چراغ روکار متحرک پولاکس

محبوب ترین محصولات برند پولاکس + بهترین روش خرید

پولاکس یکی از برندهای مطرح در حوزه نور و روشنایی به شمار می‌آید که توانسته توجه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کند. این برند با توجه به نیاز طراحان نورپردازی و مصرف کنندگان این محصولات، توانسته طرح و مدل های جدیدی را به بازار عرضه کند. در ادامه به معرفی انواع محصولات این برند و خرید آن خواهیم پرداخت.

معرفی برند پولاکس

نام برند پولاکس از ستاره ای به همین نام در زبان یونانی گرفته شده که شانزدهمین ستاره پرنور در آسمان به شمار می آید. حوزه فعالیت این برند، انواع لامپ و تجهیزات روشنایی بوده که نامگذاری آن نیز باعث ایجاد ارتباط معنایی بین حوزه و نام برند شده است. این برند حدود پنج دهه است که فعالیت گسترده ای در زمینه طراحی و ساخت انواع محصولات روشنایی دارد. مشاوره بیش از خرید و پشتیبانی و گارانتی پس از فروش محصولات این برند باعث جلب رضایت بسیاری از کاربران در سراسر کشور شده است.

دسته بندی های مختلف محصولات پولاکس

محصولات برند پولاکس به صورت کلی شامل انواع لامپ و تجهیزات روشنایی است ولی از لحاظ کاربرد در دسته بندی های زیر قرار می گیرند.

روشنایی داخلی

یکی از مهمترین دسته بندی های محصولی برند پولاکس، محصولاتی هستند که برای روشنایی داخلی استفاده می شوند. نقش نور در معماری و دکوراسیون داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از لامپ‌های مناسب در یک فضا یا مکان داخلی علاوه بر ایجاد نور لازم برای روشنایی محیط، روی زیبایی نیز تاثیر گذار است. اهمیت نورپردازی در دکوراسیون های داخلی باعث شده تا امروزه از مدل های متنوع لامپ برای ایجاد یک فضای چشمگیر استفاده شود. انواع لامپ هایی که توسط برند پولاکس برای نورپردازی داخلی عرضه می شوند، شامل موارد زیر می باشند.

  • چراغ های ریلی
  • انواع چراغ های سقفی روکار
  • چراغ های سقفی توکار
  • قاب های هالوژنی
ادامه مطلب  مبل فرانسوی چیست؟ بررسی جامع و راهنمای خرید

محصولات روشنایی پولاکس

روشنایی خارجی

برند پولاکس با توجه به اهمیت روشنایی در فضای خارجی، اقدام به عرضه محصولات مختلفی برای رفع نیاز کاربران کرده است. روشنایی خارجی نیز به اندازه نور و روشنایی داخل ساختمان ها مهم بوده و باید به درستی تامین شود. همیشه نمای بیرونی ساختمان ها باعث جلب توجه افراد بوده که این امر در شب و نبود آفتاب نیز اهمیت دارد. به کمک انواع لامپ های روشنایی که توسط برند پولاکس برای نمای خارجی ساختمان ها طراحی شده، می توان زیبایی نمای ساختمان ها در شب را چند برابر کرد. از مهمترین محصولات این شرکت برای ایجاد روشنایی در فضای خارجی می توان به چراغ های کنار پله ای اشاره کرد.

چراغ کنار پله پولاکس

تجهیزات نورپردازی

در کنار طراحی و عرضه انواع لامپ هایی که توسط برند پولاکس عرضه می شوند، تجهیزات نورپردازی نیز نقش مهمی در این حوزه دارند. این تجهیزات با اهداف مختلف هنری و امنیت مورد استفاده قرار می گیرند. انواع لامپ های ال ای دی و ریل های مخصوص چراغ های ریلی در دسته بندی تجهیزات نورپردازی برند پولاکس قرار دارند. سایر تجهیزات نورپردازی که کاربرد گسترده ای نیز دارند، عبارتند از:

  • منبع های مختلف برای تولید پیوسته نور مثل پنل های LED، چراغ‌های تنگستن، چراغ‌های فلورسنت و روشنایی هالوژن
  • انواع اصلاح کننده های نوری برای تغییر نور از وسایل و لامپ های مختلف روشنایی که عبارتند از: سافت باکس، بازتابنده، چتر و دیفیوزر

فروش محصولات پولاکس در دیجی کالا

محبوبیت برند پولاکس در حوزه روشنایی باعث شده تا محصولات آن عرضه گسترده ای توسط مراکز و نمایندگی های فروش معتبر در کشور داشته باشد. این برند علاوه بر محصولات تخصصی روشنایی، توانسته دسته بندی های مختلف محصولی که برای نیاز عمومی استفاده می شوند را نیز به سبد کالایی خود اضافه کند. با گستردگی محصولات شرکت، عرضه و فروش آن نیز با گستردگی بالایی انجام می گیرد. در حال حاضر، شرکت ها و مراکز مختلفی به عنوان فروشنده و نمایندگی های مستقیم برای عرضه انواع محصولات پولاکس فعالیت دارند که یکی از این فروشنده ها نیز سایت دیجی کالا می باشد. برای دیدن لیست محصولات پولاکس در دیجیکالا و دسته بندی های مختلف محصولات این شرکت، به این سایت مراجعه کنید.

ادامه مطلب  مشکلات رایج یخچال های دونار

چراغ سقفی پولاکس

رنج قیمت محصولات

یکی از موارد و فاکتورهایی که توجه بسیاری از کاربران را هنگام خرید محصولات پولاکس به خود جلب کرده، رنج قیمت آن می باشد. در ساخت محصولات این برند به تمام مواردی که باعث ایجاد محصولی مدرن و باکیفیت می شود، توجه شده است. ارائه خدماتی مثل مشاوره و راهنمایی قبل خرید و پشتیبانی بعد از فروش نیز از دیگر مواردی هستند که باعث رضایت کاربران از خرید محصولات برند پولاکس می شود. با در نظر گرفتن تمام این موراد، رنج قیمت خرید محصولات در مقایسه با بسیاری از شرکت های رقیب، به صرفه تر است. برای خرید از سایت رسمی و فارسی پولاکس از این لینک استفاده کنید.

ویژگی های موجود در محصولات پولاکس

ویژگی ها و مشخصات انواع محصولات پولاکس باعث ایجاد وجه تمایز بارز آن با بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار شده است. مهمترین ویژگی های این محصولات شامل موارد زیر می باشند.

  • در ساخت تمام محصولات از بهترین مواد اولیه و آخرین فناوری های روز دنیا استفاده شده است. در ساخت بدنه ی محصولات این برند از آلومینیوم استفاده شده که از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • چیپ و درایورهای استفاده شده که مهمترین بخش چراغ ها به شمار می آیند از برند اسرام بوده که دارای ضمانت سه سال تعویض می‌باشد.
  • در طراحی انواع محصولات این برند از ایده های مدرن و لوکس استفاده شده تا هماهنگی لازم با انواع سبک های معماری و دکوراسیون داخلی را داشته باشند.

نکات مهم قبل از خرید محصولات روشنایی

توجه به برخی از نکات قبل از خرید محصولات روشنایی از برند پولاکس باعث انجام یک خرید آگاهانه می شود. برخی از مهمترین نکات به صورت زیر می باشند.

  • با توجه به نوع و سبک محیط، باید محصولاتی با رنگ نور مناسب خریداری کرد.
  • میزان روشنایی لامپ یا چراغی که انتخاب می شود نیز باید با توجه به نیاز و شرایط محیط باشد.
  • زاویه تابش لامپ ها روی مساحتی که نور آن پوشش داده خواهد شد، تاثیرگذار است که باید به آن توجه داشت.
  • توجه به مساحت فضا و انتخاب نور با توجه به شرایط مکان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
ادامه مطلب  چه آجری برای دیوار پشت تلویزیون مناسب است؟

منبع: POLLUX

حتما ببینید

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

استفاده از سایبان چهارفصل جهت محافظت کامل در تمام فصول سال تصور کنید که بتوانید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *