زمان دقیق اعلام جواب لاتاری کی است؟

زمان دقیق اعلام جواب لاتاری کی است؟

اگر در آبان سال ۱۴۰۲ و یا در اکتبر سال ۲۰۲۳ برای ثبت‌نام در لاتاری اقدام کرده‌اید، باید منتظر اعلام نتایج لاتاری باشید. هنگام اعلام نتایج به پرینت نهایی ثبت‌نام لاتاری نیاز دارید. باتوجه به اطلاعاتی که در این برگ ثبت‌نام درج شده‌است، شما باید جواب لاتاری خود را پیگیری کنید. درصورتی‌که با روند کار آشنا نیستید، درزمان جواب لاتاری می‌توانید به وب‌سایت کارت سبز مراجعه کنید. در وب‌سایت کارت سبز نتایج لاتاری شما در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و به شما اعلام می‌شود. در این مطلب قصد داریم راجع‌به زمان اعلام جواب لاتاری و اقدامات مربوط‌به آن بیشتر صحبت کنیم.

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری

جواب نتایج لاتاری ۲۰۲۵ درروز ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ درساعت ۱۹:۳۰ اعلام می‌شود. اگر درسال ۱۴۰۲ در این برنامه مهاجرتی ثبت‌نام کرده‌اید، باید خیلی زود منتظر پاسخ نتایج آن باشید. برای پیگیری درخواست خود، باید اطلاعاتی را در دست داشته باشید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. اگر روند بررسی نتایج لاتاری برای شما کمی پیچیده است، نگران نباشید؛ زیرا در وب‌سایت کارت سبز می‌توانید فرم درخواست استعلام نتایج لاتاری را پر کرده و منتظر کارشناسان این مجموعه بمانید. کارشناسان کارت سبز در سریع‌ترین زمان‌ممکن و به‌ترتیب اولویت اسامی، درزمان جواب لاتاری، نتایج را به شما اعلام خواهند کرد.

اطلاعات موردنیاز برای مشاهده جواب لاتاری

برای استعلام نتایج لاتاری باید کد رهگیری ۱۶ رقمی که با نام Confirmation Number هم شناخته می‌شود، را در دست داشته باشید. علاوه‌بر این کد، به نام و نام‌خانوادگی به انگلیسی و سال میلادی تولد هم نیاز خواهید داشت. توجه کنید که اطلاعات گفته‌شده باید دقیقا مطابق با اطلاعاتی باشد که در فرم ثبت‌نام لاتاری ذکر کرده‌اید. اگر نتایج را از وب‌سایت کارت سبز استعلام کنید، صرفا به رسید ثبت‌نام نیاز خواهید داشت. بعد از بارگذاری رسید ثبت‌نام در وب‌سایت کارت سبز، کارشناسان این مجموعه سایر مراحل را برای شما انجام خواهند داد.

ادامه مطلب  تفاوت سگ های آپارتمانی و سگ های نگهبان

راهکاری برای گم ‌شدن کد رهگیری

همان‌طور که اشاره کردیم درزمان جواب لاتاری، برای استعلام نتایج به کد رهگیری احتیاج دارید اما اگر کد رهگیری را گم‌ کرده‌اید، نباید نگران باشید. کافی است به وب‌سایت کارت سبز سر بزنید. در این مجموعه با دریافت اطلاعات اولیه از شما، کد رهگیری بازیابی می‌شود؛ بدین‌ترتیب می‌توانید‌ به‌راحتی درزمان اعلام نتایج لاتاری، وضعیت ثبت‌نام را استعلام کنید. برای استفاده از خدمات بازیابی کد رهگیری باید ابتدا وارد وب‌سایت کارت سبز شوید و سپس گزینه‌ای به‌نام بازیابی کدرهگیری را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه، اطلاعاتی از شما دریافت می‌شود و درنهایت کد رهگیری برای شما بازیابی می‌گردد.

آیا برای مشاهده نتایج لاتاری محدودیت زمانی وجود دارد؟

بله، درصورت اعلام نتایج، شما نهایتا تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۵ برای بررسی وضعیت خود مهلت خواهید داشت. معمولا محدودیت‌هایی بعد از زمان جواب لاتاری، برای بررسی نتایج درنظر گرفته می‌شود. بنابراین نتایج ثبت‌نام لاتاری در سال‌های گذشته حتی درصورت برنده ‌شدن، در دسترس نخواهد بود. با این توضیحات بهتر است هرچه سریع‌تر برای بررسی وضعیت ثبت‌نام خود اقدام کنید. توجه کنید که بعد از اعلام نتایج درزمان مشخص، اداره مهاجرت آمریکا هیچ‌گونه ایمیلی در این‌باره حتی به برندگان ارسال نمی‌کند؛ بنابراین نباید به ایمیل‌های فیک در این زمینه توجه داشته باشید. بهتر است صرفا به منابع معتبری مانند وب‌سایت کارت سبز برای پیگیری نتایج لاتاری مراجعه کنید.

اقدامات لازم بعد از برنده‌ شدن در لاتاری

تا اینجای مطلب راجع‌به زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری و نحوه استعلام نتایج صحبت کردیم؛ اما درصورت برنده‌ شدن در این برنامه مهاجرتی چه اقداماتی لازم است؟ بعد از زمان جواب لاتاری، اگر برنده این برنامه مهاجرتی هستید باید فرم مربوط به آن را پر کنید. درزمان پر کردن فرم باید وسواس زیادی به‌خرج دهید، زیرا تمامی اطلاعات باید صحیح و کامل وارد شوند.

ادامه مطلب  خرید سارافون دخترانه پاییزه بلند

مهلت پر کردن فرم باتوجه به کیس‌نامبر فرد برنده‌شده، متفاوت خواهد بود. اگر شماره کیس‌نامبر پایین باشد و کارنت شود اما فرم مربوطه را بعد از آن پر کنید، به مصاحبه دعوت نمی‌شوید. درصورتی‌که در لاتاری برنده شدید، نگران مراحل بعد از آن نباشید؛ زیرا مجموعه کارت سبز خدمات لازم بعد از برنده‌ شدن در لاتاری را هم برای شما ارائه خواهد داد. این مجموعه با داشتن سابقه چندساله درحوزه مهاجرت، به تمامی روش‌های مهاجرتی مسلط بوده و خدمات متنوعی در این خصوص ارائه می‌دهد.

مراقب فریب سودجویان باشید!

معمولا بین زمان ثبت‌نام و زمان جواب لاتاری، ۶ ماه فاصله وجود دارد. هرچه به زمان اعلام نتایج لاتاری بیشتر نزدیک می‌شویم، راهکارهای مختلفی برای فریب افراد توسط سودجویان به‌کار گرفته می‌شود. در‌ این بازه زمانی ممکن است ایمیل‌هایی تحت‌عنوان برنده ‌شدن در برنامه لاتاری را دریافت کنید. توجه داشته باشید که هیچ نهاد یا مرکزی در آمریکا برای افراد ایمیل ارسال نمی‌کند؛ حتی اگر برنده لاتاری باشید، خودتان باید وضعیت را درزمان مشخص پیگیری کنید و هیچ ایمیلی برای شما ارسال نمی‌شود. باتوجه به این توضیحات، بهتر است درزمان اعلام نتایج به این دسته ایمیل‌ها بی‌توجه باشید و روی هیچ لینکی کلیک نکنید.

شماره پرونده‌تان به شما چه می‌گوید؟

درزمان جواب لاتاری، اگر جزو برنده‌شدگان باشید، یک شماره پرونده ۱۴ رقمی دراختیار شما قرار خواهد گرفت. از این شماره پرونده می‌توانید اطلاعات متعددی را دریافت کنید. شماره پرونده شامل اعداد و حروف است. در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم تا بتوانید شماره پرونده‌تان را بهتر آنالیز کنید.

  • چهار رقم ابتدای شماره پرونده نشان می‌دهد که شما جزو برندگان لاتاری در چه سالی هستید؛ برای مثال اگر جزو برندگان لاتاری ۲۰۲۵ باشید، شماره پرونده شما با عدد ۲۰۲۵ شروع می‌شود.

  • بعد از چهار رقم اول، دو حرف انگلیسی می‌بینید. این دو حرف انگلیسی نشان‌دهنده ابتدای نام قاره محل تولد شما هستند؛ برای مثال اگر در آسیا متولد شده باشید، حروف AS را مشاهده می‌کنید که مخفف نام قاره آسیا هستند.

  • به ارقام آخر درزمان جواب لاتاری توجه کنید. ارقام آخر نشان‌دهنده این هستند که کیس مورد‌نظر چندمین فرد انتخاب‌شده توسط سیستم کامپیوتری است؛ بنابراین ارقام آخر اولویت مصاحبه ویزا را نشان می‌دهند. هرچه ارقام آخر به یک نزدیک‌تر و کوچک‌تر باشند، احتمالا زودتر به مصاحبه ویزا دعوت می‌شوید.

ادامه مطلب  فشار چیست و اهمیت استفاده از گیج فشار

کلام آخر

اگر برای لاتاری ۲۰۲۵ ثبت‌نام کرده‌اید، باید به‌زودی نتایج این برنامه مهاجرتی را از منابع رسمی پیگیری کنید. در این مطلب زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری و نکات مهمی پیرامون این موضوع را بیان کردیم. برای بررسی سریع زمان نتایج لاتاری می‌توانید به مجموعه کارت سبز مراجعه کنید. در این مجموعه پیگیری نتایج لاتاری، بازیابی کدرهگیری و اقدامات بعد از برنده ‌شدن در لاتاری به شیوه کاملا قانونی و در سریع‌ترین زمان‌ممکن، انجام می‌شود.

 

حتما ببینید

آیا خرید مستقیم از بازار گل امکان پذیر است؟

آیا خرید مستقیم از بازار گل امکان پذیر است؟

یکی از ویژگی‌های مشترک انسان‌ها این است که به سمت طبیعت گرایش دارند. شاید پیدا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *