فرشی پر از پول را با آجر خریداری کردم

فرشی پر از پول را با آجر خریداری کردم

شاید اگر به شما بگویند یک داستان خیالی درباره اینکه به ثروت رسیده اید بگویید ، خود را بر روی یک فرش پر از پول تصور کنید. من توانستم این تصور را در واقعیت تداعی کنم. این موفقیت را مدیون محصول آجر هستم زیرا از زمانی که کسب و کار خود را در این حوزه شروع کردم توانستم به درآمد میلیاردی مورد نظر خود برسم.

آجر یوگا

آجر یوگا مکعب مستطیل کوچک از جنس فومی، چوب پنبه، لاستیک یا چوبی است که به عنوان تکیه‌گاه از آن برای کمک به انجام برخی از حرکات یوگا استفاده می‌شود. اگر آجر یوگا را زیر دستان خود قرار دهید آنرا می‌توان به عنوان ادامه دست تلقی کرد و می‌توانید زمین را به خود نزدیک کنید اما این تنها کمک آجر به شما حین تمرین نیست.

از آجر یوگا همچنین می‌توان برای حمایت از پشت، لگن، سر و یا هر اندام دیگری هنگام استقرار آرام بدن در یک حرکت استفاده کرد. هنگامی که بدن در حرکت مستقر شد، می‌توانید آجر را بردارید، البته اگر بخواهید بیشتر در عمق حرکت فرو روید.

یکی از بزرگترین مشکلات ورزشکاران یوگا به خصوص مبتدیان این رشته ورزشی این است که قبل از دستیابی به ترازبندی صحیح، بیش از حد به خود فشار می‌آورند. آجر یوگا هر نوع فشار و بیش‌رسی را حین یادگیری ترازبندی راحت و صحیح از سوی ورزشکار، محدود می‌کند.

آجر یوگا

آجر کف فرش

مشخص نیست که آجر کف فرش برای اولین بار از چه زمانی مورد استفاده قرار گرفته است؛ گمان می‌رود انسان های اولیه با مشاهده پخته شدن گل مجاور اجاق های خود و دیدن اینکه گل پخته شده سختتر از کلوخه‌های کنار خود می‌گردید پی به خواص و روش تهیه آجر برده باشند. آجر همچنین به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است. مصرف آجر به عنوان مصالح ساختمانی در ایران سابقه باستانی دارد. از بناهای باستانی مشهوری که در ساخت آن از آجر استفاده شده می‌توان به طاق کسری اشاره کرد.

ادامه مطلب  برزین خواننده بیوگرافی + عکس ها

مثال دیگر کف دالان مسجد جامع اصفهان است که به وسیله آجر هایی مفروش شده است که در زمان ساسانیان برای ساخت آتشکده بکار رفته بود.

آجر کف فرش

آجر سفالی

در صورت استفاده از آجر سفالی در نماچینی رنگ آجر اهمیت پیدا می‌کند. برای استفاده در نماچینی آجرهایی به رنگ های زرد کمرنگ که به آن آجر سفید می‌گویند و زرد پررنگ که به آن آجر بهی می‌گویند و همچنین آجرهایی به رنگ قرمز روشن یا قرمز سیر در بازار وجود دارند.

در حدود سالهای ۱۳۲۰ تا ۱۳۴۰ یک نوع آجر ابلق به رنگ های قرمز و زرد بنام آجر بهمنی به بازار عرضه می‌شد که بوسیله کوره آجرپزی به همین نام تهیه می‌گردید.

ضخامت آجرهای مورد استفاده در نما ممکن است ۳ تا ۴ یا ۵ سانتیمتر باشد ولی دو بعد دیگر این آجر ها مانند آجرهای فشاری یا ماشینی ۱۰×۲۰ می‌باشد.

علت رنگی بودن این آجرها مربوط به طریقه چیدن آجر در کوره و نحوه آتش دادن به آن و کنترل سطوحی که با آتش در تماس مستقیم می‌باشد است و یا مربوط به اکسید فلزاتی است که در مواد اولیه آجر موجود می‌باشد. مانند اکسیدهای مختلف آهن.

آجر سفالی

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *