خبری خوش برای طرفداران سریال زخم کاری

خبری خوش برای طرفداران سریال زخم کاری

تماشای سریال های جدید ایرانی یکی از بهترین سرگرمی ها در بین مردم ایران می‌باشد. این روزها با افزایش رقابت بین پلتفرم های اینترنتی، بازار انتشار سریال های جدید بسیار داغ است. به طوری که شما میتوانید روزانه قسمت های جدید از سریال های مختلف در ژانرهای گوناگون را دانلود کنید. در سال‌های اخیر با پایین آمدن تنوع مجموعه‌های تلویزیونی، طرفداران سریال های پخش خانگی روز به روز بیشتر می‌شود به صورت که برای برخی از سریال ها فصل دوم نیز ساخته می‌شود مانند سریال زخم کاری که ادامه به آن اشاره می‌کنیم. در این لیست ما به معرفی برخی از بهترین سریال های شبکه خانگی می‌پردازیم. از جمله سایت هایی که سریال های ایرانی را در اختیار کاربران خود قرار داده میتوان به سایت ناب مووی اشاره کرد.

سریال زخم کاری : بازگشت

سریال ایرانی زخم کاری: بازگشت و یا به انگلیسی (Mortal Wound: Return) که با عنوان زخم کاری دو نیز شناخته می شود سریالی به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان می‌باشد. کارگردانی این سریال را که در ژانر خانوادگی، درام، اجتماعی و هیجان انگیز در شبکه نمایش خانگی تولید شده، محمدحسین مهدویان بر عهده دارد. این سریال محصول سال ۱۴۰۲ است. خوانندگی تیتراژ فصل دوم سریال زخم کاری را نیز محسن چاوشی برعهده داشته است. فصل اول این سریال ایرانی در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ شروع شد و نهایتا در تاریخ ۲۰ شهریور با ۱۵ قسمت تمام شد. سریال زخم کاری: بازگشت نیز از ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲ قرار است که جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح از شبکه نمایش خانگی پخش شود. خلاصه رسمی منتشر شده از جانب عوامل به این شکل است که «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد ». نگارش فیلمنامه فصل دوم این سریال نیز اثری از نویسندگانی همچون میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان می‌باشد. در رابطه با گروه بازیگران این سریال باید گفت بازیگرانی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از بازیگرانی هستند که در فصل اول حضور داشته و در فصل دوم نیز حضور خواهند داشت و اما بازیگرانی مانند کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک افرادی هستند که به گروه بازیگران این سریال برای فصل دوم اضافه شده اند. لینک دانلود هر دو فصل این سریال در سایت ناب مووی قرار داده شده است.

ادامه مطلب  فنگ شویی چیست؟

سریال زخم کاری در زمان پخش خود توانست به پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی تبدیل شود و از دیگر موفقیت های این سریال می‌توان به نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور در بیست و یکمین دوره جشن حافظ اشاره کرد.

برای دانلود سریال زخم کاری دو میتوانید به سایت ناب مووی مراجعه کنید. داستان فصل دوم این سریال یعنی سریال زخم کاری: بازگشت از این قرار است که میثم پسر مالک که تنها وارث تاج و تخت مالک است، در پی انتقام از قاتل اوست. در این میان، نبود مالک بهانه ای می شود برای ورود طلوعی، تنها حامی قدرتمند هولدینگ ریزآبادی به آنجا برای سروسامان دادن به اوضاع…

سریال آکتور

مجموعهٔ آکتور یا به انگلیسی (Actor) سریالی به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در شبکه نمایش خانگی است. این فیلم که به کارگردانی نیما جاویدی در درام، خانوادگی و اجتماعی تولید شده، محصول سال ۱۴۰۰ می‌باشد. نگارش فیلمنامه این سریال را نیز نیما جاویدی و مجید مجیدی انجام داده اند. از اسامی بازیگران سریال آکتور می‌توان به نوید محمد زاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی‌فر، هومن برق‌نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا و سپاه منصور اشاره کرد. برای دانلود سریال خارجی و ایرانی به سایت ناب مووی مراجعه کنید و از دیدن فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. تولید این سریال از آذر ۱۴۰۰ آغاز شده است. این سریال ایرانی ابتدا قرار بود در پاییز ۱۴۰۱ به نمایش گذاشته شود اما به دلیل شرایط اجتماعی و روند تولید، سبب شد تا این سریال از ۶ بهمن ۱۴۰۱ پخش شود و در دسترس مخاطبان خود قرار گیرد. در نهایت این سریال هر پنجشنبه ۸ صبح توزیع شد. مدت زمان قسمت اول این سریال جذاب ۶۲ دقیقه بوده است. در واقع داستان سریال آکتور در رابطه با زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند…

ادامه مطلب  سرامیک قدم به قدم ثروتم را ساخت

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *