قیمت آژیر صنعتی و عوامل موثر بر آن

قیمت آژیر صنعتی و عوامل موثر بر آن

 

آژیرهای صنعتی به عنوان یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات هر صنعتی شناخته می شوند. این ابزار نقش بسیار پر رنگی را در تامین امنیت جانی کارکنان و سلامت دستگاه ها و تجهیزات و تاسیسات موجود در هر محیط صنعتی دارند. به دلیل اهمیت بسیار بالای این تجهیزات، امروزه شاهد تولید و فروش انواع مختلف از آژیرهای صنعتی هستیم

مجموعه پژواک سازان مفتخر است که انواع مختلف از محصولات ایمنی و امنیتی به خصوص آژیرهای صنعتی را با بالاترین کیفیت و قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه برای مشتریان عزیز عرضه می کند و شما می توانید نسبت به خرید و نصب این تجهیزات در محیط کاری خود اقدام کنید.

بررسی عوامل و پارامتر های موثر بر روی قیمت آژیر صنعتی

انواع آژیرهای صنعتی

آژیرهای صنعتی در انواع و اقسام مختلف تولید می شوند. هر یک از انواع آژیرهای صنعتی دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و برای استفاده در زمینه ای مشخص کاربرد دارند. از این رو شما در ابتدا بایستی نیاز خود از آژیر صنعتی را مشخص کرده و مطابق با آن نسبت به خرید و نصب یک مدل مناسب از این محصولات در محیط کاری خود اقدام کنید. با آن که امروزه شاهد تولید انواع آژیرهای صنعتی هستیم، اما مهم ترین نوع این محصولات را می توان به طور کلی در دو دسته طبقه بندی کرد.

آژیر صنعتی موتوردار

آژیرهای صنعتی موتور دار یک دستگاه هشدار دهنده صوتی هستند. قدرت موتور در این دستگاه ها بسیار بالا بوده و قادر هستند تا شعاع بیش از ۲۵۰ متر، اعلام خطر کنند. استفاده از این نوع آژیر ها در محیط های سر باز یا محیط های بزرگ بسیار رایج است. آژیرهای صنعتی موتور دار در برابر عوامل مختلف مانند نور خورشید، خوردگی، سایش، ضربه و… مقاومت بسیار بالایی دارند.

آژیر صنعتی موتور دار

آژیر صنعتی الکترونیکی

این دستگاه ها را می توان رایج ترین نوع آژیرهای صنعتی دانست. این تجهیزات قادر هستند تا صدا های متناوبی را تا شعاع چند ده کیلومتر ایجاد کنند. همچنین برای کار بایستی به برق ۲۲۰ ولت متصل شوند. آژیرهای صنعتی الکترونیکی طول عمر بسیار بالایی داشته و در صورتی که جریان برق لازم برای کار کرد آن ها تامین شود، کارایی بسیار بالایی دارند.

عوامل موثر بر قیمت آژیرهای صنعتی

قیمت آژیرهای صنعتی برای افرادی که قصد خرید و استفاده از این محصول را دارند، یک موضوع بسیار مهم است. چرا که تمام افراد دوست دارند تا ضمن خرید یک وسیله به درد بخور و با کیفیت، هزینه کم تری بابت آن پرداخت کنند. از این رو در هنگام خرید این محصولات، یکی از رایج ترین سوالاتی که مشتریان دارند، در رابطه با قیمت آن ها است.

ادامه مطلب  ارزان ترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید یلدایی

در واقع عوامل مختلف و بسیار زیادی بر روی قیمت آژیر صنعتی تاثیر می گذارند. از این رو نمی توان یک مبلغ مشخص و معین را برای آن تعیین کرد. اما ما تلاش کردیم تا مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت نهایی این محصولات دخیل هستند را برای شما شرح دهیم.

متریال و کیفیت ساخت

متریال استفاده شده برای ساخت آژیرهای صنعتی و کیفیت ساخت نهایی آن ها به طور مستقیم بر روی قیمت این محصولات تاثیر می گذارند. بدون شک هر چقدر یک آژیر کیفیت ساخت بهتری داشته باشد و از مواد و متریال مرغوب تری ساخته شده باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

البته بایستی به این نکته هم توجه داشته باشید که محصولات با کیفیت تر، عمر مفید و دوام بسیار بیشتری دارند. از طرفی شما می توانید از این آژیر ها در شرایط محیطی مختلف استفاده کرده و نگرانی از بابت آسیب دیدن یا خراب شدن آن نداشته باشید. پس پرداخت هزینه بیشتر برای خرید یک محصول بهتر با کارایی بالاتر، یک امر منطقی و طبیعی است.

فروشنده محصول

هر فروشنده ای، محصولات خود را با درصدی از سود به فروش می رساند. برخی از فروشنده ها قصد سود دهی بیشتر از فروش محصولات خود را دارند، به همین دلیل نیز قیمت ابزار و تجهیزات آن ها گران تر است. برخی دیگر از فروشنده ها نیز قصد دارند تا با اعمال کم ترین سود، محصولات خود را به افراد بیشتری عرضه کنند. به همین دلیل نیز بهتر است قبل از اقدام به خرید آژیر صنعتی قیمت آن را از طریق چندین فروشگاه معتبر و قابل اعتماد پرس و جو کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

به عنوان یک نکته بسیار مهم در نظر داشته باشید که برخی از افراد سودجو با فروش محصولات فیک و بی کیفیت با قیمت های بسیار پایین سعی دارند تا از مشتریان کلاهبرداری کنند. بی شک خرید یک محصول بی کیفیت نمی تواند به انتظارات شما پاسخ دهد و مجبور خواهید شد که بار دیگر برای خرید یک آژیر مناسب، هزینه کنید. پس حتما با در نظر گرفتن قیمت کالا، به اعتبار فروشنده نیز توجه داشته باشید.

ادامه مطلب  گران ترین لباس عروس دنیا

مشخصات فنی و قابلیت ها

یکی دیگر از مهم ترین پارامتر هایی که بر روی قیمت نهایی آژیر صنعتی اثر می گذارد، ویژگی ها و قابلیت های محصول است. به عنوان مثال میزان صدای تولیدی، قابلیت اتصال هوشمند، محدوده کارکرد، میزان حساسیت، تنظیمات شخصی سازی و… همگی از قابلیت ها و ویژگی هایی هستند که باعث افزایش قیمت آژیر صنعتی می شوند.

برای اینکه یک خرید منطقی و مناسب داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا انتظارات خود و نیازی که به آژیر صنعتی دارید را مشخص کرده و با در نظر گرفتن فضای کاری، نوع کار، تعداد کارکنان و… مشخصات فنی یک آژیر را بررسی کنید تا با کم ترین هزینه، یک محصول متناسب با نیاز خود را تهیه کرده باشید.

تاثیر مشخصات فنی و قابلیت های آژیر صنعتی بر قیمت آن

نوع آژیر صنعتی

همان طور که در بخش های قبل گفتیم، امروزه انواع مختلفی از آژیر ها با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد طراحی و تولید می شوند. بی شک هر یک از انواع آژیرهای صنعتی، کارایی مخصوص خود را داشته و برای استفاده در زمینه ای خاص مناسب هستند. بسته به نوع آژیر و ساختاری که دارد، قیمت آن تغییر می کند. به همین دلیل نیز نوع آژیر صنعتی را می توان به عنوان یکی از پارامتر های دخیل در تعیین قیمت این محصولات دانست.

برند تولید کننده محصول

به دلیل افزایش تقاضای مردم برای خرید و استفاده از آژیرهای صنعتی، کمپانی های مختلف این نوع از تجهیزات ایمنی را تولید و روانه بازار می کنند. هر یک از برند های سازنده آژیر صنعتی، سیاست ها و روش کار مخصوص به خود را دارند. تکنسین ها، تکنولوژی های استفاده شده برای تولید آژیر صنعتی، استاندارد ها، مواد اولیه ساخت و… همگی در هر برند منحصر به فرد هستند.

به همین دلیل نیز محصولات تولید شده توسط هر برند، از قیمت متفاوتی برخوردار است. به عنوان یک توصیه بسیار مهم، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما محصولی را خریداری کنید که توسط یک برند معروف و نام آشنا ساخته شده باشد. تجربه نشان داده که آژیرهای صنعتی که توسط برند های مطرح تولید می شوند، دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از خدمات پس از فروش و گارانتی مطلوب برخوردار هستند. در ادامه برخی از بهترین برند های تولید کننده این محصول را برای شما نام برده ایم.

  • برند زتا
  • برند جی اس تی
  • برند آریاک الکتریک
  • بزند تسلا
  • برند سنس
  • برند آئروسل پایروژن
  • برند انگوس
ادامه مطلب  علت روشن نشدن سمند

شایان ذکر است که برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید آژیرهای صنعتی را خریداری کنید که توسط کمپانی های داخلی تولید شده اند. با این کار ضمن خرید یک محصول با کیفیت و اقتصادی از تولیدات داخلی نیز حمایت کنید. همچنین شما می توانید با مشورت گرفتن از افراد آگاه و با دانش در این زمینه، از سایر برند هایی که آژیرهای صنعتی با کیفیت تولید می کنند و محصولات آن ها ارزش خرید دارد، آگاه شوید.

خرید آژیر صنعتی با قیمت مناسب

همان طور که مشاهده کردید عوامل زیادی بر روی قیمت این محصولات اثر می گذارند و امروزه در بازار قیمت این تجهیزات بسیار متغیر هستند. اگر قصد دارید تا یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید، می توانید آژیر صنعتی مد نظر خود را از مجموعه پژواک سازان تهیه کنید. تمام محصولات موجود در این فروشگاه، نسبت به محصولات سایر فروشگاه ها از قیمت های منصفانه تری برخوردار هستند.

خرید آژیر صنعتی

سخن پایانی

آژیرهای صنعتی یکی از ابزار های بسیار مهم هستند که نصب و استفاده از آن ها در محیط های صنعتی و محیط های کاری ضروری است. اگر شما هم قصد خرید و استفاده از این محصولات را دارید، می توانید انواع تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده را از طریق مجموعه پژواک سازان سفارش دهید.

محصولات مجموعه پژواک سازان، با استفاده از بهترین متریال و با به کارگیری بروز ترین استاندارد ها و پیشرفته ترین تجهیزات ساخته شده اند، از این رو شما می توانید از کیفیت و کارایی آن ها اطمینان حاصل کنید. برای خرید تنها کافی است که محصول مد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی این مجموعه سفارش دهید تا محصول شما در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال شود.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *