بیشترین تخفیف های مواد غذایی در کدام سوپرمارکت آنلاین است؟

بیشترین تخفیف های مواد غذایی در کدام سوپرمارکت آنلاین است؟

چند سالی می‌شود که خرید مواد غذایی و سوپرمارکتی به‌صورت آنلاین در کشور ما رایج شده است. با استفاده از این روش افراد به‌راحتی می‌توانند در عرض چند دقیقه و به دور از هیاهوی شهر، محصولات مورد نیاز را خریداری کنند. خرید مواد غذایی و محصولات سوپرمارکتی با تخفیف و ارسال درب منزل، لذت بیشتری دارد. به همین دلیل پلتفرم‌های متفاوت در تلاش هستند که با فراهم کردن شرایط، خرید رضایت‌بخشی را برای مشتریان رقم بزنند. آشنایی با شرایط تخفیف و نحوه قیمت‌گذاری پلتفرم‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا خرید پرسود و موفقی داشته باشید.

معرفی و مقایسه سوپرمارکت‌های آنلاین

اکالا، دیجی جت، اسنپ اکسپرس و بازرگام از محبوب‌ترین پلتفرم‌های خرید سوپرمارکتی هستند. حوزه فعالیت این مجموعه‌ها یکسان اما خدمات و امکانات آن‌ها متفاوت است. در راستای خریدی به‌صرفه و جذاب، در ادامه به معرفی و مقایسه این پلتفرم‌ها خواهیم پرداخت.

خرید مواد غذایی از اکالا

اکالا پلتفرم خرید مواد غذایی و محصولات سوپرمارکتی آنلاین و وابسته به فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش است. اکالا در سال ۱۳۹۶ با هدف صرفه‌جویی در زمان و کاهش ترافیک درون شهری شروع به فعالیت کرد و امروزه در لیست برترین‌ها قرار دارد.

به‌صرفه بودن قیمت‌ها در اکالا

این پلتفرم از شعار خود، یعنی همواره تخفیف، پیروی می‌کند و در هر زمانی بیشتر از محصولات آن مشمول تخفیف هستند. همچنین کد تخفیف افق کوروش در زمان استفاده از این پلتفرم کارایی دارد. به همین دلیل می‌توان پلتفرم اکالا را فضایی با محصولات نسبتا ارزان دانست که برندهای مختلفی را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند. ارسال محصولات انتخابی در اکالا با توجه به موقعیت مکانی و از نزدیک‌ترین فروشگاه افق کوروش صورت می‌گیرد؛ بنابراین مشتری هزینه پیک کمتری پرداخت خواهند کرد.

طرح‌های تخفیفی اکالا

با ثبت نام در سایت اکالا یا حتی خرید حضوری در فروشگاه‌های افق کوروش، شماره مشتریان در بانک اطلاعات ذخیره شده و در زمان برگزاری تخفیف‌ها، اطلاعیه و شرایط تخفیف به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد. همچنین اکالا به‌صورت اتفاقی به برخی از مشتریان کد تخفیفی برای خرید مواد غذایی یا محصولات سوپرمارکتی ارسال می‌کند. البته اکالا تخفیف‌های ویژه‌ای، مثل ارسال رایگان یا تخفیف اولین خرید را همواره برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

ادامه مطلب  بهترین مرکز خرید انواع سیروپ در ایران

افق کوروش

انتخاب دیجی جت برای خرید

دیجی جت یک پلتفرم برای خرید آنلاین مواد غذایی است که زیر نظر سایت معروف دیجی کالا اداره می‌شود. این بخش که با نام دیجی جت نیز شناخته می‌شد از سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شد. سرویس دیجی جت سه اصل سرعت بالا، تنوع زیاد و قیمت پایین را سر لوحه فعالیت خود قرار داده است.

قیمت محصولات در دیجی جت

هنگام استفاده از سایت دیجی کالا جت، ابتدا باید موقعیت مکانی خود را تعیین کنید تا فروشگاه‌های نزدیک به شما مشخص شوند. هر یک از این فروشگاه‌ها تخفیف مشخصی بر روی محصولات خود اعمال می‌کنند. در واقع قیمت کالاها بر اساس تخفیف‌های فروشگاه تنظیم می‌شود. هزینه ارسال محصولات نیز با توجه به فاصله فروشگاه تا محل مورد نظر متغیر است.

طرح‌های تخفیفی دیجی جت

برخی از فروشگاه‌ها تا سقف ۱۰ درصد و برخی دیگر با اعمال تخفیف کهکشانی بر روی بعضی از اقلام تا ۵۰ درصد از هزینه محصول را کم می‌کنند. دیجی جت تخفیف‌های هیجان‌انگیز بسیاری را در مناسبت‌های تقویمی مختلف بر روی اجناس مشخصی قرار می‌دهد. همچنین کدهای تخفیف حاصی برای خرید برخی از اجناس ارائه می‌دهد؛ مثلا کد تخفیف ۳۰ درصدی خرید سبزیجات یا کد تخفیف ۴۰ هزار تومانی مخصوص خرید گوشت و مرغ! این پلتفرم تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای خرید اول مشتریان در نظر گرفته است.

دیجی کالا جت

شرایط خرید مواد غذایی اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس فضایی برای تهیه محصولات سوپرمارکتی و مواد غذایی است. این پلتفرم توسط اسنپ راه‌اندازی شده و محبوبیت زیادی دارد. با انتخاب اسنپ اکسپرس از طریق سایت یا سوپر اپلیکیشن اسنپ، تمامی فروشگاه‌های نزدیک به موقعیت مکانی شما نمایش داده می‌شوند. این فروشگاه‌ها شامل سوپرمارکت‌های محلی و فروشگاه‌های بزرگی مثل هایپر استار و رفاه می‌شوند.

قیمت اجناس در اسنپ اکسپرس

تیم اسنپ با در نظر گرفتن طرح‌های مختلف در تلاش است تا اقلام ضروری در فروشگاه‌های مختلف را با بهترین قیمت عرضه کند. جالب است بدانید که تیم اسنپ، شرایط خرید قسطی بدون سود را بر روی کالاهای سوپرمارکتی فعال کرده است؛ البته در حال حاضر این شرایط برای خریدهای بالای ۱ میلیون تومان فعال می‌شود.

ادامه مطلب  دستور پخت 3 غذای معروف ارومیه

طرح‌های تخفیفی اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس برای تخفیف دادن به کاربران و جذب مشتری، روش‌های مختلفی را پیاده می‌کند. برای مثال در بخش تخفیف نارنجی، می‌توان کالاهای تخفیف خورده فروشگاه‌های اطراف را مشاهده کرد. همچنین در طرح ماهانه آتیش به انبار، برخی از فروشگاه‌ها کالاهای زیادی را جهت انبارتکانی به حراج می‌گذارند.

اسنپ به شکل دوره‌ای طرح‌های تخفیفی خلاقانه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ مثل طرح تخفیف بر روی لبنیات، ۴۰ درصد تخفیف بر روی محصولات ویتامین‌دار یا طرح تخفیف بر روی محصولات یک برند مشخص. شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف‌های مختلف اسنپ اکسپرس، تخفیف بیشتری نیز بر روی خرید خود دریافت کنید.

اسنپ اکسپرس

خرید محصولات سوپرمارکتی با تخفیف از بازرگام

پلتفرم بازرگام از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را با توزیع میوه به‌شکل آنلاین در کشور آغاز کرد. در حال حاضر این سامانه توانسته حوزه فعالیت خود را گسترش دهد و انواع مواد غذایی و اجناس سوپرمارکتی را نیز به مشتریان عرضه کند. با خرید از سایت بازرگام، به مهم‌ترین کالاهای تنظیم بازار ایران دسترسی خواهید داشت.

قیمت‌های محصولات بازرگام

محصولات موجود در سایت بازرگام مطابق قیمت حقیقی خود عرضه می‌شوند. می‌توان در بخش کالاهای اساسی و تنظیم بازار، بهترین برندهای موجود در بازار را در بازه‌های قیمتی متفاوتی مشاهده کرد. البته این پلتفرم موارد دیگری مثل کالای دیجیتال، لوازم تحریر و موارد دیگر را نیز (تنها در شعب بعضی از شهرها) به مشتریان عرضه می‌کند.

طرح‌های تخفیفی در سایت بازرگام

تخفیف‌های محصولات بر روی سایت بازرگام نسبت به سایر پلتفرم‌ها، کمتر است؛ اما سایت بازرگام شرایط ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. خرید قسطی از بازرگام و بازگشت هزینه به جیب شما تا سقف ۳۰ درصد از مهم‌ترین مزایای خرید از بازرگام به‌شمار می‌روند.

بازرگام

انتخاب فروشگاه آنلاین مناسب برای خرید سوپرمارکتی

شاید از خود بپرسید که با وجود تفاسیر ارائه شده، باید از کدام فروشگاه آنلاین خرید کنید. حقیقت این است که فروشگاه‌های مورد نظر از کیفیت خوبی برخوردار هستند و انتخاب فروشگاه مناسب به اولویت‌بندی شما بستگی دارد. باید با توجه به موقعیت مکانی خود و فروشگاه‌های اطراف تصمیم‌گیری کنید که کدام پلتفرم برای شما کاربردی‌تر است. همچنین در نظر گرفتن سرعت ارسال و هزینه پیک از نکات مهم در انتخاب فروشگاه آنلاین سوپرمارکتی است.

ادامه مطلب  راهنمای خرید استیک تام و جری و فیله مینیون آهو

جدیدترین کد تخفیف سوپرمارکت‌های آنلاین

اگر قصد خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی را دارید، می‌توانید از کدهای تخفیف مختلفی استفاده کنید. برای مثال با دریافت کد تخفیف اسنپ اکسپرس می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید. در ادامه جدیدترین کدهای تخفیف سوپرمارکت‌های آنلاینی که معرفی شده را در اختیار شما قرار می‌دهیم. باید دقت داشته باشید که زمان استفاده از این کدها محدود است؛ اما می‌توانید برای دریافت کد تخفیف جدیدتر به سایت موپُن مراجعه کنید.

فروشگاه کد تخفیف میزان تخفیف شرایط استفاده
اکالا mopon20 ۲۰

هزار تومان

اولین خرید بالای ۱۰۰ هزار تومانی

مخصوص خرید از افق کوروش و امارکت

mopon30 ۳۰

هزار تومان

اولین خرید بالای ۱۵۰ هزار تومانی از افق کوروش

به جز کالاهای تنظیم بازار

mopon3 ۱۰۰

هزار تومان

خرید بالای ۹۰۰ هزار تومانی

مخصوص خرید از امارکت

دیجی کالا جت MOPONP8 ۴۰

هزار تومان

خرید بالای ۳۰۰ هزار تومانی از دسته‌بندی پروتئین

به جز کالاهای تخفیف کهشانی

MOPNC7 ۵۰

هزار تومان

اولین خرید بالای ۱۲۰ هزار تومانی

به جز کالاهای تخفیف کهشانی

اسنپ اکسپرس MOPON50 ۵۰

هزار تومان

اولین خرید بالای ۱۲۰ هزار تومانی از اپلیکیشن

به جز کالاهای تخفیف نارنجی

win ۵۰

هزار تومان

اولین خرید بالای ۱۲۰ هزار تومانی

به جز کالاهای تخفیف نارنجی

کلام آخر

این روزها خرید اجناس سوپرمارکتی مثل مواد غذایی، میوه، سبزیجات، محصولات آرایشی و بهداشتی از طریق بازار آنلاین امکان‌پذیر است. می‌توان با چند کلیک، از تخفیف‌های پلتفرم‌های آنلاین سوپرمارکتی باخبر شد و به‌راحتی محصول مورد نظر را سفارش داد. در این مطلب محبوب‌ترین پلتفرم‌های خرید سوپرمارکتی، قیمت محصولات و طرح‌های تخفیفی آن‌ها را بررسی کردیم.

حتما ببینید

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ 8 نوع سالاد برای لاغری

معرفی انواع سالاد رژیمی؛ ۸ نوع سالاد برای لاغری

اگر شما هم در حال پیروی از برنامه رژیم غذایی هستید، احتمالا این دغدغه را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *