پیش‌بینی قیمت تتر با تحلیل اخبار

پیش‌بینی قیمت تتر با تحلیل اخبار: گامی برای معاملات سودآور در بازار ارزهای دیجیتال

در این مقاله به بررسی قیمت تتر لحظه ای می‌پردازیم و سعی می‌کنیم با تحلیل اخبار قیمت این ارز را پیش‌بینی کنیمتتر به سرعت به بزرگ‌ترین استیبل‌کوین تبدیل شده استبا ما همراه شوید تا به تحلیل قیمت تتر بپردازیم.

چگونگی تثبیت قیمت تتر

استیبل‌کوین‌هایی مثل تتر با دلار آمریکا ارتباط دارندآن‌ها طراحی شده‌اند تا به سرمایه‌گذاران این امکان را بدهند که به صورت دیجیتال بدهی‌هایشان را نگه دارند، بدون اینکه به نوسانات رمزارزهایی مانند بیت کوین (BTC) یا اتر (ETH) وابسته باشنددارندگان استیبل‌کوین‌ها می‌توانند از آن‌ها در برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) برای وام گرفتن، وام دادن و بهره‌گیری از سود استفاده کنند.

سرمایه‌گذاری تتر تا ۱ دسامبر ۲۰۲۲ به حدود ۶۵٫۳ میلیارد دلار کاهش یافت. UST یک استیبل‌کوین الگوریتمی است که از الگوریتم‌ها برای حفظ ارزش ثابت استفاده می‌کندالگوریتم ننر از یک عملیات تعویض زنجیره‌ای استفاده می‌کند که یک UST را بدون توجه به قیمتمعادل ۱ دلار LUNA می‌کند.

این کار با هدف تشویق کاربران به تبدیل UST به LUNA، در صورتی که ارزش آن زیر ۱ دلار شود و تعویض LUNA به UST در صورتی که قیمت استیبل‌کوین بالاتر از ۱ دلار باشد، انجام می‌شوددر حقیقت این امر با سوزاندن بخشی از LUNA و کاهش تامین موجودی آن برای حمایت از قیمت محقق شده و بقیه توکن‌ها به صندوق خزانه‌داری شرکت فرستاده می‌شدند.

در ۹ مه ۲۰۲۲، معامله‌گران شروع به فروش UST کردند تا آن را از ارتباط با دلار آمریکا خارج کنندقیمت LUNA به سرعت فروپاشی کرد چون فروش UST باعث ایجاد LUNA بیشتر و منجر به انفجار تورم شد و قیمت تتر لحظه ای تغییر منفی داشت.

ادامه مطلب  اسپکتروفتومتر چیست؟

عدم شفاف سازی و جریمه

راهکارهایی انجام شد که انتقال از فروپاشی استیبل‌کوین Terra به بیت‌کوین (BTC) یکی از آن‌ها بود و منجر به ارزش رمزارز تتر شددر ۱۹ مه ۲۰۲۲، Tether Holdings گزارش اطمینان فصلی خود را منتشر کرد، جزئیات ذخایر کل خود را ذکر کردداده‌ها نشان می‌دهند کاهش ۱۷٪ در سرمایه‌گذاری‌های کاغذ تجاری و افزایش در سرمایه‌گذاری‌های بلیط‌های خزانه ای آمریکا بودتا ۳۱ مارس ۲۰۲۲، دارایی‌های کل یکپارچه این شرکت به حداقل ۸۲٫۴۲ میلیارد دلار رسیده بودند، که به ظاهر پشتیبانی از سرمایه بازار آن بود.

ارتباط با سلسیوس

در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۲۲، شرکت قرض‌دهنده کریپتوسلزیس نتورک (CEL) اعلام کرد که درخواست ورشکستگی خود را داده است. USDT در واکنش به این خبر تا ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ به اندازه‌ای پایین زد که تا $۰٫۹۹۷۵ افت کرد، زیرا تتر از طریق یک وام محاسبه شده به بیت‌کوین به سلسیوس متصل بود.

همانطور که شایعات در مورد ورشکستگی سلسیوس ادامه یافت، تتر وارد شد تا روشن کند که سرمایه‌گذاری‌هایش در سلسیوس هیچ ارتباطی با پایداری و سلامت USDT نداشته استدر تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲، تتر توضیح داد که ترتیب قرارداد قرض‌دهی خود با سلسیوس هرگونه خطرات منفی را به کسب‌وکار زیربنایی خود جلوگیری می‌کند.

ارتباط با صرافی FTX

تحلیلگر Vetle Lunde از شرکت تحقیقات کریپتوارز Arcane در تاریخ ۱۶ مه ۲۰۲۲ نوشت که افت ارزش تتر به حداقل $۰٫۹۴۵ در صرافی FTX، یک نشانه واضح از هرج و مرج در بازار به شمار رفتانحراف‌های بزرگ در قیمت USDT از تقیسیم یک دلار، در بیشتر موارد با دوره‌های استرس شدید بازار و لیکویدیشن‌ها همراه بود و اکنون به قیمت تقسیم یک دلار خود برگشته است.

ادامه مطلب  آیا خرید لوازم جانبی ایکس باکس ارزش خرید دارد؟

لونده پیامدهای یک فروریختگی فرضی USDT را با یک اخطار در قیمت تتر لحظه ای مطرح کردتصور کنید که USDT با فریادهایی طنزآلود و دراماتیک از پیوستن خارج ‌شود و این می‌تواند تأثیری عجیب و سریع بر بازار داشته باشدزیرا بیش از ۵۰٪ از جمع‌ و انفعالات در بازار مشتقات بر اساس ضمانت USDT استصندوق‌ها، سازندگان بازار و احتمالاً حتی صرافی‌ها ممکن است ورشکست شوند.

پیش‌بینی قیمت تتردیدگاه‌های تحلیلگران ۲۰۲۲-۲۰۲۵

مشکل با تتر این است که، به دلیل اینکه یک استیبل کوین است، همواره باید در حدود یک دلار باقی بماندبنابراین، واقعاً اهمیتی ندارد که چقدر در آینده پیش می‌رویمدر ۱ دسامبر ۲۰۲۲، وب‌سایت پیش‌بینی مبتنی بر الگوریتم، Wallet Investor، پیش‌بینی قیمت USDT را که نشانه تتر را در طول پنج سال بعد، بر دلار آمریکا می‌بیند، ارائه دادپیش‌بینی قیمت سکه تتر فقط تغییرات کمی در نرخ دارد که بین $۰٫۹۹۸ و $۱٫۰۰۵ واقع می‌شود.

DigitalCoinPrice یک پیش‌بینی قیمت تتر برای سال ۲۰۲۲ داشت که قیمت را به $۱٫۰۱ به سمت انتهای سال می‌برد و سپس آنجا می‌ماندهنگام درنظرگرفتن هر پیش‌بینی تتر (USDT/USD)، مهم است که به‌یاد داشته باشید که بازارهای رمزارز به طور فوق‌العاده ناپایدار هستند و رویدادهای غیرمنتظره مانند فروپاشی تراکم دشوار است.

سخن پایانی

اگر در نظر داشته باشید که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، توصیه می‌کنیم که همیشه تحقیقات خود را انجام دهیدپیش از اینکه هر تصمیمی در معامله بگیرید، از به روزترین روندهای بازار، اخبار، تحلیل‌های فنی و اصولی و نظرات متخصص را بررسی کنیدبه‌یاد داشته باشید که عملکرد گذشته هیچ ضمانتی برای بازدهی آینده ندارد و هرگز پولی را سرمایه‌گذاری نکنید که نمی‌توانید آن را از دست بدهیدبرای دریافت قیمت تتر لحظه ای و خرید این استیبل کوین به سایت بیت ۲۴ مراجعه کنید تا خریدی ایمن و بدون نگرانی را تجربه کنید.

ادامه مطلب  با مجله اینترنتی روتین به روز باش

حتما ببینید

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

در دنیای پررقابت دیجیتال امروز، وب‌سایت‌ها به عنوان ویترین آنلاین کسب و کارها عمل می‌کنند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *