با خامه ترش شده چه کنیم ؟

با خامه ترش شده چه کنیم ؟

با خامه ترش شده چه کنیم ؟

خامه یک محصول خوشمزه و مغذی است که قسمت چرب شیر است. از آنها برای تهیه کره، خامه ترش، خامه های شیرینی پزی استفاده می شود و به چای و قهوه اضافه می شود. خامه فرم گرفته افزودنی خوبی برای میوه های تازه است. اما اگر خامه ترش باشد چه؟ به نظر می رسد ساده ترین و طبیعی ترین راه حل دور انداختن آنهاست. اما عجله نکنید، زیرا خامه ترش را می توان برای اهداف آشپزی و آرایشی استفاده کرد.

چه غذاهای خوشمزه ای را می توان از خامه ترش تهیه کرد

کرم آلوده می تواند پنکیک های بسیار خوبی درست کند. برای این کار، ۲ تخم مرغ را با کمی شکر گرانول زده، نمک به مزه، کمی جوش شیرین و خامه ترش اضافه کنید. خوب مخلوط کنید و آرد الک شده را اضافه کنید. مقدار آرد بستگی به مقدار خامه اضافه شده دارد. آنقدر بپاشید تا خمیر نسبتاً غلیظی پس از مخلوط کردن به دست آید. پنکیک ها را از دو طرف در روغن نباتی داغ سرخ کنید تا قهوه ای شوند.

روی یک رنده متوسط ​​رنده شده، به خمیر اضافه کنید، پنکیک ها به خصوص خوشمزه خواهند شد.

پنکیک گوریف هر میزی را تزئین می کند. برای تهیه آنها، ۲ فنجان آرد گندم را با ۳ زرده تخم مرغ و حدود ۱۰۰ گرم کره آب شده خوب مخلوط کنید. مخلوط حاصل را با خامه ترش (حدود ۲۰۰ میلی لیتر) رقیق کنید. ۳ سفیده تخم مرغ را به یک کف سفت اضافه کنید، دوباره خوب مخلوط کنید. یک قاشق غذاخوری روغن نباتی اضافه کنید و پنکیک ها را در یک تابه چدنی بسیار داغ بپزید.

ادامه مطلب  غذای ساده با کمترین مواد و غذای فوری فوتی

با خامه ترش شده چه کنیم ؟ 2

همچنین می توانید از خامه ترش در برخی از پای ها، املت ها و سس ها استفاده کنید. یا مثلا یک تابه سیب زمینی را با سس شیرین و ترش بپزید. برای این کار، ورقه های نازک سیب زمینی و پیاز را کمی تفت دهید، نمک و فلفل را روی سینی فر چرب شده قرار دهید (لایه زیرین سیب زمینی و سپس حلقه های پیاز)، برش های سیب زمینی برش خورده را با خامه ترش بپاشید و در آن بپزید. فر. به نظر می رسد یک غذای بسیار خوشمزه است.

در هر صورت ما در مورد کرم مایع صحبت می کنیم. اگر خامه خشک خراب شد بهتر است دور بریزید، برای غذا مناسب نیستند.

ماسک و خامه بر اساس خامه ترش

اگر خامه ترش را با آب لیمو مخلوط کنید، یک ماسک مغذی عالی برای پوست طبیعی خواهید داشت. به هر حال، همین مخلوط با اضافه کردن یک قاشق چای خوری عسل مایع به عنوان یک کرم دست نرم کننده و سفید کننده فوق العاده عمل می کند. و برای پوست های خشک، ماسک خامه ترش مخلوط با خیار، رنده شده روی رنده متوسط ​​و کمی مایع فشرده اضافی بسیار مناسب است.

همچنین می توانید بدون افزودن مواد دیگری کرم را روی پوست خود بمالید. با کمک کرم می توانید صفحه ناخن را تقویت کنید، لایه بندی را از بین ببرید و حتی از شر قارچ خلاص شوید.

حتما ببینید

3 دستور طرز تهیه شکلات صبحانه بدون شیر

۳ دستور طرز تهیه شکلات صبحانه بدون شیر + فواید آن

مزه و فواید شکلات صبحانه منجر شده است تا افراد زیادی به دنبال خرید شکلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *