نکات مهم در خرید تاپینگ بستنی که باید به آن توجه کنیم!!!

نکات مهم در خرید تاپینگ بستنی که باید به آن توجه کنیم!!!

بستنی از خوشمزه‌ترین و جذاب‌ترین خوراکی‌ها است به طوری که محدود به هیچ سن و سالی نیست. در حال حاضر فروش بستنی از پردرآمدترین مشاغل است و امروزه انتخاب بستنی‌ها به شکل جدید که اسکوپی هستند بیشتر از باقی مدل‌های بستنی است و این موضوع به علت بررسی طعم‌های مختلف بستنی در فریزر ویترینی که تاپینگ نام دارد، نشأت گرفته است.

خرید تاپینگ بستنی با توجه به انواع و مدل‌های مختلفی که از این محصول در بازار وجود دارد برای مدیران مشاغل سخت شده است و با توجه به اینکه باید از باکیفیت‌ترین تاپینگ‌ها خریداری و استفاده شود در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم به نکات قابل توجهی اشاره کنیم که اگر قبل از خرید تاپینگ بستنی به آن‌ها توجه داشته باشید، به راحتی می‌توانید بهترین خرید تاپینگ بستنی را انجام دهید.

بررسی انواع تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی انواع مختلف دارد و در دو نوع صنعتی و فانتزی در دسترس خریداران است. هر کدام از این نوع تاپینگ‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده و برای موقعیت‌های دلخواه قابلیت استفاده دارد. تاپینگ بستنی صنعتی مکعبی شکل بوده و بدنه آن از استیل است. از این محصول برای نگهداری یا نمایش انواع بستنی از جمله میوه‌ای، شکلاتی و سنتی به کار گرفته می‌شود. گفتنی است اگر دارای فروشگاه بزرگ هستید توصیه ما خرید تاپینگ بستنی صنعتی است چرا که لگن‌هایی به تعداد ۱۲ الی ۲۰ دارد.

تاپینگ‌های فانتزی نیز در مغازه‌های کوچک‌تر مانند کافی‌شاپ‌ها و بستنی‌فروشی‌ها کاربرد دارد. تعداد لگن‌های این نوع تاپینگ بستنی از ۶ الی ۱۲ موجود است و قیمت این نوع محصول نیز به نسبت تاپینگ صنعتی کمتر است. ضمن اینکه معمولاً جنس بدنه این نوع تاپینگ از ورق گالوانیزه است. همچنین ناگفته نماند که مهم‌ترین تفاوت بین تاپینگ صنعتی و فانتزی در کمپرسور آن‌هاست و برای اینکه در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشید کافی است از طریق مراکز مجاز نسبت به بررسی محصول دلخواه اقدام کنید.

بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین تاپینگ بستنی

مدیران کسب و کارها مانند افرادی که دارای کافی‌شاپ، رستوران، بستنی‌فروشی و… هستند برای اینکه بتوانند بهترین مدل از این نوع محصول را تهیه کنند باید به ویژگی‌های این نوع لوازم آشنایی کامل داشته باشند. برای مثال بهتر است از محصولی را انتخاب نمایند که دارای درب کشویی باکیفیت است. در واقع با توجه به اینکه این یخچال‌های ویترینی در معرض استفاده قابل توجه در طول روز هستند، کیفیت عالی درب محصول درای اهمیت است. همچنین چرخ‌دار بودن پایه‌های تاپینگ بستنی نیز مهم است چرا که اگر نیاز به جابه‌جا کردن دستگاه باشد، این کار به سادگی انجام شود.

ادامه مطلب  طرز فکر خود را تغییر دادم و ثروت را لمس کردم

بررسی موتور پرقدرت و البته کم مصرف نیز حائز اهمیت است که در این زمینه بهتر است با افراد متخصص مشورت کنید تا در نهایت بتوانید خرید تاپینگ بستنی بهتری انجام دهید. گفتنی است عایق بندی مناسب و نورپردازی LED باکیفیت نیز باید در زمان خرید در نظر گرفته شده تا به صورت کلی احتمال خرید بهترین محصول تاپینگ بستی افزایش یابد.

بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین تاپینگ بستنی

بررسی نکات مهم در خرید تاپینگ بستنی

در این بخش به مواردی اشاره می‌کنیم که در زمان خرید تاپینگ بستنی، ضروری است که به دقت مورد توجه قرار گرفته تا در نهایت امکان خرید مناسب وجود داشته باشد. به طور کلی موارد تأثیرگذار در خرید این محصول عبارت‌اند از:

  • اندازه محصول

در ابتدا باید بررسی کنید که برای چه موقعیتی نیاز به خرید تاپینگ بستنی دارید. پر واضح است هر چه مکان مدنظرتان از لحاظ متراژ بزرگ‌تر باشد، دست‌تان برای انتخاب تاپینگ با اندازه دلخواه باز است. برای این منظور می‌توانید با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید تا بتوانید بهترین نوع این محصول از نظر سایز را انتخاب کنید. البته گفتنی است که برای بررسی اندازه این دستگاه توجه به تعداد لگن مورد نیاز ضروری است که باید در نظر داشته باشید.

  • جنس بدنه

بهتر است برای خرید تاپینگ بستنی دلخواه، جنس بدنه مناسبی را انتخاب کنید. با توجه به اینکه این لوازم در طول روز به کرات استفاده می‌شوند، جنس بدنه استیل مناسب به نظر می‌رسد چرا که بدون خش و ضد زنگ بودن تاپینگ عمر محصول را افزایش می‌دهد و حتی در جابه‌جایی نیز احتمال آسیب رسیدن به تاپینگ کمتر است.

  • قدرت کمپرسور و موتور

کمپرسور و موتور دستگاه تاپینگ باید از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد تا از این رو احتمال عملکرد مناسب تاپینگ افزایش یابد. در واقع هر چه این دو بخش دستگاه تاپینگ بستنی کارکرد منظم‌تر و قوی‌تر داشته باشد، ارائه خدمات به مشتریان نیز بهتر می‌شود. قدرت موتور باید به گونه‌ای باشد که یخچال تا دمای منفی ۲۴ درجه سرد نگه داشته و احتمال آب شدن بستنی‌ها نزدیک به صفر باشد.

  • مدل تاپینگ بستنی

از مهم‌ترین موارد قابل توجه در زمان خرید تاپینگ بستنی بررسی مدل این محصول است. در حال حاضر تاپینگ بستنی رومیزی، کافی‌شاپی و میوه‌ای اسکوپی کاربرد بیشتری دارند و برای مکان‌های مختلف استفاده می‌شوند. حال اینکه شما مدیران مجموعه‌ها به کدام مدل دستگاه تاپینگ بستنی نیاز دارید باید آن را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید نوع دلخواه کنید. در این زمینه حتماً با افراد باتجربه در ارتباط باشید تا انتخاب بهتری انجام دهید.

ادامه مطلب  مسیرهای مختلف موفقیت از زبان افراد موفق

معرفی بهترین مرکز خرید تاپینگ بستنی

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

از دیگر مواردی که باید هنگام خرید تاپینگ بستنی به آن توجه کنید گارانتی و خدمات پس از فروش است. به عنوان مثال تاپینگ بستنی کیاصنعت دارای یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد. بنابراین به خدمات بعد از خرید نیز باید توجه ویژه ای داشت تا در صورت بروز مشکل به راحتی بتوانید مشکلات خود را حل کنید.

مهم‌ترین ویژگی‌های مرکز ارائه دهنده تاپینگ بستنی

مراکز مختلفی به عرضه دستگاه‌های تاپینگ بستنی اقدام کرده‌اند؛ اما انتخاب از میان آن‌ها کار سختی برای مدیران کسب و کارها رقم زده است. در این بخش سعی کرده‌ایم به ویژگی‌هایی اشاره کنیم که در زمان انتخاب یک مجموعه فروش دستگاه‌های تاپینگ باید مورد توجه باشند. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • تنوع در ارائه تاپینگ بستنی

حتماً مجموعه‌ای را برای خرید تاپینگ بستنی انتخاب کنید که تنوع خوبی برای انتخاب دستگاه تاپینگ بستنی را ارائه داده است. این تنوع ممکن است در قالب اندازه و سایز، مدل تاپینگ و مواردی از این دست باشد.

  • کیفیت دستگاه‌های تاپینگ بستنی

توجه داشته باشید که کیفیت محصولات مرکز انتخابی به خصوص از نظر قدرت موتور مناسب باشد. برای این منظور کافی است نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید. همچنین در این زمینه کافی است از متخصصان حرفه‌ای مشورت گرفته تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • مشاوره قبل از انتخاب نهایی

یک مرکز ارائه دهنده دستگاه‌های تاپینگ بستنی باید دارای مشاوران حرفه‌ای باشد تا به مشتریان برای خرید بهتر مشاوره تخصصی دهند. این نوع خدمات اعتماد بیشتری به مشتریان داده و خریداران را به خرید از مجموعه انتخابی ملزم خواهد کرد.

  • قیمت مناسب

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز فروش تاپینگ بستنی ارائه محصولات با قیمت به صرفه نسبت به سایر مجموعه‌ها است. این موضوع می‌تواند مشتریان زیادی را برای خرید به مرکز فروش دستگاه تاپینگ بستنی وادار نماید.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

توصیه می‌کنیم تنها از مراکزی به خرید دستگاه تاپینگ استفاده کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش را برای خریداران در نظر گرفته‌اند. این موارد حس اعتماد را در بین مشتریان افزایش داده و به اعتبار مجموعه فروش می‌افزاید.

ادامه مطلب  هرگاه از ترس هایتان عبور کردید به موفقیت میرسید

معرفی بهترین مرکز خرید تاپینگ بستنی

حال با توجه به موارد عنوان شده؛ اگر در حال حاضر به یک دستگاه باکیفیت تاپینگ بستنی نیاز دارید، کافی است به مجموعه تجهیزات وزیری مراجعه کنید. این مرکز با ارائه بهترین خدمات توانسته است رضایت اکثریت مشتریان را جلب نماید. از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید از مرکز وزیری می‌توان به قیمت‌های فوق‌العاده عالی، کیفیت بالای دستگاه‌ها و در نظر گرفتن خدمات پس از فروش اشاره کرد. حال برای بررسی دستگاه دلخواه تاپینگ بستنی و سپس خرید آن در صورت نیاز کافی است از طریق راه‌های ارتباطی ثبت شده با مدیران یا مشاوران وزیری در تماس باشید.

 

 

حتما ببینید

بتن خود متراکم یا scc چیست؟

بتن خود متراکم یا scc چیست؟ | کاربردها + مزایای آن + قیمت در سال ۱۴۰۳

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در جهان است و بتن آماده در انواع مختلفی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *