چه کنیم تا وزنمان پس از کاهش وزن ثابت بماند؟

چه کنیم تا وزنمان پس از کاهش وزن ثابت بماند؟ [سال ۲۰۲۳]✔️

دستیابی به اندامی ایده آل همواره یکی از دغدغه هایی است که امروز شمار زیادی از افراد در سرتاسر دنیا با آن روبرو هستند و در پی آن جست و جو می کنند. از گذشته های دور روش‌های متفاوتی برای لاغری وجود داشته است. ولی اینکه چه ویژگی هایی این روش‌ها را از هم متفاوت می‌کند، میزان تنوع در معیار‌های افراد است. جالب است بدانید یکی از مسائلی که پیش روی این افراد، پیدا کردن بهترین مرکز لاغری در تهران برای دستیابی به بهترین نتیجه است. ما در این مقاله هر آنچه باید در مورد روش های نوین لاغری و مراجعه به کلینیک های لاغری بدانید را به طور کامل شرح دادیم. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید به سایت پزشکا (pezeshka.net) مراجعه کنید و یا از سایت هایی نظیر جراحا و تاپتنا کمک بگیرید.

 

معیارهای مهم برای انتخاب بهترین کلینیک لاغری

 

ممکن است برای انتخاب بهترین مرکز لاغری تردید داشته باشید و ندانید که باید چه نکاتی را برای انتخاب بهترین مرکز لاغری رعایت کنید. پس از شما دعوت می کنیم تا انتهای این بخش با ما باشید تا چند نکته طلایی و مهم برای انتخاب بهترین مرکز لاغری در ایران را به شما معرفی کنیم. در جامعه امروز اضافه وزن به خاطر شرایط زندگی افراد یکی از معضلات شایع است که نه تنها در ظاهر افراد تاثیرگذار است، بلکه می تواند باعث کاهش کیفیت زندگی و نیز بروز بسیاری از بیماری های جسمی هم شود. از این رو با مراجعه به یک کلینیک لاغری خوب می توانید وزنتان را کنترل کنید و با یک برنامه منسجم، کاهش وزنی با کمترین عوارض و بیشترین بازدهی داشته باشید. یک کلینیک لاغری خوب باید شرایط زیر را داشته باشد:

ادامه مطلب  روانشناس زن خوب در تهران چه ویژگی هایی دارد؟

 

  • استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته برای لاغری

 

با عنایت به به مدد رشد دانش و تکنولوژی، شمار زیادی از روش های غیر جراحی جهت لاغری گسترش پیدا کرده اند. خوشبختانه علم به قدری پیشرفت کرده که می توان به کمک دستگاه های موضعی برای لاغری اقدام کرد. خوب است بدانید بسیاری از کلینیک های لاغری پیشرفته، لاغری را به صورت موضعی انجام می دهند.

 

  • داشتن پرسنل آموزش دیده و ماهر

 

مسلما هیچ کدام از ما مایل نیستیم در کلینیکی برنامه لاغری خود را انجام دهیم که رفتار پرسنل آن شایسته نیست و نمی توانند به خوبی ما را راهنمایی کنند. متأسفانه بسیاری از کلینیک ها زمانی برای آموزش پرسنل خود باقی نمی گذارند و به همین خاطر کیفیت بسیار پایینی از خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

 

  • استفاده از متخصص رژیم درمانی و تغذیه

 

تفاوتی ندارد که قصد دارید با چه روشی لاغر شوید و به تناسب اندام برسید، به هر حال یک رژیم غذایی مناسب به شما کمک می کند تا بحران چاقی را پشت سر بگذارید. متخصص تغذیه و رژیم درمانی سبب می شود تا با یک برنامه اصولی به هدفتان برسید. یکی از ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین مرکز لاغری در اصفهان دارا بودن این کلینیک از متخصصان تغذیه و رژیم درمانی است.

 

  • داشتن فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی

 

کلینیک هایی وجود دارند که بدون پزشک متخصص اقدام به روش های جراحی و غیرجراحی جهت لاغری می کنند. این در حالی است که اگر لاغری با روش اصولی انجام نشود ممکن است به سلامتی شما صدمه بزند. از این رو انتخاب مراکزی که دارای پزشک متخصص جراحی برای لاغری هستند اولویت هر متقاضی برای رسیدن به تناسب اندام است.

ادامه مطلب  عصب کشی دندان در اصفهان اقساطی با وام قرض الحسنه

 

یک کلینیک مجهز باید دارای متخصص و فوق تخصص جراحی چاقی و لاپاراسکوپی باشد تا بتواند به بهترین روش برای لاغری دست پیدا کند. به عنوان مثال اسلیو معده و بای پس معده دو جراحی رایج هستند که بدون پزشک متخصص انجام پذیر نیستند.

 

  • استفاده از پزشک متخصص و فوق تخصص جراحی پلاستیک

 

در موارد محدودی ممکن است که فرد پس از انجام جراحی لاغری موضعی نیاز داشته باشد برای رسیدن به ظاهری مناسب جراحی پلاستیک انجام دهد. بنابراین نیازمند هم تخصصی در این حوزه است که در صورتی که کلینیک دارای چنین پزشکی باشد می توان اطمینان کامل کرد.

 

  • دارا بودن پزشک زیبایی

 

احتمالا شما هم دوست دارید به جای استفاده از روش های سنتی و تهاجمی از روش های جدید جهت لاغری استفاده کنید. یک کلینیک خوب با داشتن پزشک متخصص در حوزه زیبایی می تواند به شما کمک کند که بعد از لاغری، گوشت اضافه، جای جراحی و… روی بدنتان باقی نماند. به عنوان مثال استفاده از دستگاه آر اف و ویبره و همچنین دستگاه های ماساژ و سرما درمانی از جمله روش های جدیدی است که یک کلینیک لاغری خوب به کمک یک پزشک زیبایی می تواند برای مراجعه کننده تجویز کند تا به بهترین روش به تناسب اندام دست پیدا کند.

 

عوارض کاهش وزن سریع و غیراصولی

 

احتمالا شما هم جزء کسانی باشید که بارها رژیم گرفته‌اید و بارها وزنتان برگشته است. اگر نگاهی به رژیم‌هایی که گرفته‌اید بیندازید متوجه خواهید شد رژیم‌های غیرعلمی که شما را در مدت زمان کمی لاغر می‌کنند، به احتمال زیاد چندان پایدار نیستند. وقتی با سرعت زیاد وزن کم می‌شود، به احتمال زیاد بدن فرصت کافی برای تطابق با شرایط جدید پیدا نمی کند و مانند کشوری عمل می کند که مورد حمله قرار گرفته است. گرچه ممکن است شما با حمله به بدنتان برای کاهش وزن، پیروز این میدان شوید. اما بعد از اتمام جنگ، بدن کوشش می کند به سرعت به وضعیت قبل برگردد و هرآنچه از دست داده را جبران کند. در صورتی که اگر به آرامی و به شکل صحیح وزن خود را کاهش دهید، مغز، هورمون‌ها، بافت چربی و اعصاب شما، به مرور به وضعیت جدید عادت کرده و به عبارت دیگر در برابر آن جبهه نمی‌گیرد. پس شما می‌توانید به آرامی وزن خود را کم کرده و در عوض کاهش وزن پایداری را تجربه کنید. خوب است بدانید کاهش وزن صحیح، نیم تا یک و نیم کیلو در هفته است. این بهترین روش برای ثابت ماندن وزنتان است. در این قسمت از مقاله چند مورد از عوارض کاهش وزن سریع و غیراصولی را برایتان نام برده ایم:

ادامه مطلب  پیزوالکتریک : جدیدترین روش جراحی بینی

 

  • کبدچرب
  • ریزش مو و مشکلات پوستی
  • مقاومت به کاهش وزن مجدد
  • بازگشت وزن در مدت زمان کم

 

کلام آخر

 

پروسه کاهش وزن همواره با چالش‌های خاص خود همراه است. گرچه بدیهی است سه تا پنج کیلوگرم کاهش وزن حداقل چالش را داشته باشد، اما هنگامی که حرف از کاهش وزن‌ بیشتر می‌شود، برای پیشگیری از عواقب ناخواسته رژیم، لازم است بهترین کلینیک لاغری را بیابید. در این مقاله درباره ویژگی های بهترین کلینیک لاغری صحبت کردیم و سعی می‌کنیم ضرورت پیدا کردن چنین کلینیک ‌هایی را مشخص کنیم. همچنین با معرفی بهترین کلینیک لاغری در تهران شما را آشنا کردیم تا با خیالی آسوده به سراغ یک مرکز لاغری بروید و از خدمات آن ها استفاده کنید. اگر به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید می توانید به سایت پزشکا (pezeshka.net) مراجعه کنید.

حتما ببینید

ماساژور تفنگی

ماساژور تفنگی: انتخاب برتر برای کاهش درد و بهبود عملکرد عضلات

ماساژ یکی از روش‌های موثر برای کاهش دردهای عضلانی و افزایش راحتی بدن است. اما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *