مدل لباس کتان

مدل لباس کتان

لباس کتان برای هر فصلی مناسب است و زیبایی استایل شما را دو چندان می کند. از طرفی به علت بافت این پارچه، سِت کردن آن نیز بسیار ساده است. داشتن یک کمد لباس ایده آل با هزینه معقول، می تواند بسیار سخت و چالش برانگیز باشد. اما با یک اقدام ساده و خرید چند مدل لباس کتان ، با کمترین هزینه در تمام طول سال دغدغه استایل ندارید. در واقع انتخاب های مناسب هم به زیبایی ظاهر و هم در صرفه جویی هزینه کمک می کنند.

انواع مدل لباس کتان برای هر دو جنس زنانه و مردانه طراحی می شوند و به صورت های مختلفی از رسمی تا کژوال مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع پوشاک به دلیل تنفس پذیری و راحتی که دارند، بسیار محبوب هستند و در مدل های متنوعی طراحی می شوند. کتان یک پارچه ی مناسب برای همه ی فصل ها است و همین ویژگی آن را بسیار محبوب کرده است. اکثرا زمینه اصلی پارچه تک رنگ ساده است که روی آن خرجکار استفاده می شود. گلچین اکسسوری در بازار تهران تامین کننده بسیاری از چاپ های روی این لباس هاست.

لباس کتان زنانه

از انواع لباس کتان زنانه پیراهن های ساده هستند که در هر قالبی کاربرد دارند. برندهای معروف مانند زارا به دلیل استقبال زیاد  و کارایی این مدل، همیشه چند پیراهن ساده در کالکشن خود قرار می دهند. در این بین گزینه بالاتنه ساده و دامن چین دار بسیار پرطرفدار است. شلوار از این جنس مانند شلوار جین در تمام فصول مورد استفاده است. انواع رنگبندی این پارچه و راحتی،  آن را به یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین آیتم های کمد لباس بانوان تبدیل کرده است. انواع آن شامل راسته، بگ، مام و اسکینی می باشد.

ادامه مطلب  چگونه در عین سادگی شیک باشیم

از آیتم های پرفروش لباس کتان زنانه، کت می باشد. این کت ها به دلیل استحکام و مقاومت بالا برای استفاده روزمره و رفتن به دورهمی و مهمانی ها انتخاب بسیار مناسبی می باشند. ترکیب کت کوتاه با شلوار بگ و کارگو نمای زیبایی به استایل می بخشد. کت های گشاد را می توانید با دامن ست کنید، قرار گرفتن کمربند روی دامن هم استایل را درخشان تر می کند. مانتو با این جنس پارچه در فصل بهار و پاییز بسیار کاربردی است. ست کردن این نوع لباس کتان به شما ظاهری اسپرت و شیک می دهد، ست شلوار پارچه ای انتخاب مناسبی برای موقعیت های رسمی تر است. مانتو و شلوار از یک جنس هم نمایی مینیمال می سازد.

لباس کتان زنانهلباس کتان مردانه

شلوار در استایل آقایان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از انواع لباس کتان مردانه پرطرفدار هم شلوار کتان می باشد. امکان ست کردن هم تیشرت و هم پیراهن با این نوع شلوار وجود دارد. در بین لباس های کتان مردانه پیراهن ها در فصل بهار و پاییز پرفروش می شوند. برای استایل اسپرت و قرارهای کاری یا دورهمی ها بسیار مناسب است. ست کردن پیراهن و شلوار از یک جنس بهتر است با رنگ های متضاد باشد تا به نمای کلی جذابیت ببخشد.

لباس کتان دخترانه

گزینه های مناسب برای لباس کتان دخترانه پیراهن و سرهمی می باشد. این نوع پارچه به دلیل دوام بالا برای بچه ها بسیار مناسب است. شلوار و شلوارک از این متریال هم در بین خانواده ها که قصد خرید برای کودکان خود دارند بسیار محبوب است. به دلیل حساسیت پوستی کودکان دقت در انتخاب نوع پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم است مواد اولیه آن کاملا سالم و عاری از هر نوع ماده شیمیایی باشد. از طرفی شستشوی آن بسیار راحت است و رنگ پس نمی دهد.  این نوع کار در انواع طرح و رنگ در فروشگاه های مختلف موجود می باشد.

ادامه مطلب  شخصی دوزی کت شلوار دامادی در سرای پادشاهان آرسام

لباس کتانه دخترانهاستایل زمستانه با لباس کتان

ترکیب کت کوتاه، هودی و شلوار جین یک استایل کژوال و جذاب برای زمستان است. از لباس های کتان پرطرفدار کاپشن توکرکی است که هم برای خانم ها و هم آقایان مناسب می باشد. عایق لباس یکی از عوامل مهمی است که در خرید لباس زمستانه اهمیت دارد زیرا از نفوذ سرما جلوگیری می کند. عایق های پلی استر، پشم شیشه و خز برای این کاربرد مناسب می باشند. این کاپشن های کلاهدار هم به صورت کوتاه و هم بلند طراحی و تولید می شوند. کت کوتاه با این متریال نیز برای آقایان هم در پاییز و هم در زمستان استایل رسمی و جذابی می سازد. ست کردن آن با شلوار کتان غیرهمرنگ و نیم بوت برای قرارهای رسمی و کاری بسیار پیشنهاد می شود. اکسسوری ها نقش مهمی در استایل فصل های سرد دارند، ست کردن این جزئیات به جذابیت کلی کمک می کند.

ویژگی های اصلی انواع مدل لباس کتان:

  • خنکی و راحتی: این نوع پارچه به دلیل ساختار طبیعی اش باعث خنکی بدن و جذب رطوبت می شود.
  • سبک و تنفس پذیر: این متریال به دلیل تنفس پذیری بالا، اجازه جریان هوا را می دهد که آن را برای استفاده در تابستان هم مناسب می کند.
  • استایل کژوال تا رسمی: انواع لباس کتان می توانند هم در استایل های کژوال و روزمره و هم در استایل های نیمه رسمی و رسمی مورد استفاده قرار گیرند.

لباس های کتان با رنگ های ملایم و طبیعی مانند سفید، خاکی، بژ، آبی روشن، و سبز زیتونی پرطرفدارترند، اما رنگ های گرم و متفاوت هم برای سلیقه های خاص تولید می شود. این گزینه انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال راحتی، سادگی و شیک پوشی هستند. انواع لباس کتان، پارچه ای بسیار با کیفیت دارند و در دراز مدت بدون اینکه خراب شوند مورداستفاده قرار می گیرند.

ادامه مطلب  پیدا کردن طلا گم شده در منزل

ست کردن لباس کتان

انواع مدل لباس کتان مردانه و زنانه را می توانید به راحتی با کفش های ساده و اکسسوری های مینیمال ست کرد. می توان استایل خنک و راحت برای روز های گرم تابستان و حتی روز های سرد زمستانی داشت. لباس های کتان برای استفاده روزمره و هم برای مجالس غیررسمی خیلی مناسب هستند و می توانند انتخابی عالی باشد.این گزینه انتخاب مناسبی برای استایل دانشجویی هم می باشد. مدل لباس های کتان دانشجویی معمولا طراحی ساده و کم جزئیاتی دارند. رنگ های محبوب آن برای دانشجویان مشکی، سبز، کرم و سورمه ای است. راحتی این لباس بسیار مهم است زیرا در طول روز ساعاتی زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع آن به صورت راسته، جلو بسته، کلاه دار، زیپ دار و جلو دکمه در بازار موجود است.

حتما ببینید

بهترین هدیه برای مردان لاکچری و قیمت مناسب

بهترین هدیه برای مردان | لاکچری و قیمت مناسب?

بهترین هدیه برای مردان بهترین هدیه برای یک مرد چیست و مردها با چه هدایایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *