معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف پول لجر در ایران

معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف پول لجر در ایران

یکی از مهم‌ترین کارها جهت ایجاد بستری امن برای ارزهای دیجیتال، خرید کیف پول لجر است. این کیف پول‌ها به علت داشتن امنیت بالا، پشتیبانی از رمز ارزهای متعدد، قابلیت دسترسی آسان و … از انواع پرفروش به حساب می‌آیند. البته شرط داشتن یک والت باکیفیت، پیدا کردن معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف پول لجر در ایران است. از حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌ها می‌توان به رمزیتال اشاره کرد که در ادامه بیشتر درمورد آن توضیح خواهیم داد.

آشنایی با کیف پول لجر

اولین قدم برای حفظ ارزهای دیجیتال، تهیه یک کیف پول باکیفیت است. کیف پول‌های ارز دیجیتال نوعی بستر برای نگهداری از انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند. به دلیل افزایش تقاضا برای خرید این نوع کیف پول‌ها، شرکت‌های گوناگونی مشغول به تولید انواع والت‌ها هستند. شرکت لجر یکی از این کمپانی‌های بی‌نظیر است که به تولید کیف پول سخت افزاری می‌پردازد. این شرکت در بین فعالان حوزه ارز دیجیتال آنقدر مشهور است  که اگر شما کمی هم با ارزهای بازار دیجیتال آشنا باشید، نام آن به گوشتان خورده است. در حقیقت لجر یک شرکت فرانسوی در زمینه تولید انواع کیف پول برای حفظ ارزهای دیجیتال است که کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. از تقاضا برای برای خرید والت‌های این کمپانی همین را بس که تاکنون دو میلیون والت را به مردم سراسر جهان فروخته است.

۶ دلیل محبوبیت کیف پول لجر

شاید از خودتان بپرسید که به راستی دلیل محبوبیت کیف پول‌های لجر چیست؟ چرا کاربران کیف پول لجر را برای ذخیره دارایی‌های خود در بازار دیجیتال انتخاب می‌کنند؟ خب اینکه محصولات لجر پرفروش و البته محبوب هستند، دلایل متعددی دارد که به شما اثبات می‌کنند کیف پول لجر گزینه عالی برای خرید است. در پاراگراف‌های زیر به ۶ مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

امنیت بسیار بالا

چیزی که در انتخاب والت مهم است، امنیت آن است. کیف پول لجر با هدف حفظ ارزهای دیجیتال تولید می‌شود؛ پس بدیهی است که امنیت آن بالا باشد تا دزدان به هیچ وجه نتوانند به دارایی شما دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب  با نرم افزار crm فروش سازمان خود را دو برابر کنید!

پشتیبانی از توکن‌های متعدد

در ابتدا کیف پول‌های ابتدایی سخت افزاری از تومن‌های محدودی حمایت می‌کردند که این مسئله به مذاق کاربران حرفه‌ای و فعال خوش نمی‌آمد. خوشبختانه والت لجر طوری طراحی می‌شود تا بتواند از بسیاری از توکن‌های موجود در بازار پشتیبانی کند. انواع جدید این والت‌ها قابلتیت پشتیبانی از ۱۵۰۰ توکن را دارند.

ویژگی‌های ظاهری منحربه‌فرد

ممکن است برای برخی از کاربران ویژگی‌های ظاهری والت مهم باشد، اگر شما هم جز این دسته هستید، باید بدانید که لجر کیف پول‌هایش را با استاندارهای ظاهری خاصی تولید می‌کند تا مطابق با سلیقه شما و در واقع زیبا باشند.

سایز استاندارد

همانطور که گفتیم کیف پول لجر نوعی والت سخت افزاری است؛ بنابراین باید حواستان به وزن و اندازه آن باشد. کیف پول لجر با اندازه کم و وزن سبک تولید می‌شود تا حمل آن راحت باشد.

کیفیت بالا

کیف پول لجر به گونه‌ای ساخته شده تا از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ به این ترتیب وسیله از گزندهای احتمالی همچون ضربه، آب و … درامان می‌ماند.

کسب رضایت کاربران

یکی دیگر از مزایای خرید کیف پول لجر آن است که شما آن را از یک برند مورد اطمینان دریافت می‌کنید؛ برندی که محصولات آن امتحان شده هستند و نگرانی بابت بی‌کیفیتی آن‌ها وجود نخواهد داشت.

معرفی دو مدل از بهترین کیف پول‌های لجر

کیف پول‌های لجر از مورد اعتمادترین والت‌های ارزی در بازار جهان و همچنین ایران به حساب می‌آیند. انواع مختلفی از این محصولات توسط معتبرترین فروشگاه اینترنتی ارائه می‌شوند، که در ادامه قصد داریم به دو نوع پرفروش و پرطرفدار آن اشاره کنیم:

کیف پول لجر مدل Nano S

یکی از کیف پول‌های لجر که با قیمت ارزانش خود را در دل بسیاری از کاربران جای کرده، کیف پول سخت‌افزاری لجر مدل نانو اس است. این کیف پول دقیقاً در سال ۲۰۱۴ بود که توسط شرکت لجر به جهانیان ارائه شد؛ اما دیری نگذشت که به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شد. با استفاده از این محصول سبک که می‌تواند تا ۲۳ رمز ارز را ساپورت کند، امکان کنترل کلیدهای خصوصی تنها برای کاربران اصلی وجود دارد. همین مسئله امنیت را افزایش می‌دهد. همچنین در این والت پیغام‌ها سریعا نمایان می‌شوند تا معاملات فورا انجام شوند. باید بدانید که نصب اپلیکشن این کیف پول‌ها راحت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید و می‌توان آنها را روی هر رایانه‌ای نصب کرد. البته کابل اتصال آن نمی‌تواند به بلوتوث وصل شود.

ادامه مطلب  میانگین فروش هر فروشنده در دیجی کالا ۳۶۰ میلیون تومان ماهانه! یعنی چقد سود؟

کیف پول لجر مدل Nano X

لجر برای آنکه نسخه بهتری از والت‌های خود را به جهان ارائه دهد، تصمیم به تولید مدل نانو ایکس گرفت. این مدل اگرچه شباهت‌هایی با نانو اس دارد؛ اما از تفاوت‌های آن با مدل قبلی نمی‌توان چشم پوشی کرد. مثلا مدل نانو ایکس از صفحه نمایشگر بزرگتر از نسخه نانو اس برخوردار است و با داشتن بدنه از فولاد ضد زنگ و پلاستیک از آسیب‌ها و ضربات در امان می‌ماند. جالب است بدانید که این مدل قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های ERC20 و TRC20 را نیز دارد.

با آنکه نانو اس نمی‌تواند به وای فای متصل شود؛ اما به کاربران امکان اتصال با بلوتوث را هدیه می‌دهد. یکی از مزیت‌های نسخه نانو ایکس داشتن باتری ۱۰۰ میلی آمپری است. وجود این باتری سبب می‌شود تا شما بتوانید با هر بار شارژ ساعت‌ها با کیف پول خود کار انجام دهید. به علاوه شرکت سازنده تضمین می‌دهد که باتری مدل مذکور حدود ۵ سال می‌تواند برای شما کار کند. تازه آن موقع اگر باتری با اختلال مواجه شود، شما می‌توانید از طریق کابل و اتصال آن به کامپیوتر، استفاده از کیف پول را ادامه دهید. همچنین امکان نصب همزمان ۱۰۰ اپلیکیشن روی این کیف پول ارزی وجود دارد؛ در حالی که مدل نانو اس با ظرفیت کمتر این امکان را به شما نخواهد داد.

به کدام فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف پول لجر اطمینان کنیم؟

اگر شما هم یکی از کاربران و فعالان در حوزه ارزهای دیجیتال هستید، باید برای حفظ امنیت دارایی و استفاده از مزایای دیگر برای خود کیف پول ارزی تهیه کنید؛ اما ممکن است این سوال پیش بیاید که به کدام فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف پول لجر می‌توان اطمینان کرد؟ اگر بخواهیم صادقانه با شما صحبت کنیم باید بگوییم که در صورت داشتن دارایی با مقدار قابل توجه، داشتن یک کیف پول ارزی دیجیتال برای شما بهتر نیست؛ بلکه ضروری است! البته این کیف پول را باید از جاهای معتبر تهیه کرد.

ادامه مطلب  بهترین دوربین سیم کارتی برای فضای باز

یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف پول لجر در ایران که چشم بسته می‌توانید به آن اطمینان کنید، فروشگاه رمزیتال است. رمزیتال برترین ارائه دهنده کیف پول‌های سخت‌افزاری همچون لجر است. اولاً محصولات این مجموعه همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ طوری که رمزیتال برای اثبات آن، تضمین اصالت و ضمانت بازگشت را برای والت‌هایش در نظر گرفته است. در کل کیف پول‌های لجر این مرکز می‌توانند ارزهای دیجیتال شما را حفظ کرده و معاملات را به خوبی پیش ببرند. از دیگر مزایای رمزیتال می‌توان به ارسال رایگان، پشتیبانی ۲۴ ساعته و گارانتی اشاره کرد.

سخن پایانی

کیف پول‌های سخت‌افزاری همچون لجر عمدتاً از امنیت خوبی برخوردار هستند؛ زیرا سارقین بدون دسترسی به پین کد هرگز نمی‌توانند به دارایی شما دسترسی پیدا کنند. در حال حاضر کیف پول سخت‌افزاری لجر با قیمتی بین ۲۰۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰۰ تومان از بهترین‌های بازار محسوب می‌شود. شما می‌توانید معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید کیف پول لجر در ایران یعنی رمزیتال را برگزینید. این مجموعه طیف گسترده‌ای از کیف پول‌های سخت ‌افزاری مانند لجر را با مزایای فوق‌العاده‌ای به شما ارائه خواهد داد.

حتما ببینید

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

اهمیت طراحی وب‌سایت حرفه‌ای با شرکت حرفه ای

در دنیای پررقابت دیجیتال امروز، وب‌سایت‌ها به عنوان ویترین آنلاین کسب و کارها عمل می‌کنند. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *