با یک محصول ارگانیک به نام هویج ثروت را به زندگی _ام تقدیم کردم

با یک محصول ارگانیک به نام هویج ثروت را به زندگی ‌ام تقدیم کردم

طی گردشی که به یک روستا داشتم با یک کشاورز که محصول هویج را تولید می کرد برخورد کردم و این موضوع یک ایده جذاب برای کسب ‌و کار را در ذهن من ایجاد کرد که من با ورود به حوزه هویج توانستم به ‌سرعت سرمایه خود را چند برابر کنم و به ثروت زیادی برسم، با توجه به این‌ که هویج انواع و اقسام مختلفی دارد شما را دعوت می کنم با سه نمونه پرفروش آن آشنا شوید.

هویج نانکو

هویج نانکو یکی از محصولاتی که حاوی مقدار زیادی ویتامین آ می باشد و برای تقویت بینایی بسیار مفید است، هویج می باشد که علاوه بر این خواص درمانی زیادی نیز دارد. قیمت هویج نارنجی ممکن است که تحت شعاع عوامل متعددی قرار بگیرد و نوسان داشته باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که این محصول جزو محصولات صیفی می باشد و در اکثر سوپ ها استفاده می شود. همانطور که گفته شد ویتامین آ در بدن به مواد مختلفی تجزینه می شود که مقداری از این مواد در دستگاه بینایی تبدیل به مواد مورد نیاز چشم برای بینایی می شود. علاوه بر آن بخش دیگری از این مواد از چشم در برابر خطراتی همچون آب مروارید و پیر چشمی نیز محافظت می کند.

هویج نانکو

هویج زرد ایرانی

در ارتباط با تاریخچه کشت هویج زرد ایرانی یا زردک می توان گفت کارشناسان محل پیدایش اولیه هویج ایرانی یا زردک را فلات ایران و آسیای مرکزی و افغانستان بیان کردند. اطلاعاتی طی تحقیقاتی که طی سالهای ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ در منطقه اران و بیدگل یکی از شهرستان های استان اصفهان و با بهره گیری از تقویم حیاتی این گیاه در زمان کشت آن بدست آمده است نشان از این دارد که هویج زرد ایرانی نه تنها قدرت رشد و کشت در مناطقی با اقلیم گرم و خشک را دارد. می توان آن را در مناطق زراعی با خاک های شور کشت نمود اما امروزه کشت این گیاه در سطوح زیر کشت بسیار کم در استان های مختلف کشت می شود.

ادامه مطلب  ۱۰روش افزایش درآمد از دید ثروتمندان خود ساخته

هویج زرد ایرانی

هویج زردک

هویج زردک دارای خواص فراوانی برای سلامت انسان می باشد چرا که این محصول می تواند بسیاری از بیماریهایی همچون گوارشی، کبدی، سطح بالای کلسترول و بسیاری از بیماریهای دیگر را نیز درمان کند. اما مژده مهمی که برای تمامی مشتریان وجود دارد این است که برای خرید این محصول می توانند به صورت مستقیم از فروشنده آن اقدام کنند. این فروشنده شرایطی را برای تک تک شما عزیزان فراهم آورده که بتوانید در هر جایی که هستید از طریق همین سایت به صورت آنلاین خرید بی نظیری را برای خودتان رقم زده و محصولی را که خریداری می کنید.

هویج زردک

 

حتما ببینید

بتن خود متراکم یا scc چیست؟

بتن خود متراکم یا scc چیست؟ | کاربردها + مزایای آن + قیمت در سال ۱۴۰۳

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در جهان است و بتن آماده در انواع مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *