قیمت موکت برای اتاق 12 متری

قیمت موکت برای اتاق ۱۲ متری + انواع موکت های بمب ۲۰۲۴

اگر بخواهیم کف یک اتاق ۱۲ متری را با موکت پوشش دهیم، قیمت موکت برای اتاق ۱۲ متری چقدر است؟ در پاسخ به این پرسش باید به شما بگوییم به دلیل این که فاکتورهای مختلفی قیمت موکت را تحت تاثیر قرار می دهند نمی توان برای این کفپوش قیمت مشخصی در نظر گرفت؛ در این مقاله از آریاپود قصد داریم که به طور تقریبی شما را با رنج قیمت موکت برای اتاق ۱۲ متری آشنا کنیم؛ اگر می خواهید که سطح دانسته های خود را نسبت به این موضوع بالا ببرید، تا انتها همراه ما باشید.

موکت چیست و چه کاربردی دارد؟

همه ما می دانیم که کفپوش ها در انواع مختلفی از طرح، جنس و مدل ها وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود می باشند؛ در بین طیف گسترده ای از پوشش دهنده های کفی که وجود دارند، موکت ها از قدیمی ترین و البته پر استفاده ترین آن ها هستند که در متنوع ترین طرح و رنگ ها با بافت های گوناگون به تولید می رسند و مزیت های زیادی دارند.

معرفی انواع مختلف موکت

در عنوان قبلی به این موضوع اشاره کردیم که موکت ها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها از ویژگی های منحصر به فرد خود برخوردار می باشند که در ادامه ما به معرفی چند نمونه از آن ها خواهیم پرداخت.

  • موکت های پرز بلند: موکت های پرز بلند که با رنگ های متنوع آن حتما روبرو شده اید از پر استفاده ترین پوشش دهنده های کف هستند که در ظاهر شبیه به فرش های ماشینی می باشند و برای پوشش کف اتاق هایی که سبک مدرنی دارند به وفور مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از ویژگی های خوبشان این است که جنس نرمی دارند و از دوام بالایی برخوردار هستند.
  • موکت کبریتی: موکت های کبریتی یکی از قدیمی ترین نوع موکت ها هستند که هنوز هم استفاده از آن ها به عنوان پوششی مقرون به صرفه برای کف اتاق رایج است؛ این موکت ها نسبت به سایر محصولات مشابه از ضخامت کمتری برخوردار هستند و حالت زبری دارند و می توانند برای افرادی که به دنبال موکت ارزان قیمت هستند بهترین گزینه باشند.
  • موکت چمن مصنوعی: موکت های طرح چمن مصنوعی که این روزها استفاده از آن ها رایج است شبیه به چمن با طیف رنگی سبز می باشند که اغلب برای پوشش قسمتی از کف اتاق خواب پسرانه مورد استفاده قرار می گیرند و از آن ها می توان برای پوشش کف بالکن و تراس نیز استفاده کرد که با بافت و تراکم های مختلف قابل تولید هستند.
  • موکت های طرح دار: موکت ها در دو نوع ساده و طرح دار به تولید می رسند که نوع ساده آن ها باعث بزرگتر نشان دادن محیط و اتاق می شود؛ اما همیشه نمی توان از موکت هایی با طرح های ساده استفاده کرد؛ موکت های طرحدار در طیف گسترده ای از طرح های ساده و شلوغ موجود هستند که شما می توانید آن ها را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.
ادامه مطلب  قیمت ونحوه خرید پلکسی گلاس و پلی کربنات

خرید موکت برای اتاق 12 متری

مزایا و معایب استفاده از موکت

قبل از آن که بخواهیم درباره قیمت موکت برای اتاق ۱۲ متری اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم بهتر است اول با مزایا و معایب این دسته از کفپوش ها آشنا شویم که به شرح زیر هستند.

  • یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از موکت این است که با ضخامت و کیفیتی که این کفپوش ها دارند می توان گفت که عایق صدا و گرما می باشند و بهترین گزینه برای پوشش کف اتاق هایی هستند که سرد و پر سر و صدا می باشند.
  • استفاده از موکت به دلیل عایق بودن در مصرف انرژی به حداقل میزان ممکن نقش بسزایی دارد و همچنین این محصولات با جنس نرمی که دارند راه رفتن را راحت تر می کنند.
  • موکت ها در متنوع ترین طرح و رنگ ها به تولید می رسند که جزو کفپوش های مقاوم و با دوام به شمار می آیند.
  • موکت ها از کفپوش هایی هستند که در صورت کثیف شدن به راحتی با جارو برقی تمیز می شوند.

و اما موکت در برابر مزایای خوبی که دارد از معایبی نیز برخوردار می باشد که از آن ها به سادگی نمی توان گذشت؛ یکی از معایب استفاده از موکت این است که آن ها اگر در اتاق هایی که نور خورشید زیاد به آن می تابد پهن شوند، به مرور زمان از رنگ شان کاسته می شود؛ همچنین کفپوش های نام برده در برابر رطوبت اصلا مقاوم نیستند و ممکن است که به گرد و غبار حساس باشند.

انواع جنس موکت

موکت ها با جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند که یکی از آن ها جنس نایلونی است؛ معمولا موکت هایی که با متریال های نایلونی به تولید می رسند از مقاوم ترین موکت ها هستند که برای پوشش کف اتاق هایی که بیشترین تردد را دارند بهترین گزینه به شمار می آیند.

ادامه مطلب  شگرد رفع بوی بد آبسردکن یخچال چیست؟

پلی استر متریال دیگری است که در تولید موکت زیاد استفاده می شود و موکت هایی که از این جنس هستند ظاهری بسیار زیبا و لوکس دارند و ایده آل ترین گزینه برای پوشش کف اتاق هایی با رفت و آمد کم می باشند.

جنس دیگری از موکت ها، اولفین نام دارد که این جنس از موکت ها در برابر رطوبت و لک از خود مقاومت بالایی نشان می دهند و جزو پر استفاده ترین ها هستند؛ موکت ها با الیاف های پشمی نیز قابل تولید هستند که از ویژگی های خوبشان می توان به مقاومت بالای آن ها نسبت به کهنگی و جذب گرد و غبار اشاره داشت.

قیمت موکت برای اتاق ۱۲ متری

قیمت موکت برای اتاق ۱۲ متری با توجه به پارامترهای متعددی از جمله جنس موکت، کیفیت، نوع موکت، طرح و رنگ موکت و … تعیین می شود؛ به طور کلی می توان گفت به هر اندازه که موکت جنس بهتری داشته باشد، کیفیت آن مطلوب تر و طرح و رنگ آن خاص تر باشد با قیمت بالا به عرضه می رسد.

موکت ها در طیف گسترده ای از قیمت ها در بازار وجود دارند و از متری ۸۰۰۰۰ هزار تومان شروع می شوند و به متری ۵۰۰۰۰۰ هزار تومان ختم می شوند و اگر بخواهیم به شما بگوییم که رنج قیمت برای موکت کردن یک اتاق ۱۲ متری چقدر است، باید گفت که بازه قیمتی برای موکت کردن یک اتاق ۱۲ متری چیزی حدود ۱۰۰۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان می باشد که این رقم ها ثابت نیستند و با توجه به عواملی متغییر خواهند بود.

ادامه مطلب  راهنمای مطمئن خرید میز ناهار خوری، کمک به زیبایی خانه شما

جدیدترین موکت های سال 2024

خرید موکت برای اتاق ۱۲ متری

حالا که با قیمت موکت برای اتاق ۱۲ متری آشنا شدید؛ شاید برایتان این سوال به وجود آید که برای اتاق ۱۲ متری از کجا می توان موکت تهیه کرد؟ فروشگاه های زیادی وجود دارند که در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند که یکی از معتبرترین آن ها فروشگاه آریاپود است؛ آریاپود به مدت چند دهه است که به طور تخصصی به فروش و عرضه انواع موکت و دیگر المان های طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی می پردازد و محصولات با کیفیتی را به مشتریان به صورت ضمانت شده ارائه می کند.

اگر قصد خرید موکت در شهرقدس یا خرید انواع کفپوش را از آریاپود دارید، به سایت اینترنتی طراحی دکوراسیون آریاپود مراجعه کنید یا از طریق پل های ارتباطی زیر با تیم فروش ما در ارتباط باشید.

شماره تلفن: ۴۶۰۶۰۱۲۵ – ۰۲۱

آدرس دفتر:شهر قدس میدان آزادی (سرقنات) خیابان پاسداران پلاک ۱۱ ساختمان پلیس + ۱۰ طبقه دوم واحد۲

 

حتما ببینید

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

استفاده از سایبان چهارفصل جهت محافظت کامل در تمام فصول سال تصور کنید که بتوانید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *