توصیه های بهترین جراح بینی تهران قبل از عمل

توصیه های بهترین جراح بینی تهران قبل از عمل

سفر یک ماجراجویی به تمام معناست. یک سفر در کنار لذت های خود ، چالش هایی هم دارد. با دانستن جزئیات سفر و آگاهی داشتن از قوانین و پیش رفتن طبق برنامه ریزی در هفته های منتهی به روز سفر می توانید یک تجربه شگفت انگیز را برای خود رقم بزنید. موضوع ، زمانی جالب تر می شود که در این سفر استثنایی ، قرار نیست از شمال به جنوب یا از شرق به غرب یا به خارج از مرزهای کشور قدم بگذارید. شاید مقصد سفر شما ، تنها در چند کلیومتری منزل تان باشد ولی قرار است خاطره آن بعنوان یک سفر بی نظیر در ذهن تان باقی بماند. بله ، سفر استثنایی شما ، یک جراحی زیبایی در صورت یعنی همان عمل زیبایی بینی است که قرار است در آن ، یک همسفر کاربلد و مسلط به مسیر سفر ، یعنی جراح بینی در کنارتان باشد. پس در ادامه ، توصیه های بهترین جراح بینی تهران قبل از عمل را با دقت بخوانید تا از این تجربه بی نظیر ، بی نصیب نباشید.

 

 

هفته قبل از عمل بینی

  • خوب استراحت کنید. بدن شما بعد از عمل ، به انرژی نیاز دارد. استراحت کردن قبل از عمل ، بدن شما را برای یک دوره ریکاوری موفقیت آمیز و دستیابی به بهترین نتیجه از دوره بهبود ، آماده می کند.
  • صورت تان را تمیز نگه دارید. تمیز نگه داشتن صورت قبل از جراحی ، بسیار اهمیت دارد. صورت تان را دو بار در روز با تمیز کننده های ملایم بشویید. برای خلاصی از سلول های مرده پوست می توانید هر یک روز در میان ، پوست را لایه برداری کنید.
  • به اندازه کافی آب بنوشید. در روزهای منتهی به روز جراحی ، نسبت به روزهای عادی ، آب بیشتری بنوشید. آبرسانی به بدن برای آماده کردن آن برای جراحی بسیار مهم است.
  • از قبل ، هماهنگی های لازم را با یکی از دوستان یا نزدیکان جهت بر عهده گرفتن مسئولیت رانندگی و بازگرداندن شما به منزل در روز جراحی ، انجام دهید.
  • داروهای تجویز شده توسط بهترین جراح رینوپلاستی را تهیه کرده و در منزل بگذارید تا بعد از عمل ، ناچار نشوید برای خریداری آنها از منزل خارج شوید.
  • از قبل ، غذاهای قابل نگهداری در یخچال را تهیه کنید تا در طول دوره ریکاوری ، نیازی به تهیه کردن غذا نداشته باشید.
ادامه مطلب  3 نکته کاربردی برای پیشگیری از کرونا جدید

اقدامات روز قبل از جراحی

  • جراحی بینی قرار است تحت بیهوشی عمومی انجام شود. برای حفظ جانب احتیاط ، از نیمه شب ، چیزی نخورید و ننوشید. ناشتا باشید تا جراحی ، در شرایط امن تری اجرا شود.
  • آرایش نکنید. آرایش کردن باعث تحریک پوست می شود. در صبح روز جراحی ، صورت تان را بشویید تا هیچگونه مواد آرایشی روی آن نباشد.
  • لباس های مناسب بر تن کنید. در محل درمان ، لباس های مخصوص به شما داده می شود تا بپوشید. بعد از جراحی آن لباس ها را عوض می کنید و در زمان ترک مرکز درمان ، لباس های خودتان را می پوشید. پس بهتر است لباسهایتان کاملاً راحت باشد تا در زمان پوشیدن آنها برخوردی با بینی پیدا نکند.

آنچه قبل از جراحی بینی لازم است از آنها اجتناب کنید.

مواردی وجود داردکه بهتر است قبل از پروسیجر از انجام آنها خودداری کنید تا جراحی و دوره ریکاوری تان ، هموار تر سپری شود.

  • سیگار نکشید. همه ما می دانیم که کشیدن سیگار ضرر دارد ولی استعمال آن در هفته های منتهی به روز جراحی ، پیامدهای منفی بسیار بیشتری را در پی خواهد داشت. سیگار کشیدن باعث تنگ شدن عروق می شود و در نتیجه جریان اکسیژن به نواحی مختلف بدن از جمله ناحیه جراحی شده را کاهش می دهد. این امر باعث پایین آمدن کیفیت بهبود می شود و حتی احتمال ایجاد اسکار و مشکلات عفونت را در پی خواهد داشت.
  • از نوشیدن مشروبات الکلی خودداری کنید. مصرف مشروبات الکلی باعث دهیدراته شدن بدن شده و سیستم ایمنی را ضعیف می کند.
  • از کرم های موضعی استفاده نکنید. چهار تا پنج روز قبل از جراحی ، از مصرف کرم های موضعی حاوی رتین A ، سالیسیلیک اسید ، بنزوئیل پراکسید ، و سایر کرم های بدون نسخه خودداری کنید. از پاک کننده های ملایم و ساده استفاده کرده و در صورتی که مطمئن نیستید کرم مناسب است یا خیر با پزشک مشورت کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. از گرفتن حمام آفتاب یا برنزه کردن پوست خودداری کنید. اشعه UV خورشید به پوست آسیب می زند و پروسه بهبود را مختل می کند.
  • از مصرف برخی داروهایی که ممکن است باعث واکنش های منفی ناشی از بیهوشی شده یا روی لخته شدن جریان خون اثر منفی بگذارد ، خودداری کنید. مصرف داروهای رقیق کننده خون از قبیل آسپرین و کومادین ، یک هفته قبل از جراحی ، ممنوع می باشد. برخی مکمل ها از قبیل مکمل های ویتامین E ، جنسینگ ، روغن ماهی و برخی موارد دیگر نیز لازم است در هفته های منتهی به روز جراحی ، مورد استفاده قرار نگیرد.
ادامه مطلب  درمان غیر دارویی آرتروز: معرفی بهترین درمان آرتروز بدون دارو

مشاوره با جراح بینی متخصص و ماهر

جدی گرفتن تمام مراحل جراحی باعث میشود که احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل رسیده و نتیجه جراحی بهتری به دست آید. یک دوره ریکاوری خوب به آماده کردن بدن و ذهن از قبل وابسته است. همه ما می دانیم که هر بیمار دارای نیازهای منحصر بفردی است. دکتر رومیانی ، یک جراح بینی خوب در شهر تهران ، به پشتوانه تجربه جامع خود در خصوص این پروسیجر ، می تواند به بیمار کمک کند تا این سفر را به سلامت به پایان رسانده و تجربه خوشی را از آن در ذهن ثبت کند. شرکت در جلسه مشاوره قبل از عمل ، یک الزام جدی محسوب می شود که در طول آن ، بیمار دغدغه ها ، اهداف ، نیازها و توقعات خود را از جراحی بیان کرده و پزشک نیز با بررسی کامل پیشینه پزشکی بیمار ، اطلاعات مفیدی را جهت ترسیم کامل ترین طرح درمان ، جمع آوری می کند.

حتما ببینید

نکاتی که باید قبل از درمان زگیل تناسلی در تهران بدانید

نکاتی که باید قبل از درمان زگیل تناسلی در تهران بدانید

زگیل‌های تناسلی یکی از مشکلات شایع پوستی هستند که می‌توانند زندگی فرد را تحت تأثیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *