محصولات پرفروش کاراپرس

معرفی سه تا از محصولات پرفروش شرکت کاراپرس، [چندکاره]

در این مقاله قصد داریم سه تا از پرفروش ترین و پر مصرف ترین دستگاه‌ های شرکت کاراپرس را معرفی کنیم. لذا ابتدا با کاراپرس آشنا می‌شویم. گروه صنعتی کاراپرس با هدف تامین دستگاه‌های روغن گیری، کره گیری، ارده گیری و غیره، در تهران تاسیس گردیده و بیش از چندین سال متمادی در فروش دستگاه‌ها و ماشین آلات صنایع غذایی فعالیت دارد.

Karapress با ارائه محصولات متنوع در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی تمام اتوماتیک برای مصارف صنعتی و کارگاهی در اختیار مشتریان محترم قرار می‌ گیرد.

شرکت کاراپرس طبق تجربه چندین ساله در زمینه فروش و خدمات پس از فروش، از برجسته ترین شرکت‌ های تامین ماشین آلات در ایران و واقع در شهر تهران می‌ باشد. فروش محصولات به سراسر ایران بوده و اقصی نقاط کشور از محصولات کاراپرس بهره مند بوده اند.

ماشین آلات صنایع غذایی: بهبود کیفیت و سرعت تولید

امروزه در صنایع غذایی، استفاده از ماشین آلات برای تولید محصولات با کیفیت و با سرعت بالا، امری ضروری است. این روزها، با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های متنوعی برای تولید محصولاتی مانند روغن، کره، ارده، آبمیوه و … در دسترس هستند.

یکی از دستگاه هایی که در صنایع غذایی استفاده می شود، دستگاه روغن گیری است. این دستگاه به منظور استخراج روغن از دانه های روغنی گیاهی مختلف، استفاده می شود.

دستگاه بعدی، دستگاه کره گیری است که برای تولید کره از دانه ها، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها از فناوری های پیشرفته برخوردار بوده و باعث بهبود کیفیت و سرعت تولید محصولات می شوند.

ادامه مطلب  داکت اسپلیت مدیا: سرمایشی سریع، تنظیم دمای دقیق

دستگاه دیگر، دستگاه ارده گیری است که به منظور تولید ارده از دانه هایی مانند کنجد در صنایع غذایی، استفاده می شود.

دستگاه دیگر، دستگاه آبگیری، برای جداسازی آب از مواد مختلف، مانند میوه ها و مرکبات، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با کاهش زمان و هزینه های مربوط به فرآیند آب گیری، عملکرد بهتری را ارائه می دهد.

دستگاه بعدی، به نام دستگاه آسیاب به منظور خرد کردن مواد سنگی مانند سنگ نمک طبیعی و یا سنگ زردچوبه به منظور پودر شدن، استفاده می شود.

این دستگاه ها هر کدام به طور حرفه ای و صنعتی ارائه می شود. از جمله دستگاه هایی که برای تولید کره صنعتی استفاده می شود، دستگاه کره گیری صنعتی است. این دستگاه با قابلیت تولید حجم بالایی از کره، کارایی و کیفیت تولید را افزایش می دهد.

در نتیجه، استفاده از دستگاه های صنعتی در صنایع غذایی، بهبود کیفیت و سرعت بالای تولید محصولات را فراهم می کند و باعث افزایش بهره وری و سودآوری می شود. بنابراین، بهتر است که شرکت هایی که در زمینه صنایع غذایی فعالیت می کنند، از دستگاه هایی با کیفیت و قابل اطمینان برای تولید محصولات خود استفاده کنند.

 

محصولات پرفروش کاراپرس:

  • دستگاه روغن گیری NF500

دستگاه روغن‌گیری برای استخراج روغن از دانه‌های مختلف مانند سویا، کلزا، بادام، زیتون و … به کار می‌ رود. این دستگاه‌ ها در کارخانه‌ های تولید روغن، کارگاه‌ های فرآوری دانه‌ ها، کارخانه‌ های خوراک، هتل‌ ها، رستوران‌ ها و شرکت‌ های تولید مواد غذایی به کار می‌ روند.

ادامه مطلب  انتخاب خدمات باربری مناسب در اندیشه و شمال تهران

محصولات پرفروش کاراپرس

مشخصات کامل این دستگاه در وب سایت رسمی شرکت کاراپرس موجود است.

 

  • دستگاه کره بادام زمینی صنعتی P2

دستگاه کره بادام زمینی برای تولید کره بادام زمینی از دانه‌ های بادام زمینی به کار می‌ رود. این دستگاه در کارخانه‌ های تولید کره بادام زمینی، کارگاه‌ های فرآوری بادام زمینی و شرکت‌ های تولید مواد غذایی استفاده می‌ شود.

محصولات پرفروش کاراپرس 2

جزئیات کامل این دستگاه در سایت کاراپرس موجود است. برخی از مزایای منحصر بفرد این

دستگاه، آن را در میان سایر دستگاه ها متمایز کرده است.

 

  • دستگاه ارده گیری G4

دستگاه ارده کنجد گیری برای تولید ارده کنجد از دانه‌ های کنجد (عموما تفت داده شده) به کار می‌ رود. این دستگاه در کارخانه‌ های تولید ارده کنجد، کارگاه‌ های فرآوری کنجد و شرکت‌ های تولید مواد غذایی استفاده می‌ شود. ارده کنجد می‌ تواند در تهیه انواع محصولات غذایی مانند حلوا، انواع شیرینی‌ ها و… استفاده شود.

دستگاه ارده گیری G4

اطلاعات کامل و جزئیات دقیق این دستگاه در سایت کاراپرس موجود است.

 

این سه محصول، بخشی از محصولات شرکت بزرگ کاراپرس هستند که در سال جاری جز پرفروش ترین ها محسوب می شوند.

 

فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت کاراپرس تماس حاصل فرمایید، تا کارشناسان فروش با در اختیار گذاشتن دقیق ترین و بهترین راهنمایی ها، شما را در انتخاب مناسب ترین دستگاه مورد نظر راهنمایی کنند.

کاراپرس، بهترین انتخاب برای تولید مواد غذایی با کیفیت و در حجم بزرگ.

حتما ببینید

بتن خود متراکم یا scc چیست؟

بتن خود متراکم یا scc چیست؟ | کاربردها + مزایای آن + قیمت در سال ۱۴۰۳

بتن یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در جهان است و بتن آماده در انواع مختلفی …

یک نظر

  1. من کره گیر خریدم ازشون خیلی خوبه راضی ام کلی راهنمایی و مشاوره میدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *