سینک گرانیتی بیمکث ایتالیایی

سینک گرانیتی بیمکث ایتالیایی

شاید همه ی شما با سینک گرانیتی بیمکث آشنایی دارید و نام این محصول صادراتی ایران به گوش شما رسیده است علت مشهور بودن این محصول فقط کیفیت بالا و درجه یک بودن آن می باشد که باعث شده است در مدت بسیار کوتاهی در سطح کشور به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند.

از آنجا که تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه در حال رقابت بسیار تنگا تنگی با یکدیگر هستند این مسئله باعث شده است که تنوع و کیفیت در ساخت بسیار بالا برود و مورد توجه قرار بگیرد در حال حاضر نمونه های بسیار پیشرفته و لوکسی در سایت مجموعه آراد برندینگ برای علاقه مندان فراهم شده است.

سینک گرانیتی بیمکث ایتالیایی

در گذشته شکل زندگی بسیار متفاوت بوده است و مردم از امکانات امروزی برخوردار نبودند و پیشرفت علم و ساخت ابزار آلات جدید کمک بسیار در راحتی و رفاه مردم داشته است سینکهای ظرف شویی در قدیم در واقع همان حوضچه های درون خانه بود که شیر آبی در گوشه ای از آن وصل بود.

اما اکنون با توجه به تغیراتی که در شیوه ی زندگی و شکل ساخت و ساز خانه ها انجام گرفته است نیاز به وسایل و تجهیزات گسترده تری برای زندگی می باشد.

سینکهای گرانیتی دارای طرحهای بسیار زیبا با رنگبندی های مختلف می باشد البته در این میان سود جویانی نیز اقدام به تولید سینک گرانیتی تقلبی کرده اند که باید در هنگام خرید به این نکته توجه بسیاری کرد.

 

سینک گرانیتی ایتالیایی

در سال های اخیر با توجه به مدرن شدن سبک منازل و تغییر در آشپزخانه ها استفاده از سینک ظرفشویی و کاشی بین کابینتی گرانیتی ایتالیایی و ایرانی بیشتر مورد پسند افراد قرار گرفته است.

ادامه مطلب  دستگاه های نسپرسو (کپسولی) با قیمت مناسب و اصلی را از کجا تهیه کنیم؟!

در مواد اولیه این سینک از ۷۰ تا ۸۰ درصد گرانیت و ۲۰ تا ۳۰ درصد از مواد اکرلیک و رزین استفاده شده است که با توجه به برند بودن و شرکت تولید کننده آن این میزان می تواند متغییر باشد اگر قصد خرید سینک گرانیتی ایتالیایی را دارید باید قبل از خرید تمام معایب و ویژگیهای آن را مورد بررسی قرار دهید تا خرید خوبی را در نهایت داشته باشید.

سینک گرانیتی ایتالیایی

امروزه سینک های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که شما بر اساس سلیقه و سبک آشپزخانه خود می توانید نوع مناسب را خریداری نمایید سینک ظرفشویی گرانیتی در رنگ سفید، سیاه و برخی از رنگ های فانتزی وجود دارد.

که اگر کابینت های شما رنگ سفید دارد برای سینک ظرفشویی و سبد سینک ظرفشویی می توانید از رنگ مشکی یا خاکستری استفاده نمایید تا جلوه ی بیشتری به فضای آشپزخانه شما بدهد این سینک دارای مقاومت بالایی است و اگر ضربه محکمی به آن وارد نشود می تواند تا سالها سالم باقی بماند.

سینک گرانیتی در مقابل سینک استیل دارای مقاومت بالاتری هستند زیرا با برخورد اشیاء سنگین دارای سوراخ یا غر نمی شوند سینک ظرفشویی گرانیتی ایتالیایی به دلیل مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است دارای قیمت بالایی می باشد اما از نظر کیفیت و ظاهر می توان گفت از نوع ایرانی یک قدم جلوتر است.

 

 

سینک گرانیتی بیمکث

همانطور که می دانید در هنگام خرید سینک ظرفشویی باید دقت کنید که به علت استفاده زیاد باید باید نوع مقاوم و محکمی را خریداری کنید که علاوه بر زیبایی طول عمر بالایی داشته باشد.

ادامه مطلب  باغ تالار روستیک غرب تهران : زیبایی طبیعت در قلب پایتخت برای مراسم عروسی

سینکهای ظرفشویی گرانیتی مزایای زیادی به همراه دارند مانند ماندگاری بالای آنها که در برابر خط و خراشیدگی و حرارت بسیار مقاوم هستند و مزیت دیگر آنها ظاهر بسیار زیبای آنها در مقایسه با سینکهای استیل می باشد که باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه و طراحی آن می شود.

سینک گرانیتی بیمکث

این سینکها یعنی سینک گرانیتی بیمکث بسیار مجلل و بادوام هستند و نه تنها از سنگهای کامپوزیتی و سنگهای گرانیتی هم تولید می شوند و از معایبهایی که دارند می توان به سنگین وزن بودن و ترک خوردگی آنها می باشد و همچنین در صورت برخورد با اجسام سنگین ممکن است، بشکنند.

امروزه نوع پر کاربردی که در آشپزخانه ها به کار می رود سینکهای استیل ضد زنگ می باشد که همانند سینکهای گرانیتی سبک و بادوام هستند و حتی هزینه های نصب و نگهداری آنها بسیار مقرون به صرفه تر از گرانیتی هستند که از نکات منفی که این سینکهای استیل تک رنگ بودن آنها می باشد.

برای خرید انواع محصولات سینک گرانتی بیمکث به این سایت مراجعه کنید این محصولات صنعتی با بهترین مواد اولیه ساخت و عرضه می شوند و به راحتی و با سرعت جای خود را به سینکهای استیل داده اند از مزایای که باعث برتری این نوع محصول با انواع فلزی می شود مقاومت در برابر مواد شوینده نانو بسیار قوی و اسیدی است.

سینکهای گرانتی قابلیت تحمل بالا تری  نسبت به سایر انواع دیگر دارد و عمر طولانیتری نیز دارد همچنین از لحاظ زیبایی بسیار زیبا و شیک می باشند.

حتما ببینید

پذیرش و چاپ مقاله

پذیرش و چاپ مقاله

مدت زمان پذیرش و چاپ مقاله در نشریات معتبر به طور کامل به زمان داوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *