ترک اعتیاد با جدیدترین متد روز دنیا

ترک اعتیاد با جدیدترین متد روز دنیا

اعتیاد یک بیماری روحی و جسمی است که در صورت عدم انتخاب راه درست؛ موجبات نابودی یک فرد فراهم می‌گردد. امروزه عده بسیار زیادی از مبتلایان به بیماری اعتیاد به دنبال روش مناسبی برای ترک اعتیاد هستند و اغلب به دلیل کوتاهی در انتخاب روش مناسب مجدد به مصرف دوباره روی می‌‌آورند. اگر شما یا یکی از عزیزان‌تان از این بیماری رنج می‌برید در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با یکی از جدیدترین روش‌ها برای ترک اعتیاد آشنا سازیم تا بتوانید از شر این مشکل نجات پیدا کنید.

اراده تنها در درمان اعتیاد کافی نیست.

اعتیاد یک بیماری روحی و روانی و جسمی است که عوارض آن تنها گریبان‌گیر خود شخص نیست و خانواده و عزیزان آن را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برای رهایی از این مسئله تنها اراده کافی نیست و نیاز است تا فرد و اطرافیان آن روش و راه حل مناسبی را برای درمان انتخاب نمایند. شاید در نگاه اول و از دید مبتلایان؛ ترک اعتیاد واقعا امری محال باشد اما واقعا اینگونه نیست و با انتخاب روش مناسب است که می‌توان به بهبود بیمار کمک نمود.

انواع روش‌های ترک مواد مخدر

روش‌های بسیار مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارد که در این قسمت به تعدادی از آن‌ها به منظور آشنایی بیشتر شما خواهیم پرداخت:

سم‌زدایی: راه حلی که این روز‌ها در بسیاری از کیلینیک‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد از آن کمک می‌گیرند سم‌زدایی در دوره درمانی ۲۱ روزه است که در پایان یک دوره از آن بدن فرد مبتلا از سم مصرفی به طور کامل پاک می‌گردد. البته سم‌زدایی به تنهایی راه حل مناسبی نیست و و تنها جسم فرد را از مواد پاک می‌کند و عم‌چنان روح و روان به سمت مصرف مواد گرایش دارد.

ادامه مطلب  دانلود کتاب First Friends (ویرایش جدید) با فایل صوتی | رایگان!

مشاوره و روان درمانی: در این روش ترک اعتیاد که اغلب در مراکز درمانی و زیر نظر متخصص روانشناس صورت می‌گیرد به حرف‌های بیمار با کنکاش در زندگی او پرداخته می‌شود و آنگاه در اقداماتی روش‌های برای کاهش میل مصرف به مواد و ترک آن‌ها صورت می‌گیرد. البته این روش زمانی نتیجه‌بخش خواهد بود که ابتدا عملیات سم‌زدایی انجام گرفته شود.

شرکت در جلسات بهبودی از طریق گروه‌های مختلف مانند ان آ: این جلسات که در واقع جلسات ترک اعتیاد گروهی نام گرفته‌اند در قسمت‌های مختلفی از هر شهر برگزار می‌گیرند که زیر نظر راهنما و رهجویان برنامه بهبود بیماران بر طبق دوازده قدم و مبتنی بر برنامه ترک صورت می‌گیرد. زمانی این روش در ترک اعتیاد موفقیت امیز می‌گردد که در کنار سم‌زدایی و مشاوره روان درمانی صورت گیرد و فرد تا انتها عمر مدام در این کلاس‌ها شرکت کرده و آن‌ها را ترک نکند.

روش‌ها و راه حل‌هایی که تا اینجا برای ترک بیان نمودیم اغلب روش‌های قدیمی هستند که هنوز افراد بسیار زیادی آن‌ها را انجام می‌دهند. در کنار این راه‌حل‌ها یکسری روش‌های جدید هم برای ترک اعتیاد وجود دارند که در زیر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم.

درمان برپایه ذهن آگاهی یا MBI: این روش در واقع یک روش روان درمانی برای ترک اعتیاد است که به کمک یکسری تمرین‌های خاص سلامت روانی و جسمی تضمین می‌گردد که خود در دسته بندی‌های بسیار متنوعی قرار می‌گیرد. از جمله تمرینات رایج در این روش درمانی می‌توان به یوگا، مدیتیشن و تمرینات تنفسی خاص اشاره نمود.

سم زدایی فوق سریع یا UROD: ترک اعتیاد در این روش همانطور که از نام آن پیداست؛ بسیار سریع انجام می‌گیرد و طول دوره درمان رابطه مستقیمی با تعداد دفعات مصرف، نوع مواد مصرفی و مواردی از این قبیل دارد.

ادامه مطلب  تبلیغات با ساک دستی اختصاصی

دستگاه آر تی ام اس: یکی از نوین ترین روش‌ها برای ترک اعتیاد با متدی جدید را بایستی استفاده از دستگاه آر تی ام اس دانست. در این روش درمانی از نوعی دستگاه با تحریک مغناطیسی مغز به نام آر تی ام اس کمک گرفته می‌شود که اغلب افرادی که تمایل به روش‌های ترک به شیوه‌های دیگر را ندارند؛ این روش برای آن‌ها مفید است. از جمله مزایا ترک اعتیاد به کمک آر تی ام اس این است که پس از ترک فرد را مبتلا به مشکلات و افسردگی‌ها نمی‌کند و از طرفی روشی بی‌خطر است که به دلیل عدم نیاز به بیهوشی و عوارض بعد از استفاده بسیار مورد طرفدار است.

در کلینیک راه احیا شش دستگاه آر تی ام اس وجود دارد که زیر نظر پزشک متخصص قادر خواهند بود که عملیات سم زدایی و درمان مبتلایان به اعتیاد را انجام دهد. البته این دستگاه تنها در خصوص ترک اعتیاد کاربرد ندارد و به کمک ان بسیاری از مشکلات مغز و اعصاب نظیر افسردگی، استرس، اضطراب، پارکینسون، میگرن و غیره درمان می‌گردند.

خدماتی که سایت کلینیک راه احیا در این زمینه به متقاضیان ارائه می‌دهد؟

سایت کلینیک راه احیا با مدیریت دکتر روزبه کاظمی دارای شش دستگاه مجهز به آر تی ام اس است که می‌تواند مبتلایان به اعتباد را بدون نیاز به سپری کردن دوره‌های متعدد درمان نماید. پس همین حالا نسبت به ترک اعتیاد خود و یا عزیزانتان اقدام کنید!

طول دوره درمان به کمک این روش

طول دوره درمان ترک اعتیاد به کمک این روش نوین حدود چهار الی پنج هفته طول می‌کشد که در هر هفته فرد بایستی پنج جلسه ۳۰ الی یک ساعته را بگذراند.

ادامه مطلب  قیمت شامپو فرش قوی نانوسان

هزینه درمان

هزینه درمان متناسب با تایم جلسه، نوع مواد مصرفی، شرایط بیمار، وضعیت پیش زمینه و غیره متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از هزینه و کسب مشاوره از متخصصین ما برای ترک اعتیاد همین حالا می‌توانید فرم مشاوره را در سایت ما پر نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

چرا کلینیک راه احیا را انتخاب نماییم؟

اغلب افراد مبتلا به بیماری اعتیاد تمایلی به ماندن در جمع مبتلایان خود و یا گذراندن شرایط سخت کمپ را ندارند و از طرفی دلشان می‌خواهد به کمک روشی راحتی، بی‌خطر و کم دردسر به راحتی اعتیاد خود را ترک نمایند. در نتیجه بهترین روش ترک اعتیاد برای این عزیزان استفاده از دستگاه آر تی ام اس است که پس از اتمام جلسه فرد می‌تواند به انجام کار‌های عادی خود بپردازد و نیاز به ماندن در مکانی برای گذراندن وقت نیست.

از طرفی دیگر در این روش درمانی عوارض جانبی را در پی ندارد و از همان جلسه اول شاهد تغییرات مثبتی در وضعیت خود خواهید بود. هم‌چنین این روش هیچگونه محدودیتی ندارد و تمامی افراد با هر نوع ماده مصرفی می‌توانند برای ترک اعتیاد به کمک آن اقدام نمایند. اگر در پی ترک دادن عزیزان خود هستید یا در پی بهبود و بازگردان شرایط سلامتی خود و یا عزیزان‌تان هستید؛ همین حالا فرم مشاوره ما را پر نمایید و از این روش درمانی با متد جدید استفاده نمایید.

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *