لاستیک کامیون مشهد

خرید لاستیک کامیون مشهد

امروزه با توجه به صنعت حمل و نقل جاده ای و استفاده از ماشینهای باری مختلف لوازم یدکی آن نیز پرفروش می باشد و از این محصولات لاستیک کامیون می باشد در مراکز تولیدی تهران، مشهد، قزوین، تبریز، شیراز و غیره تولید و در بازار سراسر کشور عرضه می گردد.

لاستیک یکی از مهم ترین لوازم یدکیهای هر خودرویی محسوب می شود و حکم پا و کفش خودرو را دارد که اگر از کیفیت و دوام خوب و بالایی برخوردار نباشد می تواند خسارات جبران ناپذیری برای صاحب خودرو و خود خودرو به وجود بیاورد.

از آنجایی که خودروهای باری نظیر کامیون در بیشتر اوقات بارهای مختلفی را حمل می کنند و در حال جابجایی محصولات و مواد مختلف در حجم بالا می باشند و همچنین مسافتی که طی می کنند طولانی می باشد باید قطعات و لوازم یدکی آن نیز از دوام بالایی برخوردار باشند تا خودرو را با مشکل روبرو نکنند.

خرید لاستیک کامیون مشهد

متقاضیان با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانند انواع محصولات موجود و حاضر برای فروش را دیدن کنند و نسبت به تهیه محصول مورد نظر خود به آسان ترین روش ممکن اقدام کنند که برای این کار کافی است که سفارش محصول را به ثبت برسانند تا در اسرع وقت برای آنها ارسل گردد.

در گذشته لاستیکها به صورت لایه بیرونی تیوب بودند که از آن محافظت می کردند و به دور رینگ لاستیک قرار می گرفتند و رینگ به محور حرکتی خودرو متصل می شد و عمل راه رفتن خودرو را آسانتر و امکان پذیر می کردند.

ادامه مطلب  رنگ کوره ای بهتر است یا معمولی؟

امروزه لاستیکها به صورت تیوبلس طراحی و تولید می شوند و درون آنها تیوب قرار نمی گیرد و خود لاستیک به صورت جزم به رینگ آن می چسبد و درون لاستیک باد می شود که بتواند اصطکاک کمتری ایجاد کرده و خورو را به حرکت در آورد.

خرید لاستیک کامیون

همچنین بهتر است که بدانید شما باید در مدت ‌زمان مشخصی لاستیکهای کامیون و لاستیک دوچرخه خود را تعویض کنید چرا که استفاده طولانی‌ مدت از آنها به باعث می‌ شود که رونده موتور و چرخها نیز آسیب ببیند و باعث ترکیدن تایرها شود.

خرید لاستیک کامیون

امروزه به دلیل پرمصرف بودن و مورد نیاز بودن لاستیک کامیون همه افراد می توانند خرید لاستیک کامیون را به راحتی از مراکز معتبر سطح شهر انجام دهند.

دو نمونه از مهم‌ترین لاستیکهای کامیونی لاستیک ران فلت و لاستیک توپر می ‌باشد که نوع اول یعنی لاستیک ران فلت نوع با مقاومت بالا و همچنین دارای کیفیت بالایی می ‌باشد که برای کامیونهای راه‌ سازی استفاده می ‌شود.

نوع دوم یعنی نوع توپر دارای قابلیت تحمل بار زیاد است که می‌ توان از آن در تمام فصلها استفاده کرد همچنین باید بدانید که قیمت این دو نوع از لاستیک در شرایط آب‌ و هوایی مختلف متغیر است که به‌ همین دلیل قیمت این لاستیکها در ایران نیز متفاوت خواهد بود.

یکی از عوامل مهم لاستیکهای کامیون سایزهای آن می‌ باشد که امروزه در بازار عدد دوازده و بیست و چهار یکی از پرمصرف‌ ترین سایزهای آنها بشمار می‌ آید.

همچنین باید بگوییم و شما نیز بدانید که سایز لاستیکهای کامیون متفاوت می‌ باشد و هر یک دارای سایز مخصوص خود هستند.

ادامه مطلب  مراکز فروش گلدان سفالی دیواری در تهران

لاستیک کامیون مشهد

یکی از شهرهای شمال شرقی ایران مشهد است که از طریق آن بارهای بین المللی از کشور خارج می شود و بارهای خارجی که از مرز دو قارون به ایران وارد می شود پس از عبور از مشهد به سراسر ایران توزیع می شود.

لاستیک کامیون مشهد

از آنجایی که انواع خودروها و کامیونها با استفاده از لاستیکهای خود حرکت می کنند، باید این وسایل استحکام و دوام بالایی داشته باشند و یکی از بهترین تولید کنندگان لاستیک کامیون مشهد در کشور استان مشهد می باشد که بهترین تولیدات خود را به سراسر نقاط کشور ارسال می کند.

همانطور که می دانید کامیونها از نظر اندازه و مدل و تعداد محورهای حرکتی با یکدیگر متفاوت می باشند و از این رو لاستیکهای تولید شده هر کدام مخصوص مدل خاصی از کامیونها مانند کامیون کشنده می باشد که باید برای هر کامیون لاستیک مورد نظر و خاص خودش را انتخاب و به کار برد.

لاستیکهایی که مناسب کامیون نباشند می توانند میزان مصرف سوخت خودرو را افزایش دهند و سبب ساییدگی و آسیب محور حرکتی خودرو شوند و همچنین می توانند به موتور، دیفرانسیل و سایر قطعات خودرو نیز آسیب برسانند.

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *