ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن

 ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن چگونه است؟ همان طور که می دانید، کاغذ دیواری ها از المان های مدرن طراحی دکوراسیون داخلی هستند که با طیف وسیعی تنوع در طرح و رنگ در بازار به فروش می رسند و برای پوشش دیوارها در مکان های مختلف از جمله خانه مورد استفاده قرار می گیرند.

برای ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال لازم است که به رنگ مبلمان و سبکی که در خانه استفاده شود است توجه گردد تا به این طریق یک فضایی ایده آل با دکوراسیونی بدون نقص به وجود آید؛ در اصل ترکیب رنگ ها علاوه بر این که می تواند محیطی زیبا و جذاب را به وجود آورد در روحیه و اخلاق افراد تاثیر بسزایی دارد؛ اگر به تازگی وارد خانه جدید خود شده اید و می خواهید که با کاغذ دیواری دیوارهای آن را پوشش دهید و از طرفی هم می خواهید که رنگ کاغذ دیواری با رنگ مبلمان تان ست و در تناسب باشد، تا انتهای این محتوا همراه ما باشید تا اطلاعاتی را راجع به ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن در اختیارتان قرار دهیم.

 

رنگ ها چه تاثیری در ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن دارند؟

معمولا بیشتر افراد برای ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن از رنگ های کرمی، نسکافه ای، شیذی و قهوه ای استفاده می کنند؛ زیرا این رنگ ها این فرصت را فراهم می آورند که پرده یا فرش ها را نیز بتوان با تم رنگی بیشتری انتخاب کرد؛ در فضایی که برای ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن از این رنگ ها استفاده می شود، خرید کاغذدیواری مدرن بهترین انتخاب می باشد.

دقت داشته باشید بعضی از طرح های موجود کاغذ دیواری به گونه ای می باشند که شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید طرح های بته جقه ای آن را مشاهده کنید و یک فضایی سنتی و کلاسیک با استفاده از این پوشش های دیواری برای خود به وجود آورید؛ البته شایان به ذکر بوده این مسئله بدین معنا نیست که به طور حتم باید از مبلمان های کلاسیک با رنگ تیره برای محیط خود استفاده کنید؛ زیرا گاهی اوقات جنس و طرح پارچه ای که برای تولید مبل استفاده می شود امکان ست شدن با کاغذ دیواری را به وجود می آورد.

ادامه مطلب  چه آجری برای دیوار پشت تلویزیون مناسب است؟

در کل اگر برای ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن از رنگ های شاد استفاده شود، شما می توانید به راحتی رنگ مبل تان را از میان رنگ های سرمه ای، زرد، سفید، مشکی و … انتخاب کنید و جذابیت زیادی را به فضای خانه خود ببخشید.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن

نحوه ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن

ست کاغذ دیواری با مبلمان یا دیگر عناصر دکوراسیون داخلی مسئله ای مهم است که در زمان بازسازی خانه باید به آن دقت زیادی شود که در ادامه ما چند نمونه از ترکیب رنگ های رایج در این زمینه را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب برایتان ساده تر باشد.

  • ترکیب رنگ کرمی و زرشکی برای ست مبلمان و کاغذ دیواری

معمولا بیشتر افرادی که ترجیح می دهند برای منزل خود یک دکوراسیون سلطنتی به وجود آورند ما ترکیب رنگ کرم و زرشکی را به آن ها پیشنهاد می دهیم به این صورت که انتخاب رنگ کرم طلایی برای مبلمان و خرید کاغذ دیواری هایی که رنگ زرشکی در آن ها به کار رفته است می تواند یک سبک ایده آل برای سالن پذیرایی را به وجود آورد؛ شما این امکان را دارید که مبلمان تان را زرشکی و کاغذ دیواری تان را به رنگ کرم نیز انتخاب کنید و هیچ اجباری در انتخاب رنگ ها برای کاغذ دیواری یا مبلمان برایتان وجود ندارد.

  • ترکیب رنگ کرم و بنفش برای ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان

بنفش و کرم دو رنگ اشرافی و سلطنتی هستند که بیشتر برای دکوراسیون های سلطنتی و سنتی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند که یک فضای جذاب و مجلل را به وجود آورند؛ اما توجه داشته باشید که رنگ بنفش را به تنهایی انتخاب نکنید؛ زیرا به مرور زمان موجب دلزدگی شما می شود و بهتر است که با رنگ هایی همچون کرم، طلایی و یا خاکی ترکیب شود؛ در این باره شما می توانید از کاغذ دیواری هایی که به رنگ بنفش یا حتی کرم، طلایی و خاکی هستند استفاده کنید و مبلمان خود را نیز می توانید هم در رنگ های کرم و هم به رنگ بنفش انتخاب کنید و این موضوع کاملا سلیقه ای است که شما بخواهید از کدام یک از این دو رنگ برای کاغذ دیواری یا مبل خود استفاده نمایید.

  • ترکیب رنگ قهوه ای و آبی برای ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان
ادامه مطلب  برد سرامیکی در کدام صنایع کاربرد دارد؟

اگر در نظر دارید که رنگ کاغذ دیواری تان آبی باشد، بهتر است که مبل هایتان را به رنگ قهوه ای انتخاب کنید؛ ترکیب این دو رنگ در صورتی که در حد تعادل باشد می تواند فضایی زیبا را برای منزل تان به وجود آورد و آن را دلبازتر و جذاب تر سازد.

  • ترکیب رنگ مشکی و سفید برای ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان

سفید و مشکی دو رنگی هستند که ترکیب آن ها در دکوراسیون داخلی فضایی زیبا و جذاب را به وجود می آورد؛ در این باره ما به شما توصیه می کنیم که کاغذ دیواری هایتان را در طیف رنگی سفید انتخاب کنید و مبلمان تان را نیز به رنگ مشکی بخرید؛ اما توجه داشته باشید که از رنگ مشکی زیاد استفاده نکنید؛ زیرا به مرور زمان دلزده می شوید و فضای خانه تان تاریک و دل گیر می شود.

ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان مینیمال مدرن

ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان با سبک های مختلف

به طور کلی در دکوراسیون داخلی سه سبک وجود دارد که ما در این قسمت می خواهیم درباره ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان در سبک های مختلف توضیحاتی را ارائه نماییم و در این باره نکاتی را برایتان به اشتراک بگذاریم.

  • ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان در سبک مدرن

اگر از سبک های مدرن پیروی می کنید، برای ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان در دکورهای مدرن به شما توصیه می کنیم که از کاغذ دیواری های ساده با تم رنگی های مختلف استفاده کنید به این صورت که بهتر است یک کاغذ دیواری سفید که در آن رگه هایی از رنگ های مختلف وجود دارد استفاده کنید و می توانید که مثلا کوسن های مبل تان را به همین رنگ انتخاب کنید تا یک تناسب نسبی و یک هارمونی رنگی جذاب برای ست کاغذ دیواری و مبلمان تان به وجود آید.

  • ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان در سبک سلطنتی

همان طور که دیده اید یا شنیده اید، در سبک دکوراسیون های سلطنتی تجلل و زرق و برق بیشتر می باشد؛ از این رو شما باید از کاغذ دیواری هایی که رنگ و طرح آن ها متناسب با این سبک است استفاده کنید؛ بهتر است که رنگ مبلمان تان نیز به رنگ های تیره و سلطنتی باشد تا حس اشرافی و شاهانه بودن به محیط القا گردد.

  • ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان در سبک کلاسیک
ادامه مطلب  طرز تهیه قهوه ترک با قهوه جوش روی گاز

اگر سبک منزل تان کلاسیک است، برای ست کردن کاغذ دیواری و مبلمان بهتر است از کاغذ دیواری هایی با طرح بته جقه استفاده کنید که رنگ های آن می توانند از میان رنگ هایی همچون کرم، سفید، قهوه ای، مسی و بژ انتخاب شوند؛ انتخاب مبلمان نیز باید از طرح های کلاسیک باشد و رنگ آن نیز باید به گونه ای باشد که در تناسب با رنگ های کاغذ دیواری قرار بگیرد.

ایا برای پوشش تمام دیوارها در یک فضا می توان از یک مدل کاغذ دیواری استقاده کرد؟

ست کردن مبلمان با کاغذ دیواری این معنی را نمی دهد که شما باید تمام فضای تان را با یک مدل کاغذ دیواری پوشش دهید؛ مثلا شما برای پوشش دیوار پشت تلویزیون خود می توانید از کاغذ دیواری گل برجسته بهره ببرید یا اگر راهرو دارید، برای پوشاندن دیوارهای آن می توانید به خرید کاغذ دیواری راه راه روی آورید؛ در همین راستا می توانید برای پوشش دیوارهای اتاق پذیرایی تان کاغذ دیواری هایی را در تناسب با طرح و رنگ دکورتان انتخاب نمایید.

سخن پایانی

 

به انتهای این مقاله رسیدیم و باید به شما بگوییم که ست کردن کاغذ دیواری با مبلمان باعث می شود که تغییرات شما بیشتر به چشم آید و محیط خانه تان زیباتر و جذاب تر به نظر برسد؛ در این راستا کافی است که رنگ ها را در تناسب با یکدیگر انتخاب کنید و از طرح های بیش از حد شلوغ استفاده ننمایید.

به شما توصیه می کنیم که رنگ ها را بشناسید و سعی در ترکیب رنگ های سرد و گرم داشته باشید؛ در انتها اگر قصد خرید کاغذ دیواری یا دریافت مشاوره رایگان در این زمینه را دارید، کارشناسان رونیا آماده خدمت رسانی به شما هستند؛ فروشگاه رونیا بهترین مرکز فروش انواع کاغذ دیواری، انواع کفپوش و دیوارپوش در تهران است که بهترین محصولات را با ضمانت کیفیت و قیمت در اختیار افراد قرار می دهد و نیاز آنان در این زمینه را برطرف می نماید؛ برای ارتباط با مشاوران و تیم فروش این مجموعه می توانید از پل های ارتباطی موجود در صفحه استفاده کنید.

 

حتما ببینید

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

اهمیت نصب سایبان استخری در تابستان

استفاده از سایبان چهارفصل جهت محافظت کامل در تمام فصول سال تصور کنید که بتوانید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *