بهترین جایگزین نایلون پلاستیکی در فروشگاه

بهترین جایگزین نایلون پلاستیکی در فروشگاه

امروزه کیسه پارچه ای محبوبیت زیادی در میان کسب و کارها و فروشگاه های مختلف پیدا کرده است و بسیاری از صاحبان فروشگاه های کوچک و بزرگ، این کیسه ها را جایگزین نایلون های پلاستیکی کرده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی مزایای استفاده از کیسه پارچه ای در فروشگاه ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

کیسه پارچه ای چیست ؟

کیسه های پارچه ای انواعی از کیسه های خرید می باشند که با استفاده از پارچه اسپان باند تولید می شوند. اسپان باند نوعی خاصی از پارچه ها می باشند که از دسته منسوجات بدون بافت به شمار می روند. چنس پارچه کیسه خرید به گونه ای می باشد که از دوام بالایی برخوردار است و می توان تا مدت ها از آن استفاده نمود. همچنین می توان بر روی ساک دستی، تبلیغ فروشگاه خود را با کیفیت بالا چاپ کنید و از این طریق در ذهن مشتریان ماندگار شوید.

مزایای استفاده از کیسه های پارچه ای

استفاده از بگ شاپ های پارچه ای در فروشگاه مزایای فروانی دارد که در ادامه به برخی از ان­ها اشاره می کنیم.

  • حفاظت از محیط زیست : کیسه های پارچه ای جایگزینی مناسب برای کیسه های پلاستیکی هستند و به حفظ محیط زیست کمک می کنند. در واقع با استفاده از این روش، شما خود را کسب و کاری مسئول می دانید و در حفاظت از محیط زیست همکاری خواهید داشت. با ایجاد این ذهنیت در مشتریان، قطعا بسیاری از مشتریان استفاده از خدمات شما را ترجیح می دهند.
  • استحکام و مقاومت بالا: کیسه های پارچه ای از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند و می توان از آنها برای حمل بارهای سنگین استفاده کرد.
  • قابلیت استفاده مجدد:  کیسه پارچه ای را می توان بارها و بارها استفاده کرد و نیازی به دور انداختن آنها نیست.
  • تنوع در طرح و رنگ: کیسه های پارچه ای در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و می توان از آنها به عنوان یک وسیله تزئینی نیز استفاده کرد.
ادامه مطلب  تبلیغات با ساک دستی اختصاصی

کیسه پارچه ای

چاپ کیسه پارچه ای

همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، جنس پارچه اسپان باند به گونه ای می باشد که می توان به خوبی بر روی ان طرح و لوگوی کسب و کار را چاپ کرد. با این کار در واقع شما با کمترین هزینه تبلیغات خود را به دست مشتریانتان می سپارید و آن ها با هربار استفاده از بگ شاپ تبلیغاتی شما، تبلیغات شما را به طور رایگان انجام می دهند.

چه مزیتی از این بالاتر که بتوانید با کمترین هزینه تبلیغات خود را در نقاط مختلف شهر انجام دهید ! این فرصتی است که با روش صحیح چاپ کیسه پارچه ای می توانید از آن بهره مند شوید. در چاپ کیسه پارچه ای حتما باید در نظر داشت که چاپ با استفاده از رنگ با کیفیت انجام شود تا بعد از مدت ها چاپ انجام شده بر روی کیسه ماندگار شود و به مرور از بین نرود.

تولید کیسه پارچه ای مناسب برای فروشگاه

همان طور که گفتیم بگ شاپ تبلیغاتی با استفاده از پارچه اسپان باند تهیه می شود. بنابراین، کیفیت این نوع پارچه به عنوان ماده اولیه اصلی تهیه بگ شاپ های تبلیغاتی اهمیت بالایی دارد. از این رو در سفارس کیسه پارچه ای باید به این نکته توجه داشت که محصول خریداری شده با استفاده از با کیفیت ترین نوع پارچه اسپان باند تهیه شود تا بتوان به خوبی از مزایای آن بهره مند شد.

نکات مهم در استفاده از ساک دستی تبلیغاتی

تا این جا با مزایای فراوان کیسه های پارچه ای و تاثیر ان در رونق کسب و کار آشنا شدید. برای بهره مندی هرچه بیشتر از این مزایا در تهیه کیسه های پارچه ای برای کسب و کار خود نکات زیر را نیز در نظر داشته باشید.

  • قبل از چاپ، اندازه کیسه را به دقت اندازه گیری کنید.
  • محل چاپ طرح را به دقت مشخص کنید.
  • از جوهر و رنگ های با کیفیت استفاده کنید.
  • طرحی متناسب با اندازه کیسه پارچه ای برای چاپ بر روی آن در نظر داشته باشید.
ادامه مطلب  راهنمای کامل فروش سینی کابل، نردبان کابل، ساپورت های تاسیسات

کیسه پارچه ای

خرید کیسه پارچه ای ارزان برای فروشگاه

عوامل مختلفی بر روی قیمت کیسه پارچه ای تاثیر گذار است که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

قیمت روز پارچه اسپان مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت کیسه پارچه ای می باشد. با افزایش قیمت پارچه، مسلما، قیمت ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای نیز افزایش می یابد.

نوع چاپ، عامل مهم دیگری است که نقش تعیین کننده ای در قیمت نهایی ساک دستی دارد. در صورتی که طرح لوگو و تبلیغ فروشگاه و یا کسب و کارتان شامل چند رنگ باشد، احتمالا هزینه شما از چاپ تک رنگ بیشتر خواهد بود. بنابراین برای خرید کیسه پارچه ای ارزان و در عین حال با کیفیت، می بایست دقت بالایی داشت.

با خرید محصول مورد نظر خود از تولید کنندگان کیسه پارچه ای می توانید در خرید کیسه پارچه ای ارزان موفق عمل کنید. شرکت چاپ آنتیک از تولید کنندگان برتر کیسه پارچه ای در ایران می باشد که انواع کیسه های پارچه ای را با بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین نوع پارچه اسپان باند تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای خرید می توانید با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید تا با ارائه راهنمایی های لازم، بتوانید بهترین انتخاب را در خرید بگ شاپ تبلیغاتی برای فروشگاه خود داشته اید.

حتما ببینید

بتن خود متراکم یا scc چیست؟

بتن خود متراکم یا scc چیست؟ | کاربردها + مزایای آن + قیمت در سال ۱۴۰۳

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در جهان است و بتن آماده در انواع مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *