شستشوی نمای ساختمان با روش سندبلاست.

نماشویی ساختمان با بهره گیری از روش سندبلاست

 

سندبلاست چیست؟

سند بلاست فرآیندی است که هدف از آن، شستشو دادن و صیقلی کردن سطوح سخت می باشد و در نماشویی ساختمان ها نیز کاربرد زیادی دارد. این روش شستشوی نما، با پاشیدن سریع ذرات جامد ساینده یا ماسه ریز، با استفاده از فشار هوای فشرده، صورت می گیرد. درواقع این روش نوعی اسکراب پر فشار جهت نماشویی ساختمان ها به حساب می آید که هرگونه لکه سخت، رنگ قدیمی و مواد چسبنده را حذف می کند.

نماشویی ساختمان ها با سندبلاست یا شستشوی نما با فشار ذرات ریز ساینده، جایگزین مهمی برای تمیز کردن با آب فشار بالا می باشند. روش سندبلاست بیشتر زمانی کاربرد دارد که نماها نمی توانند در معرض آب بیش از حد قرار گیرند. جهت صرفه جویی در مصرف آب مورد نیاز برای شستشوی نمای بیرونی، می توانید از روش سند بلاست استفاده نمایید. این شیوه نماشویی ساختمان، معمولا زمانی به کار گرفته می شود که می خواهیم سطح نما را شستشو داده و آن را برای رنگ کردن، آماده نماییم. ممکن است فکر کنید که در روش سندبلاست، تنها ذرات ریز شن و ماسه استفاده می شوند؛ اما می توان از ذرات ساینده دیگری نیز استفاده نمود. برخی دیگر از ساینده های به کار رفته در روش سندبلاست، شامل سنگ ریزه فولادی یا مسی، ساینده های پودری ساخته شده از پوست گردو و … می باشد.

شما می توانید با توجه به نمای ساختمان تان، با شماره تلفن شستشوی نمای ساختمان که در انتهای مقاله نوشته شده است تماس بگیرید و سفارش کار دهید.

ادامه مطلب  با  چسب ثروت را به زندگی خودتان بچسبانید!

شستشوی نمای ساختمان با روش سندبلاست.

 

بهترین شرکت های خدمات نماشویی ساختمان

اگر بخواهیم ده تا از بهترین شرکت های نماشویی ساختمان در تهران و دیگر شهر ها را بشناسیم، باید بدانیم یک شرکت شستشوی نمای ساختمان حرفه ای چگونه است. یکی از راه های تصمیم گیری، مراجعه به سایت شرکت خدمات نماشویی ساختمان و ملاحظه نمونه کارهای شستشوی نمای ساختمان است. مشاهده و بررسی تصاویر برای شستشوی نمای ساختمان ها و مقایسه آن ها، شما را در انتخاب ده تا از بهترین شرکت های خدمات نماشویی ساختمان یاری می رساند. شما می توانید با دریافت بازخورد، ده تا از بهترین شرکت های خدمات نماشویی ساختمان را لیست کرده و از میان آن ها انتخاب نمایید. بهترین ها همواره آن هایی هستند که حرفه ای و مطابق با خواسته مشتری، عمل می کنند.

 

نمونه کار در ارتفاع جهت شستشوی نمای بیرونی.

خدمات نماشویی رضایی

شرکت خدمات نماشویی رضایی با ۳۰ سال سابقه در شستشوی نمای ساختمان ها، نظافت نمای شیشه ای، آجر نما، سنگ نما و … مشغول است. خدمات نماشویی رضایی در تهران و دیگر شهر ها، به صورت شستشوی نمای ساختمان ها و به صورت کار در ارتفاع نیز، فعالیت می کند. جهت آشنایی بیشتر با میزان تخصص و تبحر شرکت خدمات نماشویی رضایی، می توانید خدماتی را که برای نماشویی ساختمان ارائه می کنند، در سایت شان ملاحظه فرمایید.

 

برای تمامی خدمات کار در ارتفاع با این شماره تماس بگیرید:

۰۹۲۲۳۰۰۲۶۱۳

و به این سایت مراجعه کنید:

نماشویی

 

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *