شانس پولدار شدن با چرم قطعی شد

شانس پولدار شدن با چرم قطعی شد

همه ما آرزو میکنیم که بتوانیم در سنین جوانی هرچه زودتر میلیاردر شویم و همواره به دنبال یافتن رازهای میلیاردر شدن هستیم. یکی از راه های موفقیت، فعالیت داشتن در زمینه چرم می باشد. ممکن است شما هم این جمله معروف را شنیده باشید که اگر می خواهید ثروتمند شوید، باید از رمز و راز و تجربیات یک فرد کارکشته در این زمینه استفاده کنید. پس با من در این مسیر همراه باشید.

چرم اشبالت

چرم اشبالت نوعی چرم است که معمولاً از چرم‌های ضخیمی مثل گاو و شتر بدست می‌آید. چرم ضخیم گاوی را لایه لایه کرده و از لایه زیرین آن اشبالت تهیه می‌کنند. از مهمترین نشانه‌های ظاهری چرم اشبالت گاوی سطح مخملی و پرزدار آن است که در شکل هم قابل مشاهده می‌باشد. قسمت روی چرم که محل رویش مو می‌باشد بهترین قسمت هر چرمی است که معمولاً چرمهای رویه و نبوک از این قسمت به دست می‌آیند. چرم گاوی اشبالت یکی از انواع چرم‌های گاوی می‌باشد که بسیار شبیه به جیر است اما نسبت به جیر پرزهای کوتاه تری دارد. اشبالت ها دارای مزایا و برتری هایی هستند که می توان به برش آسان، مقرون به صرفه بودن و کارکشی راحت  اشاره کرد که در فرایند تولید بیش از حد مجاز، اجازه ی کشیدن را ندهد. در پشت اشبالت ها می توان جهت افزایش مقاومت کشی یک تقویت کننده استفاده کرد و میزان کشش و حفظ شکل آن را کنترل کرد.

چرم اشبالت

چرم تبریز

ایرانیان با پیشینه سه هزار ساله، اولین و قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان چرم در جهان شناخته می‌شوند. بیشتر مستندات تاریخی، چرم تبریز را به اولین انسان‌های دامدار در منطقه‌هایی از قفقاز نسبت می‌دهند. در سال ۱۳۰۸ اولین کارخانه چرم‌سازی در ایران در شهر تبریز تاسیس شد و به دنبال آن در شهرهای دیگری همچون همدان، اصفهان، تهران و برخی از شهرهای دیگرهم کارخانه‌های چرم‌سازی احداث شد. هنرمندان تبریزی سال‌های بسیاری مشغول دباغی بهترین چرم تبریز و ساخت محصولات چرمی بودند و به این ترتیب، تبحر آن‌ها در این زمینه را می‌توان علت اصلی شهرت چرم تبریز در کشور دانست. امروزه بیشتر از ۲۵۰ کارگاه تولید چرم در شهر تبریز وجود دارد که اکثر آنها در تولید چرم سنگین و تعدادی هم در تولید چرم سبک فعالیت می‌کنند.

ادامه مطلب  محمدحسین مهرزاد صدقیانی کیست؟

چرم تبریز

چرم درسا

چرم درسا قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین زیرمجموعه برند درسا محسوب می‌شود که بر تولید محصولاتی مثل کیف، کفش، کیف پول، کمربند و سایر اکسسوری‌های استایل تمرکز دارد. محصولات چرم درسا تماما از چرم طبیعی و مرغوب ساخته می‌ شوند و با طراحی منحصر بفرد و هنرمندانه‌ای که دارند موردعلاقه بسیاری از دوستداران مد و فشن هستند. درسا، با به کارگیری چرم طبیعی در تولید پوشاک، کیف و کفش، اولین و اصلی‌ترین برند درسا است. محصولات چرم درسا شامل انواع کیف، کفش و لباس تماما از چرم طبیعی و غالبا از نوع گاوی هستند. طراحی لوکس و ظریف، دوخت با کیفیت و تنوع رنگ از خصیصه‌های اصلی محصولات چرم درسا هستند. این برند در یک جمله، چهره‌ی لوکس چرم را دلبرانه به رخ می‌کشد. علاوه بر شعب درسا در سطح شهر، خرید اینترنتی محصولات چرم درسا در بانی مد نیز امکان‌پذیر است.

چرم درسا

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *