فاکتورهای موثر در موفقیت فروشگاه اینترنتی بارجیل

فاکتورهای موثر در موفقیت فروشگاه اینترنتی بارجیل

با گسترش روزافزون کسب‌وکارهای آنلاین، هر ساله هزاران فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را شروع می‌کند اما همه آن‌ها قرار نیست برای همیشه ماندگار شوند. شاید در نگاه اول داشتن یک فروشگاه آنلاین یکی از ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد به نظر می‌رسد اما در واقعیت اصلا این‌طور نیست. برای اینکه بتوانید در حوزه تخصص خود موفقیت کسب کنید باید نقطه تمایز خود را رقبای بی‌شمارتان را شناسایی کنید. از بین فروشگاه‌های آنلاین و حضوری انواع خوراکی، علی‌خصوص آجیل و خشکبار، بارجیل یکی از آن برندهایی بود که خیلی سریع جایگاه ویژه‌ای بین مشتریان پیدا کرد. در این مطلب می‌خواهیم به بررسی فاکتورهای موثر در موفقیت فروشگاه اینترنتی بارجیل بپردازیم تا ببینیم چگونه می‌توان در دنیای رقابتی فروشگاه‌های آنلاین ماندگار و محبوب شد.

بارجیل از کجا شروع شد؟

قبل از اینکه سراغ فاکتورهای موفقیت بارجیل برویم، بهتر است یک معرفی کوتاه از سابقه این برند داشته باشیم. بارجیل از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در قالب یک فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار آغاز کرد. این برند ابتدا کار خود را با فروش پسته شروع کرد و کم‌کم خوراکی‌های دیگری مثل کشمش، زعفران، خرما و… را نیز به سبد کالایی خود اضافه کرد. با گذر زمان، این برند با ارائه طیف گسترده‌تری از محصولات خوراکی‌محور سالم، فعالیت خود را گسترش دارد.

هدف اصلی بارجیل، تامین محصولات خوراکی سلامت‌محور با کیفیت بسیار بالا و با رویکرد مدرن است. این برند با در نظر گرفتن ارزش‌های کلیدی از جمله احترام به مشتری، انتقال تجربه خرید منحصربه‌فرد، سلامت‌محوری، برابری در دسترسی و خلاقیت و نوآوری توانست تفاوت مسیر و چشم‌انداز متفاوت خود را به مشتریان نشان دهد و مفهومی فراتر از یک فروشگاه آنلاین معمولی داشته باشد.

ادامه مطلب  فالوور رایگان اینستاگرام: از دروغ تا واقعیت

عوامل موثر در موفقیت بارجیل

از قدیم‌الایام می‌گویند «هیچ موفقیتی اتفاقی نیست.» شاید در نگاه اول این جمله زیادی کلیشه‌ای و تکراری به نظر برسد اما واقعیت این است که خیلی حرف‌ها در همین یک جمله نهفته شده و دلایل قانع‌کننده‌ای برای اثبات آن وجود دارد. بارجیل هم می‌توانست مثل خیلی از فروشگاه‌های آنلاین در مدت‌زمان کوتاهی خاموش شود، اما این‌طور نشد. این برند برای موفقیت برنامه‌ریزی کرده بود و همچنان در تلاش است که در این مسیر پیشرفت کند. در این بخش به معرفی مهم‌ترین عوامل موفقیت بارجیل به عنوان فروشگاه محصولات خوراکی سلامت‌محور می‌پردازیم.

ارائه اطلاعات کامل محصول

images_1702200628_6575853408df4.webp

هرچقدر محصولات شما به عنوان یک فروشگاه اینترنتی خارق‌العاده باشند، مشتریان بدون اطلاع از جزییات نمی‌توانند محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنند. بارجیل با ارائه اطلاعات کامل و دقیق محصولات، مشتریان را در مسیر انتخاب محصول راهنمایی می‌کند. شناخت کامل کاربران، تحقیقات بازار و شناسایی فاکتورهای مهم برای مشتریان باعث شده که بارجیل با یک محتوای ساده، دقیق و آموزنده به تصمیم‌گیری آگاهانه مشتری کمک کند.

در بارجیل اطلاعات کامل زیر در صفحه فروش هر محصول ارائه می‌شود که یکی از عوامل موفقیت آن محسوب می‌شود:

  • نام محصول
  • وزن
  • نوع بسته‌بندی
  • قیمت
  • مشخصات محصول شامل طعم، طبع، خاستگاه و بهترین زمان مصرف
  • روش نگهداری
  • موارد مصرف
  • توضیحات تکمیلی
  • نظرات کاربران
  • ارزش غذایی محصول

عکس با کیفیت محصولات

مشتریان ترجیح می‌دهند که قبل از خرید، عکس محصولات را ببینند. احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که به خاطر عکس‌های بی‌کیفیت و نامشخص از خرید اینترنتی منصرف شده باشید. با توجه به اینکه صداقت یکی از ارزش‌های کلیدی بارجیل است، چندین عکس با کیفیت از نمونه محصولات و انواع بسته‌بندی در نماهای دور و نزدیک در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا خرید آگاهانه‌ای داشته باشند. توجه به این موضوع یکی از عواملی است که باعث شده مشتریان با اطمینان بیشتری از بارجیل خرید کنند.

ادامه مطلب  نکات قابل توجه در سفارش سئو

مسیریابی درست در وب‌سایت

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید آنلاین برای مشتریان، جستجوی آسان و فرآیند خرید است. با درک رفتار مشتری به‌راحتی می‌توان بر اساس نیازها و تمایلات مشتریان فروشگاه آنلاین را طراحی کرد. بارجیل با بهره‌مندی از این روش به کاربران کمک می‌کند که خیلی راحت چیزی که به دنبالش هستند پیدا کنند و تجربه خرید آنلاین بهتری داشته باشند.

استفاده از توضیحات کامل، دسته‌بندی‌های درست محصولات، آیتم‌های بصری ساده و کارآیی سیستم جستجوی وب‌سایت از جمله عواملی هستند که فرآیند خرید را آسان‌تر می‌کنند و موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتریان می‌شوند.

جلب اعتماد مشتری

جلب اعتماد مشتری یکی از نکات کلیدی در موفقیت بارجیل است. نام بارجیل با صفت کیفیت گره خورده است. این کسب‌وکار همواره در تلاش است که با حفظ کیفیت و ارائه قیمت‌های اقتصادی، رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند. طبیعی و سالم بودن خوراکی‌های بارجیل از نقاط قوت این فروشگاه است. تمام تامین‌کنندگان بارجیل تاییدیه ارگانیک دارند.

جلب اعتماد مشتری اولین گام برای افزایش مشتریان وفادار است. تجربه خوب مشتری از خرید و خوراکی‌های سلامت‌محور با کیفیت و از همه مهم‌تر، حفظ کیفیت، باعث می‌شود که مشتریان برند بارجیل را به آشنایان خود پیشنهاد کنند.

اهمیت به نظرات کاربران

رضایت مشتریان و نظرات کاربران در اولویت خط مشی بارجیل است. توجه به نیازها و نظرات کاربران به بارجیل کمک می‌کند که نقاط ضعف و قوت خود را در تمام بخش‌ها شناسایی کند و همواره برای بهبود عملکرد در تلاش باشد. هنگامی‌که مشتریان احساس کنند نظرشان برای کسب‌وکار مهم است، احساس بهتری نسبت به برند خواهند داشت.

ادامه مطلب  نرم افزار مدیریت درمانگاه

توجه به تجربه خرید در بارجیل

چیزی که بارجیل را از سایر فروشگاه‎های آنلاین متمایز می‌کند، توجه این برند به اهمیت تجربه خرید است. ایجاد حس خوب در مشتریان در جهت انتقال تجربه منحصربه‌فرد و احترام به مشتری از جمله نکات اختصاصی بارجیل است. بارجیل دوست دارد که مشتریان با تمام حواس پنج‌گانه خود یک خرید خوشایند را تجربه کنند تا بتوانند برای خریدهای بعدی هم به این برند اعتماد کنند.

چالش های بارجیل در این مسیر

احترام به مشتریان، طراحی سایت با رعایت نکات مهم، بسته‌بندی‌های جذاب، کیفیت بالای محصول، انواع بسته‌های هدایای سازمانی، ارسال به موقع، همراهی و پشتیبانی تمام‌وقت از جمله عوامل موفقیت بارجیل هستند که در این مطلب به شما معرفی کردیم. تلاش برای شناسایی نیازهای بازار خوراکی سلامت‌محور و ارائه و حفظ بهترین خدمات از چالش‌های اصلی در این مسیر است. به همین دلیل بارجیل همواره با کمک نیروهای جوان و متخصص در تلاش است که چالش‌های مسیر را هموار کند و جایگاه خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین خوراکی سلامت‌محور پیشرو و متمایز حفظ کند.

حتما ببینید

بیم دتکتور چگونه باعث ایمنی ساختمان در برابر حریق می‌شود؟

بیم دتکتور چگونه باعث ایمنی ساختمان در برابر حریق می‌شود؟

برای اطفای حریق و فعالسازی سیستم مربوطه آن در یک محیط، نیاز به دتکتورها یا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *