پرداخت آنلاین بین‌المللی در ایران

پرداخت آنلاین بین‌المللی در ایران

پرداخت آنلاین بین‌المللی در ایران

پرداخت آنلاین برای کاربر داخلی در سطح بین‌المللی آرزو و کاری غیرممکن است؛ درصورتی‌که دیگر تمام مردم در سراسر دنیا به درگاه‌های پرداختی همچون ویزا کارت، مستر کارت و پی‌پال دسترسی داشته‌ و می‌توانند پرداخت بین‌المللی انجام دهند.

اما همیشه یک‌راه مطمئن برای شکست چهارچوب‌های موجود می‌توان یافت.

در این مطلب به راه و روش پرداخت آنلاین بین‌المللی برای کاربران ایرانی می‌پردازیم و از مزایای استفاده از این امکان جذاب برای شما خواهیم گفت؛ در ادامه با استیگان همراه باشید تا با دیدی تازه زندگی در جهانی بی‌مرز را تجربه کنید.

 

استفاده از ویزا کارت مجازی برای پرداخت آنلاین بین‌المللی

شما همین حالا که این مطلب را می‌خوانید یک پرداخت آنلاین را در ۲۴ ساعت گذشته انجام داده‌اید، قبض آب و برق، شارژ سیم‌کارت، خرید بسته اینترنتی، خرید از آنلاین شاپ و هزاران تراکنش بانکی دیگر که فقط با اطلاعات بانکی چاپ‌شده بر روی کارت و دریافت رمز یک‌بارمصرف برای شما ممکن است.

حالا بیایید تصور کنید تمامی این امکانات را در سطح جهانی خواهید داشت، برای مثال نیاز به نسخه پرمیوم نرم‌افزاری برای ویرایش عکس و فیلم دارید و می‌خواهید نسخه نامحدود آن را داشته باشید.

برای پرداخت هزینه آن از طریق درگاه پرداخت داخلی نمی‌توان استفاده کرد، پس چه روشی را باید امتحان کرد تا بتوان مانند یک حرفه‌ای فیلم و عکس خود را ویرایش کنیم؟

برای این کار کافی است ویزا کارت مجازی را در اختیار داشته باشید؛ شاید تا چندی پیش برای دانلود و نصب انواع نرم‌افزار هنگامی‌که به مشکل پرداخت آنلاین ارزی برمی‌خوردید مجبور بودید راه و روش دیگری را امتحان کنید.

اما حالا با خرید ویزا کارت مجازی از اُستیگان امکان پرداختی برون‌مرزی را خواهید داشت تا شما مانند بسیاری از مردم دنیا از جهانی بدون مرز لذت ببرید.

سوال اینجاست که چطور ویزا کارت مجازی را به دست آوریم؟

جواب بسیار ساده و سر راست خواهد بود، اُستیگان به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت آنلاین ارزی به شما این امکان را می‌دهد بدون احراز هویت ویزا کارت مجازی را به‌راحتی در کمترین زمان ممکن با کمترین کارمزد تهیه و با دریافت اطلاعات این آن پرداخت آنلاین ارزی انجام دهید.

تنها به این نکته توجه کنید پلتفرمی که در آن قصد پرداخت دارید حتما از درگاه پرداخت پریپید پشتیبانی کرده و نیازی به ثبت‌نام در آن وجود نداشته باشد.

ادامه مطلب  علت قطع شدن صدای اسپیکر خانگی (خرید اسپیکر ارزان از نیکالا)

برخی پلتفرم‌های نیاز به ویزا کارت‌هایی دارند که به نام شخص حقیقی یا حقوقی ثبت‌شده باشد، اما ویزا کارت مجازی شبیه به یک گیفت کارت یک‌بارمصرف عمل می‌کند و پس از پرداخت دیگر امکان شارژ شدن را نخواهد داشت.

برای خرید در برخی پلتفرم‌ها نظیر گوگل پلی و اپ استور می‌توانید از گیفت کارت آن‌ها استفاده کنید که در ادامه بیشتر با این امکان پرداخت آنلاین آشنا خواهید شد.

 

پرداخت با گیفت کارت اپل

گیفت کارت Apple ازجمله کارت‌های اعتباری پرطرفدار و پرفروش در ایران است که امکان دسترسی کاربران به محتوای موجود در پلتفرم‌های Apple و iCloud و موارد مشابه را می‌دهد، اما تنها اپلیکیشن‌ها موردتوجه کاربران نبوده و شما با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید موسیقی، بازی و حتی لوازم جانبی Apple را نیز در اختیار داشته باشید.

فعال‌سازی گیفت کارت اپل در ایران بسیار ساده تر از گوگل پلی بوده و مشکلاتی چندانی را برای ردیم کردن کد Apple Gift Card نخواهید داشت.

مهم‌ترین مسئله کاربران محصولات اپل به‌خصوص گوشی آیفون در ایران، پرداخت هزینه نسخه پرمیوم نرم‌افزار‌هایی است که دانلود و نصب می‌کنند؛ بسیاری از کاربران بدون آگاهی کامل درباره‌ نحوه استفاده از گیفت کارت Apple  ، این امکان مجازی برای پرداخت را خریداری می‌کنند درصورتی‌که پیش از خرید باید چند نکته مهم توجه داشته باشید.

  • گیفت کارت اپل را از فروشگاه معتبر نظیر اُستیگان تهیه کنید.
  • ریجن گیفت کارت اپل با ریجن Apple ID شما یکسان باشد.

پرداخت با گیفت کارت اپل یکی از بهترین روش‌ها برای کاربران ایرانی است که به دلیل محدودیت‌های بین‌المللی نمی‌توانند پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی را انجام دهند.

شما می‌توانید گیفت کارت اپل را در ریجن‌های آمریکا، کانادا، انگلیس و امارات از اُستیگان تهیه‌کرده و اقدام به ردیم کد گیفت کارت موردنظر کنید.

پرداخت آنلاین با گیفت کارت گوگل پلی

از دیگر پلتفرم‌های محبوب برای دانلود نرم‌افزار، بازی، کتاب دیجیتال و… Google Play است که کاربران سیستم‌عامل اندروید از آن سود می‌برند.

برای بسیاری از کاربران ایرانی امکان پرداخت در این پلتفرم به دلیل محدودیت پرداخت تا به امروز غیرممکن بوده، اما هم‌اکنون با دریافت گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید از طریق مسیر زیر اعتبار حساب گوگل پلی را افزایش داده و حتی پرداخت درون برنامه‌ای در نرم‌افزارها  بازی‌ها انجام دهید.

  • وارد اپ گوگل پلی شده بالا بر روی نام کاربری بزنید
  • Payments & Subscriptions رو انتخاب کنید
  • گزینه Redeem Code را که بزنید.
  • در این صفحه شماره سریال گیفت کارت گوگل پلی را وارد کنید
ادامه مطلب  دنیای بهینه سازی اصفهان

و تمام، اعتبار به اکانت شما افزوده شد.

برای استفاده از این کارت هدیه مجازی چند نکته را باید موردتوجه قرار دهید که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

چند نکته مهم که برای استفاده از گیفت کارت Google Play باید به آن‌ها توجه کنید.

  • از ابزار معتبر تغییر IP برای ردیم کد گیفت کارت Google Play استفاده کنید.
  • کد گیفت کارت را در اختیار دیگران قرار ندهید.
  • برای استفاده از این گیفت کارت گوگل پلی مطمئن شوید که IP شما آمریکا باشد.
  • از گیفت کارت‌های رایگان گوگل پلی بدون اطمینان از معتبر بودن آن استفاده نکنید.

مهم‌ترین نکته برای ردیم کد گیفت کارت گوگل پلی استفاده از ابزار تغییر آی‌پی قدرتمند است تا Google به خاطر استفاده از IP ایران گیفت کارت شما را غیرقابل استفاده نکند.

برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه فعال‌سازی گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید در وب‌سایت اُستیگان بلاگ تخصصی این مطلب را مطالعه کرده با دیدگاهی بهتر اقدام به ردیم کد گیفت کارت Google Play Store کنید.

 

خرید انواع گیفت کارت از اُستیگان

اُستیگان علاوه بر گیفت کارت اپل و گوگل پلی که بالاتر از آن‌ها یاد شد کارت هدیه مجازی پلتفرم‌های معتبر دیگری نظیر گیفت کارت پلی‌استیشن، گیفت کارت ایکس باکس، گیفت کارت استیم، گیفت کارت آمازون، گیفت کارت اسپاتیفای، گیفت کارت نتفلیکس و… را به فروش می‌رساند.

گیفت کارت‌های یادشده در انواع ریجن‌های مختلف در اختیار شما قرار خواهد گرفت و با پرداخت کمترین کارمزد ممکن این راه‌حل مجازی را می‌توانید به‌صورت آنی از اُستیگان دریافت کنید.

اما تنها خدمات پرداخت اُستیگان محدود به استفاده از گیفت کارت نیست و شما می‌توانید اکانت پرمیوم پلتفرمی نظیر تلگرام را تنها با ثبت سفارش در پنل کاربری خود به دست آورید.

در ادامه با خدمات پرداخت آنلاین ارزی اُستیگان بیشتر آشنا خواهید شد.

 

تبدیل تلگرام به تلگرام پرمیوم

استفاده از تلگرام پرمیوم در داخل کشور و تمام دنیا به دلیل کاربرد بسیار این پلتفرم طرفداران زیادی را جذب خودکرده است و کاربران زیادی در ایران تا به حال نتوانسته‌اند به‌راحتی از این امکان مهیج برای تلگرام استفاده کنند.

ادامه مطلب  متمایزترین ارائه دهنده اینترنت خانگی و سازمانی

تلگرام در حال حاضر نزدیک به ۷۵۰ میلیون کاربر در دنیا دارد و یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ارتباطی نام‌گرفته است، اما برای استفاده از تمام امکانات باید نسخه تلگرام پرمیوم را تهیه کنید.

ازجمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد Telegram Premium می‌توان به:

  • مدیریت چت به‌صورت حرفه‌ای
  • جلوگیری از نمایش تبلیغات
  • بالا رفتن سرعت دانلود
  • امکان بار گزاری عکس متحرک به جلی عکس تلگرام
  • امکان پوشه بندی محتوا
  • مدیریت چند حساب کاربری به‌صورت هم‌زمان
  • امکان بالا محدودیت عضویت برای کانال تلگرام
  • قرار دادن استوری و نمایش آن برای کسانی که حتی تلگرام پرمیوم ندارند

و… اشاره کرد.

تمامی امکانات یادشده تنها بخشی از ویژگی‌های تلگرام پرمیوم بود که در این مطلب از آن‌ها یاد شد.

برای داشتن نسخه تلگرام پرمیوم ابتدا باید وارد آن را به‌روزرسانی کنید؛ اگر از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنید وارد Google Play شده و با جست‌وجوی نام Telegram و رفتن به صفحه آن گزینه Update را بزنید.

اما اگر از دیوایسی با سیستم‌عامل IOS استفاده می‌کنید باید همین راه را از طریق App Store طی کنید.

سپس وارد سایت اُستیگان شده و در نوارابزار بالا گزینه پرداخت آنلاین را بیابید؛ حالا بر روی Telegram Premium بزنید.

در پنلی که مشاهده می‌کنید ابتدا ID تلگرام خود را بنویسید، سپس بر مدت‌زمان موردنظر خود را برای استفاده از تلگرام پرمیوم انتخاب کنید.

شما می‌توانید، سه‌ماهه، ۶ ماهه و یک‌ساله را انتخاب و پرداخت را انجام دهید، سپس بین یک تا دو روز کاری تلگرام شما پرمیوم خواهد شد؛ خرید پرمیوم تلگرام به دلیل محدودیت‌های موجود برای IP ایران کمی دشوار خواهد بود و امکان خرید مستقیم آن توسط کاربر ممکن نیست به همین دلیل اُستیگان با به وجود آوردن امکانی این مشکل را برای کاربران خود حل کرده است.

 

کلام آخر

شاید بتوان گفت با خدمات پرداخت آنلاین بین‌المللی اُستیگان دیگر از امکانات امروز محروم نخواهید بود و می‌توانید به‌راحتی اشتراک پلتفرمی نظیر اسپاتیفای و نتفلیکس را در اختیار داشته یا حتی با ویزا کارت مجازی پرداخت آنلاین در پلتفرم‌های برون‌مرزی را انجام داده باشید.

آیا تابه‌حال پرداخت آنلاین و خرید محصول را در سایت‌های نظیر پلی‌استیشن استور مایکروسافت و… را در ایران تجربه کرده‌اید؟

اگر پاسخ شما به این سوال منفی است همین حالا با خرید گیفت کارت یا کارت اعتباری مجازی مورد نیاز خود این تجربه شیرین را برای خود رقم بزنید.

حتما ببینید

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

در دنیای پررقابت دیجیتال امروز، وب‌سایت‌ها به عنوان ویترین آنلاین کسب و کارها عمل می‌کنند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *