تتو دست و انگشت

تتو دست و انگشت

امروزه تتو‌ها به طور فزاینده‌ای به جریان اصلی تبدیل شده‌اند، انگشتان و دست‌ها به مکانی محبوب برای مردم تبدیل شده‌اند تا بتوانند خود و طرح تتو خود را بیان کنند. با این حال، تتوهای دست و انگشتان نیز شهرت زیادی به عنوان “بازدارنده کار” پیدا کرده اند.

اما با متداول شدن روزافزون تتو، آیا تتو دست و انگشتان امروزه هنوز به عنوان «تعلیق کار» شناخته می شود؟

آیا به دنبال خرید تجهیزات تتو  دست یا انگشت خود هستید؟ با ما تماس بگیرید تا به صورت حرفه ای شما را در خرید دستگاه تتو راهنمایی می کنیم.

درک تتو دست و انگشت

وقتی نوبت به یافتن شغل می رسد، تتو دست و انگشتان چند سال پیش راهی مطمئن برای کارفرما برای رد یک کارمند احتمالی بود.

با این حال، در سال‌های اخیر، با افزایش مشاغل خلاق و ایجاد چشم‌انداز آرام‌تر توسط شرکت‌های مدرن، تتو دست و انگشت رشد کرده و در دنیای حرفه‌ای قابل قبول‌تر شده است.

بسته به شرکتی که می‌خواهید در آن شغلی داشته باشید و سیاست‌های محافظه‌کارانه آن‌ها، تتوهای دست و انگشتان فوراً به عنوان دلیلی برای عدم استخدام شما از بین نمی‌روند.

تتو دست و انگشت به طور کلی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، بسیاری از افراد مشهور از آن استفاده می کنند، که منجر به پذیرش بیشتر آنها در جامعه شده است.

با این حال، این بدان معنا نیست که آنها در همه جا پذیرفته می شوند.

در بسیاری از محیط‌های حرفه‌ای، تتوهای قابل مشاهده همچنان این کلیشه غیرحرفه‌ای بودن را دارند و حتی برخلاف دستورالعمل‌های لباس کار هستند.

تتو دست و انگشت

چرا “موقعیت کار”؟

به‌طور سنتی، تتو دست و انگشت به عنوان «بازدارنده کار» نامیده می‌شوند  ، زیرا باعث می‌شوند تعداد زیادی از افراد واجد شرایط، صرفاً به دلیل یک تتو قابل مشاهده، غیرقابل استخدام شوند.

ادامه مطلب  "نکات مهمی که قبل از خرید گل ولنتاین باید بدانید "

همانطور که قبلاً ذکر شد،  تتو دست در زمان‌های اخیر بسیار قابل قبول‌تر شده و در حوزه حرفه‌ای ظاهری رایج‌تر شده است.

خوشبختانه، مشکل محل کار پیرامون تتو در طول زمان کاهش یافته است، اما برخی از بخش های حرفه ای محافظه کار مانند بخش مالی هنوز استانداردهای سختگیرانه ای را در مورد تتو حفظ می کنند.

آیا تتو دست و انگشت غیرقانونی است؟

در حالی که تتو دست و انگشت در ایالات متحده غیرقانونی نیست، برخی از هنرمندان سیاست هایی را در مغازه های خود در برابر انجام تتو در مناطق خاصی که بلافاصله قابل مشاهده هستند، دارند. برخی از هنرمندان تتو به شدت در مورد تتو صورت و دست احساس می کنند، زیرا می توانند به طور جدی در دنیای حرفه ای فرد را مختل کنند.

به همین دلیل، هنرمندان تاتو از تتو دست و انگشت مشتری خودداری می کنند.

برای هنرمندان دیگر، ممکن است موضوع کیفیت باشد.

از آنجایی که طول عمر و ظاهر یک تتو زمانی که روی دست یا انگشت شخص قرار می گیرد به طور جدی به خطر می افتد، ممکن است یک هنرمند تتو از جوهر کاری در اینجا خودداری کند.

تتو های دست و انگشتان بسیار سخت هستند. حتی متخصص ترین هنرمندان تتو نیز در معرض یک آشفتگی تار و لکه دار هستند که به خوبی محو می شوند. بسیاری از هنرمندان تتو ترجیح می دهند به خاطر مشتریان و شهرت خود از آن اجتناب کنند.

نکاتی که باید قبل از تتو دستان خود بدانید

از نظر عملی، اگر به دنبال ماندگاری تتو خود هستید، تتو انگشت و دست همیشه بهترین ایده نیست. خالکوبی روی دست و انگشتان شما معمولاً پیر نمی شود زیرا این خالکوبی ها دائماً در معرض آب و آفتاب هستند.

ادامه مطلب  اهمیت استعداد و توانایی در کسب موفقیت

پوست دست‌های فرد به سرعت بازسازی می‌شود، به این معنی که تتو ‌ها در معرض محو شدن بسیار سریع هستند.

علاوه بر این، تتو های انگشت و دست اغلب در معرض خطر ضربه زدن و تار شدن سوزن تتو هستند که بلافاصله زیبایی تتو را خراب می کند. از آنجایی که دست های یک فرد به طور مداوم در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد، این نیز در نهایت روی تتو تأثیر می گذارد.

۱٫ مراقبت های بعدی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است

هیچ تضمینی برای بهبود یکنواخت تتو انگشت وجود ندارد، بنابراین تا جایی که می توانید از تتو خود مراقبت کنید .

۲٫حفاظت اضافی در طول فرآیند بهبودی

برای داشتن بهترین شانس در بهبود تتو انگشت خود، تا حد امکان از دستان خود استفاده نکنید. اگر می‌خواهید تتو‌تان ماندگار شود، آماده باشید تا خالکوبی‌تان را بچه‌دار کنید. دست ها به طور مرتب در معرض ساییدگی و پارگی زیادی قرار می گیرند که بر روی تاتو تاثیر می گذارد.

۳٫ از ضد آفتاب استفاده کنید (یا دوری از آفتاب)

تاتوهای دست و انگشتان بیشتر از سایر مکان‌های تاتو در معرض نور خورشید هستند، بنابراین حتما از SPF استفاده کنید. در طول فرآیند بهبودی در صورت امکان به طور کامل از نور خورشید اجتناب کنید .

۴٫ دست ها/انگشتان را مرطوب نگه دارید.

پوست شما دائما در حال شستشو است، بنابراین استفاده از یک مرطوب کننده ملایم و بدون عطر به جلوگیری از خشکی کمک می کند. مرطوب کردن همچنین از لایه برداری بیش از حد پوست جلوگیری می کند، که باعث می شود تاتوی شما برای مدت طولانی تری پر جنب و جوش به نظر برسد.

ادامه مطلب  معرفی لوکس ترین پاکت های بسته بندی

۵٫ تتو کف دست

قبل از تتو کف دست خود دو بار فکر کنید. این ناحیه به طور کلی به طور متناقضی بهبود می یابد، رنگدانه را به خوبی اشباع نمی کند و ماندگاری زیادی ندارد.

 تتو دست و انگشت

خالکوبی انگشت به چند دلیل بسیار دردناک است

انگشتان و دست ها معمولا چربی و تراکم عضلانی کمتری دارند. سوزن تتو در تماس نزدیک با بند انگشتان و استخوان‌هایی است که انگشتان شما را تشکیل می‌دهند، با بالشتک تقریباً صفری که چربی و ماهیچه ایجاد می‌کنند.

دست ها و انگشتان انتهای عصبی بیشتری دارند، به همین دلیل است که درد ده برابر می شود و به طور کلی دردناک تر از تتو هر عضو دیگری از بدن است.

 

حتما ببینید

درب ضد سرقت در تهران

درب ضد سرقت در تهران | خرید مستقیم از کارخانه صنایع چوب مهریز

اگر قصد خرید درب ضد سرقت در تهران را دارید و یا میخاهید استعلام قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *