کارتخوان امانی،فرصتی طلایی برای همه

کارتخوان امانی،فرصتی طلایی برای همه

تاریخچه دستگاه‌های کارتخوان به سال ۱۹۷۴ باز می‌گردد که یک جراح و پزشک ایرلندی به نام ویلیام بروبک کارتخوان مجهز به میکروکنترلر را اختراع کرد و در اختیار مردم قرارداد.در ایران برای اولین بار فروشگاه‌های شهروند از دستگاه پوز استفاده کردند و بعد از آن فروشگاه زنجیره‌ای رفاه هم به این دستگاه مجهز شد.امروزه همگی فروشنده ها و فروشگاه ها یک یا چندین دستگاه کارتخوان دارند.در ادامه میخواهیم به معرفی کارتخوان امانی بپرذازیم.

کارتخوان امانی چیست؟

کارتخوان امانی، به کارتخوان‌هایی گفته می‌شود که توسط بانک‌ها یا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، به صورت امانی به کسب‌وکارها ارائه می‌شوند.

این کارتخوان بهترین انتخاب برای کسب و کار های کوجک است.این کارتخوان ها نیاز به هیچ هزینه ای ندارند و خیلی راحت میتوانید بدون هزینه اضافی آن ها را نحویل بگیرید.اما اگر بخواهید یک کارتخوان را خریداری کنید باید مبالغ زیادی هزینه کنید.در ادامه میخواهیم بگوییم که هزینه خرید یک کارتخوان چقدر است.

هزینه خرید کارتخوان

هزینه‌های دریافت کارتخوان در ایران بالا است. علاوه بر هزینه دستگاه کارتخوان، هزینه‌های اشتراک نیز باید پرداخت شود.قیمت کارخوان از ۲ میلیون تومان شروع می‌شود و تا حدود ۱۰ میلیون تومان نیز می‌رسد. قیمت کارتخوان‌های ثابت نیز از حدود ۳ میلیون تومان شروع می‌شود و تا حدود ۱۵ میلیون تومان نیز می‌رسد.هزینه‌های اشتراک نیز معمولاً بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان در ماه است. بنابراین، هزینه‌های کلی کارتخوان برای یک فروشگاه کوچک که روزانه حدود ۵۰ تراکنش انجام می‌دهد، به طور متوسط حدود ۱۰۰ هزار تومان در ماه است. این هزینه برای مشاغل کوچک و کم‌درآمد، سنگین است.شاید در برخی جاها فروشندگانی را دیده باشید که کارتخوان هایی بسیار ارزان میفروشند.پیشنهاد میکنیم که هیچ گاه سمت این کارتخوان ها نروید.این دستگاه ها کیفیت مناسبی ندارند و تقلبی و بی ارزش هستند.در ادامه بیشتر با این کارتخوان ها آشنا میشویم.

ادامه مطلب   نرم افزار مدیریت آموزشگاه در شاهوار

مراقب کارتخوان‌های تقلبی باشید

بسیاری از افراد سود جو و کلاه بردار کارتخوان های بی اعتبار و تقلبی را به جای کارتخوان های معتبر به با قیمتی کم به فروش میگذارند.این عمل باعث میشود که مردم به خاطر هزینه ای کمتر تصمیم به خرید این نوع کالاهای بی ارزش کنند.

این نوع کارتخوان ها از سوی بانک ها یا شرکت های معتبر ارائه نمی شوند. این کارتخوان ها معمولاً از کیفیت پایینی برخوردار هستند و امنیت مناسبی ندارند.کارتخوان های بدون اعتبار و تقلبی می توانند مشکلات و ضرر های زیادی برای کسب و کارها و مشتریان ایجاد کنند.

این کارتخوان ها در سریع ترین زمان ممکن از کار خواهند افتاد. همچنین ممکن اطلاعات شما به سرقت هم برود.کارتخوان های معتبر معمولا کارمزد بسیار اندکی دارند ولی این کارتخوان ها در برخی موارد کارمزد های بیشتری از فروشندگان میگیرد.

یادتان نرود که حتما مجوز آن را چک کنید.کارتخوان های معتبر تحت جواز بانک مرکزی ایران هستند.نکته دیگری که باید به آن توجه کنید بررسی قیمت و کیفیت آن است.کارتخوان معتبر از کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به کارتخوان های تقلبی برخوردار هستند.حالا بیایید با یکدیگر با شرکت پیشرو کالا آشنا بشویم.

پیشرو کالا، تحولی در صنعت پرداخت‌های الکترونیک

در واقع در خرداد سال ۸۹ کرکره فروشگاه اینترنتی پیشروکالا بالا برده شد. و پیشروکالا متولد شد تا شما هر چیزی را که نیاز دارید، با دستی باز از میان تنوع کالاها انتخاب کنید و با چند کلیک بخرید؛ امن‌تر، ساده‌تر، کم‌هزینه‌تر. ما از سال‌ها قبل با شما آشنا بودیم؛در سال سیزدهم فعالیت، پیشروکالا کاری بزرگ‌تر و قدمی جدید برداشت. در واقع مجموعه‌ای از ده‌ها‌ هزار کالا را در سایت خود گرد هم آورد و با نام تجاری «اقلام الکترونیک پیشروکالا» و شماره ثبت ۱۵۷۷۱ کار را شروع کرد. حالا دست در دست فروشندگانی از سراسر کشور، برای هر سلیقه و بودجه‌‌ای کالاهای متنوعی عرضه کرده‌ است. شرکت «پیشروکالا» سهام‌دار و سرمایه‌گذار سایت پیشروکالا است و این شرکت تصمیم دارد در ادامه این مسیر، قدم‌های محکم‌تری بردارد.
«پیشرو» در لغت به معنای پرچم دار است و کرکره‌های پیشروکالا هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز بالاست. چرا که خرید آنلاین، حالا سبک زندگی ما را می‌سازد. در واقع پیشرو کالا می‌خواهد زندگی برای شما راحت‌تر باشد، همه‌چیز در دسترس شما باشد و در هیچ‌ نقطه‌ای از کشورمان، فردی در خرید آنلاین دچار مشکل نشود.
پیروکالا برای هر کالایی که می‌خرید، ده روز ضمانت بازگشت دارد و پشتیبان شما هست. درواقع برای پیشروکالا مهم است که اگر به دنبال کالای اصل هستید، در پیشروکالا آن را پیدا کنید. در واقع در سایت خود کالاهای اصل را برای شما نشان کرده‌اند و اصالتشان را تضمین می‌کنند. پیشروکالا اولین‌بار بصورت انلاین فروش اقساطی را راه اندازی کرد و این خرید اقساطی نیاز به ضامن ندارد. در ادامه قرار است شرایط دریافت کارتخوان امانی از پیشروکالا را بیشتر برای شما شرح دهیم پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب  چرا برنامه های ایرانی در آیفون باز نمی شوند و چه راه حل هایی وجود دارد؟

شرایط دریافت کارتخوان امانی

قابل توجه اصنافی که در استان قزوین نیازمند دستگاه کارتخوان هستند.
با تضامین زیر
_ ودیعه
_چک
_ سفته
بشرطی ک بتوانند تعهدات دریافت دستگاه را تقبل نمایند ظرف ۸ ساعت کاری پس از تکمیل مدارک میتوانند دستگاه خود را دریافت نمایند.

مدارک مورد نیاز کارتخوان امانی

_ کپی کارت ملی روی صفحه
_ کپی کارت ملی پشت صفحه
_کپی صفحه اول شناسنامه
_ پرینت کد رهگیری مالیاتی
_ شماره شبای بانکی

خرید قسطی، لذت خرید بدون دغدغه پرداخت هزینه

همانطوور که قبلا هم اشاره کردیم یکی دیگر از خدمات پیشرو کالا ارائه خدمات خرید اقساطی است.با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار و وضعیت اقتصادی بسیاری از افراد به جای پرداخت تمام هزینه یک کالا و خرید آن را به صورت قسطی میخرند.

خرید قسطی گوشی و لپ تاپ می تواند مزایای مختلفی داشته باشد، از جمله:

  • امکان خرید کالاهای با قیمت بالا بدون نیاز به پرداخت نقدی: گوشی و لپ تاپ از جمله کالاهایی هستند که قیمت بالایی دارند. خرید قسطی این کالاها به افراد کمک می کند تا بدون نیاز به پرداخت نقدی، صاحب آن ها شوند.
  • امکان خرید کالاهای با قیمت مناسب: برخی از شرکت ها و فروشگاه ها برای خرید قسطی کالا، تخفیف هایی ارائه می دهند. این تخفیف ها می تواند به کاهش هزینه خرید کالا کمک کند. پیشروکالا هم شامل این شرکت ها است.
  • امکان خرید کالاهای با شرایط اقساطی آسان: برخی از شرکت ها و فروشگاه ها مانند پیشروکالا شرایط اقساطی مناسبی را برای خرید کالا ارائه می دهند. این شرایط می تواند پرداخت اقساط را برای افراد آسان تر کند.
  • امکان خرید گوش ها و لپ تاپ های باکیفیت: گوش های باکیفیت معمولاً قیمت بالایی دارند. خرید قسطی این گوش ها به افراد کمک می کند تا بدون نیاز به پرداخت نقدی، صاحب آن ها شوند.
ادامه مطلب  اسپکتروفتومتر چیست؟

شرایط خرید اقساطی از پیشرو کالا

در ادامه شرایط را برای شما شرح می دهیم:

  • چک ضمانت : آزاد یا کارمندی
  • کپی کارت ملی
  • تکمیل فرم خرید اقساطی
  • پیش پرداخت ۲۰ تا ۴۰ درصدی بسته به نوع کالای مورد نظر
  • مبلغ چک ۱٫۵ برابر مبلغ نقد کالا
  • امضای فاکتور خرید

درصورت داشتن تمامی موارد بالا طی ۷ روز کاری کالای اقساطی شما ارسال خواهد شد.
پرداخت اقساط ماه به ماه از طریق شناسه پرداخت عابر بانک ملت
سود ماهانه بسته به تعداد ماه از ۳ تا ۵٫۵ درصد متغیر است.

جهت دریافت فرم خرید اقساطی با شماره های موجود در تماس با ما اقدام به هماهنگی نمایید.

پل های ارتباطی

شما می‌توانید با روش‌های زیر با پیشروکالا در تماس باشید:
وب سایت: pishrokala.co
شماره تماس ها: ۰۹۹۲۵۶۳۱۹۰۵ – ۰۲۸۳۳۲۴۸۱۲۷ – ۰۲۸۳۳۹۹۱۰۰۱ الی ۱۰۰۴
پست الکترونیک: info@pishrokala.co

 

حتما ببینید

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

در دنیای پررقابت دیجیتال امروز، وب‌سایت‌ها به عنوان ویترین آنلاین کسب و کارها عمل می‌کنند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *