معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی ریودوژانیرو

معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی ریودوژانیرو

امروزه یکی از پرطرفدارترین مقصد گردشگران در کشور برزیل، ریودوژانیرو است. ریودوژانیرو از سرسبزترین شهرهای برزیل محسوب می‌شود که در دل کوه‌ها و دریاها قرار گرفته است. این مقصد به تمامی گردشگرانی که عاشق طبیعت و مناظر چشم نواز هستند، پیشنهاد می‌شود. در واقع شما با رزرو تور ریودوژانیرو پا به اعماق طبیعت می‌گذارید. طبیعت و موقعیت قرارگیری این شهر آنقدر منحصر به فرد است که سازمان یونسکو جهانی، ریو را به عنوان میراث جهانی شناخته و به آن لقب “شهر مناظر دل فریب میان کوه و دریا” داده است. چنانچه شما هم دوست دارید یک سفر خاطره انگیز در کنار عزیزانتان در ریو تجربه کنید، میتوانید تور ریودوژانیرو را از فلای‌تودی تهیه کنید. فلای‌تودی بهترین و ارزانترین تورهای ریو را برای شما عزیزان ترتیب می‌دهد. در ادامه به معرفی بهترین و معروف‌ترین مکان‌های دیدنی ریودوژانیرو می‌پردازیم.

مجسمه معروف مسیح (Christ the Redeemer)

مجسمه مسیح در ریو، آنقدر معروف می‌باشد که به صورت کلی کمتر کسی است که تا به حال نام آن را نشنیده یا تصویری از آن ندیده است. این مجسمه را به گونه‌ای می‌توان نماد شهر ریو و حتی نماد کشور برزیل دانست. مجسمه مسیح با ارتفاع ۳۰ متری خود، شکوه و عظمت خاصی به شهر ریودوژانیرو هدیه می‌دهد.

از آنجایی که این مجسمه در بالای کوه ۷۰۰ متری کورکووادو قرار گرفته است به راحتی می‌توان آن را از تالاب رودریگو د فریتاس تا استادیوم ماراکانا و نیتروی، تماشا کرد. مجسمه معروف مسیح دارای یک پایه ۸ متری نیز است که در این پایه یک کلیسای کوچک جهت انجام مراسم‌هایی مانند ازدواج و تعمید وجود دارد.

کارناوال (Carnival)، مجلل‌ترین تفریح شهر ریودوژانیرو

بدون شک زمانی که نام ریودوژانیرو به میان می‌آید، از جشن بزرگ کارناوال هم یاد می‌شود. کارناوال یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های جهانی ریو است که سالانه میلیون‌ها گردشگر جهت شرکت در این جشن به برزیل مخصوصا ریو سفر می‌کنند.

ادامه مطلب  کاربردی ترین و بهترین هدیه روز دانشجو

در این جشن صدها هزار نفر به دیدن رژه‌ها، هنرنمایی و نمایش‌های هنرآموزان مدارس سامبا می‌آیند. هنرآموزان با لباس‌های رنگی و پر زرق و برق خود و اجرای حرکات نمایشی خاص، تماشاگران را به وجد می‌آورند و هیجان را به آن‌ها هدیه می‌دهند.

به صورت کلی این جشن‌ها در سایر شهرهای برزیل نیز برپا می‌شود اما مجلل‌ترین و پرشکوه‌ترین کارناوال در شهر ریودوژانیرو برگزار خواهد شد. زمان برگزاری این جشن‌ها کمی بعد از گذشت سال نو است.

ساحل کوپاکابانا (Copacabana)

یکی از قشنگ‌ترین سواحل ریودوژانیرو، ساحل کوپاکابانا است. این ساحل را حتی به سبب داشتن شن‌های نرم و سفید، آب زلال، منطقه بکر، طبیعت چشم انداز و… می‌توان قشنگ‌ترین ساحل دنیا نیز دانست.

در ساحل کوپاکابانا تمامی امکانات لازم اعم از تفریحات هیجان انگیز، رستوران‌ها، اقامتگاه‌ها و هتل‌های مجلل، فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ و… برای میزبانی از گردشگران تعبیه شده است.

در ساحل کوپاکابانا، منطقه‌ای برای پیاده‌روی نیز قرار دارد. شما می‌توانید با پیاده‌روی بر سنگفرش‌های ترکیبی مشکی و سفید کوپاکابانا، از هوای دل انگیز این منطقه نهایت لذت را ببرید.

اگر به این ساحل سفر کردید، حتما سری به کاخ مشهور کوپاکابانا نیز بزنید زیرا که با تماشای این کاخ می‌توان به قدرت و شکوه ریو حتی در زمان گذشته نیز پی برد.

محله سانتا ترزا

محله سانتا ترزا، یکی از قشنگ‌ترین محله‌های شهر ریو است که به سبب دنیای رنگی این محله، گردشگران حس شادابی و طراوت را از آن می‌گیرند.

با گشت‌وگذار در محله سانتا تراز هم می‌توان به گذشته و فرهنگ ریو پی برد و هم از تفریحات و دیدنی‌های مدرنیزه آن نهایت استفاده را کرد. در واقع این محله همزمان دنیای مدرنیته و تاریخی شهر ریو را به تصویر کشیده است.

ادامه مطلب  در عوض آموزش سود بدست آوردم

چنانچه علاقه‌مند به دیدن انواع کلیسا و موزه‌های قدیمی ریو هستید، پیشنهاد می‌دهیم حتما سری به این محله بزنید. سرتاسر محله سانتا ترزا کلیسا‌ها و معابد بسیار قدیمی وجود دارد.

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی این منطقه رستوران‌ها و کافه‌های آن است. بیشتر کافه‌ها و رستوران‌های محله سانتا ترزا، غذاهای محلی این منطقه را ارائه می‌دهند. جالب است بدانید در رستوران‌ها رقص‌ها و نمایش‌های سامبا نیز برگزار می‌شود که همین عامل سبب افزایش توریست به این منطقه شده است.

پارک لاژی

پارک لاژی ریودوژانیرو، آنقدر دارای مناظر زیبا و منحصر به فرد است که شما می‌توانید ساعت‌ها بدون هیچ گونه خستگی، به تماشای این مناظر بپردازید. این پارک در کوهپایه کوه کورکووادو قرار دارد بنابراین اگر به دیدن مجسمه مسیح می‌روید، حتما سری به این پارک نیز بزنید.

باغ گیاه شناسی (Jardim botânico)

باغ گیاه شناسی ریو، باغی پر از تنوع گیاهان مختلف است که سبب شور و هیجان علاقه‌مندان به طبیعت می‌شود. این باغ توسط جان ششم، امپراطور پرتغال در سال ۱۸۰۸ میلادی تاسیس شد.

به جرئت می‌توان گفت در این باغ گیاهانی یافت می‌شود که هیچ کجای دنیا وجود ندارند. این باغ جهت کار محققان و دانشجویان دارای موسسه‌های فرهنگی و آزمایشگاه‌های علمی مناسب می‌باشد. اگر شما نیز به گل و گیاهان مختلف علاقه دارید، توصیه می‌شود رفتن به باغ گیاه شناسی را در برنامه سفر خود به ریو، قرار دهید.

رزرو تور ریودوژانیرو از فلای‌تودی

اگر به دنبال سفر به شهر سرسبز و دیدنی ریودوژانیرو هستید، پیشنهاد می‌دهیم به منظور کاهش در هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان با تور باکیفیت فلای‌‌تودی سفر کنید. با رزرو تور برزیل یا تور ریودوژانیرو از فلای‌تودی هزینه‌های شما به طور چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

ادامه مطلب  قیمت بشکه فلزی سفید

علاوه بر رزرو تور خارجی و داخلی از فلای‌تودی شما می‌توانید خدمات و امکاناتی مانند خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیماهای داخلی و خارجی، رزرو بهترین هتل‌های داخلی و خارجی، خرید ارزان‌ترین بلیط قطار، دریافت ویزای توریستی، تجاری و سفارت را از این مجموعه دریافت کنید.

خرید و رزرو تمامی خدمات این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی امکان‌پذیر است. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات شما است.

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *