی نباشد کلید محافظ جان وارد عمل خواهد شد و جریان را قطع خواهد کرد.

انواع کلیدهای محافظ جان

کلیدهای محافظ جان از نظر حساسیت به ۳ دسته تقسیم بندی می شوند؛ که عبارت‌اند از:

  1. حساسیت بالا یا همان HS: این مدل از کلیدهای محافظ جان برای نجات جان انسان استفاده می شود.
  2. حساسیت متوسط یا همان MS: از این نوع کلیدهای محافظ جان برای جلوگیری از آتش سوزی استفاده می شود.
  3. حساسیت کم یا همان LS: از این نوع کلید محافظ جان برای نجات دادن اموال و تجهیزات استفاده می شود.

کلید محافظ جان برند هیوندا

ادامه مطلب  سرویس خواب دو نفره کرج مشهد

بیمتال یا رله حرارتی هیوندا انتخاب شما کدام است؟

بیمتال یا همان رله حرارتی هیوندا به برق صنعتی مرتبط است و بیمتال و رله حرارتی هیوندا هر دو یک محصول هستند. وظیفه بیمتال هیوندا را می توان محافظت کردن از الکتروموتور های صنعتی در مقابل اضافه جریان و اضافه بار دانست. لازم به ذکر است که بیمتال به صورت سری در همه تابلو برق ها قرار می گیرد.

در رابطه با نحوه عملکرد بیمتال هیوندا این چنین باید گفت؛ عبور کردن جریان از یک جسم رسانا موجب افزایش گرما در آن می شود. در نتیجه با عبور جریان از رسانای بیمتال، فلز داخلی آن گرم خواهد شد؛ اگر میزان گرما بیش از اندازه باشد (بیشتر از اندازه ای که برای بیمتال تنظیم کرده ایم) بیمتال دستور قطع شدن جریان را به کنتاکتور می دهد. دلیل این کار هم این است که بیمتال اجازه نمی دهد که الکتروموتور زیر بار بماند و جریان اضافی بکشد.

اگر بخواهیم درباره مزایای بیمتال هیوندا صحبت کنیم؛ می توان به این موارد اشاره کرد: وجود بیمتال از گرم شدن الکتروموتور جلوگیری می کند، قیمت و هزینه بسیار کمی دارد. همچنین به صورت مستقیم بر روی کنتاکتور نصب می شود و دارای محدوده جریان گسترده است و طول عمر بالایی است.

کاربرد

چرا مجموعه الکترو پاور؟

اگر به دنبال کلید اتوماتیک اورجینال از برند هیوندا هستید که از ضمانت و گارانتی برخوردار باشد. ما به شما مجموعه الکترو پاور را معرفی می کنیم. مجموعه الکترو پاور، دارای نمایندگی برند هیوندا در ایران است. همین امر سبب شده است که مجموعه الکترو پاور یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش اورجینال انواع کلیدهای اتوماتیک از برند هیوندا باشد. اگر می خواهید تک فروشی را با قیمت عمده دریافت کنید؛ بی شک الکترو پاور بهترین انتخاب است. در این فروشگاه کلیدهای اتوماتیک هیوندا بالاترین کیفیت را در مقابل نازل ترین قیمت دارند!

توجه داشته باشید که مجموعه الکترو پاور به دو صورت حضوری و آنلاین فعالیت می کند. فروشگاه حضوری الکترو پاور در خیابان لاله زار تهران واقع است. همچنین اگر دسترسی به صورت حضوری برایتان مقدور نیست می توانید از طریق سایت الکترو پاور اقدام نمایید و کلید اتوماتیک موردنظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *