مستقیم از تولید کننده آباژور بخر!

مستقیم از تولید کننده آباژور بخر!

این روزها با ترند شدن آباژور، قیمت آن روند افزایشی زیادی داشته است. اما شما می‌توانید این افزایش قیمت را دور بزنید و مستقیماً از تولید کننده خرید کنید! با خرید مستقیم آباژور از تولید کننده، نه تنها از کیفیت و اصالت محصول مطمئن می‌شوید، بلکه هزینه‌های اضافی واسطه‌ها را نیز حذف می‌کنید. یکی دیگر از مسائلی که ترند شدن آباژورها به همراه داشته است، تکراری بودن طرح آنهاست. مسلما هیچ خانم باسلیقه ایی دوست ندارد دکوراسیون خانه ی کسی مشابه با منزل او باشد. اگر شما نیز برای خرید آباژور با این چالش ها درگیر شده اید، تا آخر این پست با ما همراه باشید. ما به شما کمک می کنیم تا آباژورهایی با طراحی‌ منحصربه‌فرد و متنوع را با قیمتی مناسب تهیه کنید و به دکوراسیون داخلی خانه‌تان نوری تازه ببخشید.

خرید آباژور، ارزان ترین راه تغییر دکوراسیون

تغییر دکوراسیون خانه یکی از آسان ترین راه ها برای عوض کردن حال و هوای خانه شما و حتی خلق و خوی ساکنین آن است. خانه های پر نور وروشن تر، انرژی بیشتری به ساکنین آن می دهد. اما متاسفانه تغییر دکوراسیون و یا نورپردازی خانه، بسیار هزینه‌بر است و گاهی اوقات ممکن است هزینه‌های بالای این تغییرات مانعی برای انجام آن باشد. اگر می خواهید  با هزینه ی کم تغییر دکوراسیون بدهید خرید آباژور بهترین روش است. یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون، خرید آباژور است. آباژور نه تنها به روشنایی فضا کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به عنوان یک المان دکوراتیو، زیبایی و جلوه‌ی خاصی به دکوراسیون منزل شما اضافه کند. علاوه براین اگر آباژور را مستقیم از تولید کننده بخرید، نه تنها صرفه جویی زیادی در هزینه کرده اید، بلکه از کیفیت آن نیز خیالتان راحت است.

ادامه مطلب  شگرد رفع بوی بد آبسردکن یخچال چیست؟

آباژور

صنایع دستی ابریشم‌کار بزرگترین و معتبرترین تولید کننده آباژوردست‌ساز در ایران

همانطور که گفته شد، خرید آباژور بی واسطه، بهترین راه برای اطمینان از قیمت و اصالت آباژورهای شماست. صنایع دستی ابریشم‌‌کار با چندین دهه سابقه در تولید انواع آباژور یکی از گزینه های مطمئن است. برعکس آباژورهای موجود در سایت های بزرگی مثل دیجی کالا که ممکن است در خانه ی هرکسی پیدا شود، اباژورهای ابریشم‌کار کاملا منحصربه فرد بوده وبه دلیل دست ساز بودن هیچ دو آباژوری کپی هم نیست. با خرید از این سایت خیالتان از تک بودن آباژورتان بین تمام دوستان و آشنایان راحت است. علاوه براین دارید مستقیما از تولید کننده خرید می کنید و هزینه ی اضافه ایی به واسطه ها نمی دهید. برای خرید از این مجموعه هم می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و هم با کلیک روی کلمه ی خرید آباژور از وبسایت خرید خود را تکمیل کنید.

چه آباژوری بخرم؟

اگر قصد خرید آباژور دارید و نمیدانید چگونه انتخاب کنید، قبل از خرید باید به موارد مهمی مانند سبک دکوراسیون منزلتان، بودجه ایی که برای خرید اباژور می توانید اختصاص دهید، رنگ مناسب آباژور برای منزلتان و… حتما توجه کنید تا تجربه ی خریدی لذت بخش داشته باشید. یکی از مهم ترین ملاک ها برای انتخاب آباژور، سبک دکوراسیون منزل است. به طورمثال آباژور با نقوش گل ومرغ یا آباژور با طرح های اصیل ایرانی برای دکوراسیون های کلاسیک یا دکوراسیون سنتی فوق العاده است. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله ی “چه آباژوری بخرم؟” را در وبسایت ما مطالعه نمایید. مهم ترین و کاربردی ترین نکات برای راهنمایی خرید آباژور در این مقاله آورده شده است.

ادامه مطلب  آشنایی با صندلی ناهار خوری مدرن برای تجربه یک دکوراسیون منحصر به فرد

آباژور در دکوراسیون

باکدتخفیف خریدآباژور ارزان تر هم خرید کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های خرید آباژور، استفاده از کدهای تخفیف است. این کدها معمولاً توسط فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی به مشتریان ارائه می‌شوند و می‌توانند تخفیف‌های قابل توجهی روی قیمت نهایی محصولات اعمال کنند. چنانچه سفارش خودرا از طریق سایت صنایع دستی‌ابریشم‌‍کار ثبت نمایید، هنگام تکمیل خر ید با وارد کردن کد”sanaiedastie” می توانید از تخفیف۱۵درصدی خریداباژور استفاده کنید.

حتما ببینید

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

استفاده از سایبان چهارفصل جهت محافظت کامل در تمام فصول سال تصور کنید که بتوانید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *