سایت ایرانی کسب درآمد با گوش دادن به آهنگ (معرفی شغل کیوریتور موسیقی)

سایت ایرانی کسب درآمد با گوش دادن به آهنگ (معرفی شغل کیوریتور موسیقی)

حتما برای شما هم جالب است اگر بدانید سایت هایی وجود دارند که با گوش دادن آهنگ در آن ها می توانید درآمد کسب کنید! اگر شما هم علاقمند به کسب درآمد دلاری هستید، می توانید یکی از سایت های کسب درآمد با گوش دادن به آهنگ را انتخاب کرده و تنها با ثبت نام در آن پول به دست آورید!

امروزه موسیقی جایگاه ویژه ای در زندگی همه ما به دست آورده به طوری که بسیاری از افراد هر روز در کنار کارهای دیگر از طریق تلویزیون، گوشی موبایل و رادیو در خانه، محل کار، باشگاه و … در حال گوش دادن به موسیقی هستند. پس چه بهتر که بتوانند از این راه کسب درآمد دلاری هم داشته باشند!

البته پول درآوردن از این راه هم پیچیدگی های خود را دارد. مثلا گوش دادن به یک دسته بندی خاص از موسیقی! می دانیم که آهنگ ها از نظر ژانر، خواننده، نوع ساز و حس با یکدیگر تفاوت دارند. از طرفی هر روز هزاران آهنگ به این لیست افزوده می شود. هر چقدر سایت موسیقی دسته بندی و فیلترهای دقیق تری اعمال کرده باشد، کار گوش دهنده ها هم آسان تر است! دقت نمایید که درآمد شما با توجه به دسته بندی و آهنگ هایی که برای گوش دادن انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود.

به افرادی که با گوش دادن به آهنگ کسب درآمد می کنند، کیوریتور موسیقی گفته می شود.

images_1696404153_651d12b95022b.jpg

کسب درآمد از طریق گوش دادن به آهنگ چه دلیلی دارد؟

وب سایت های موسیقی برای ارزیابی خوانندگان و ترانه سرایان جدید حاضر به پرداخت پول به کاربران هستند! نظراتی که کاربران برای هر آهنگ ارائه می دهند به پیدا کردن مسیر درست خواننده کمک خواهد کرد. به همین دلیل است که کامنت گذاشتن درباره هر آهنگ در بسیاری از این سایت ها اجباری است.

ادامه مطلب  افزایش امنیت خود در هنگام خروج از منزل توسط اپلیکیشن گاردایمن

برای نقد کردن درآمد ارزی گوش دادن به موسیقی هم میتوانید از سایت های صرافی هایی مثل آریامانی استفاده کنید و با استفاده از پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی درآمد خود را در سحاب بانکی خود دریافت کنید.

شروع کسب درآمد دلاری با گوش دادن به موسیقی

این کار بسیار ساده است. ابتدا بهترین سایت را از نظر خودتان انتخاب کرده و بعد از ثبت نام در آن کار شما شروع می شود! در این مسیر تنها باید دو کار را به طور مداوم انجام دهید. اول گوش دادن به آهنگ ها ، دوم بررسی و ثبت نقد و نظرتان درباره هر یک از آن ها. درآمد شما با گوش دادن به آهنگ های بیشتر بالاتر می رود.

معرفی چند سایت برای داشتن درامد دلاری با گوش دادن به آهنگ

images_1696404162_651d12c2aee3b.jpg

سایت Music xray

یکی از بزرگترین سایت هایی که برای شروع کسب درآمد دلاری می توانید از آن استفاده کنید، سایت Music xray است. خوانندگان آماتور با ثبت نام در این سایت و آپلود آثار خود، هزینه ای را نیز برای طرفداران خود پرداخت می کنند. سپس کاربران عادی با گوش دادن به این آهنگ ها مقدار مشخصی پول دریافت می کنند.

برای این کار لازم نیست تا کل آهنگ را گوش دهید و شنیدن فقط ۳۰ ثانیه از آن کافیست تا بتوانید پول خود را دریافت کنید! حق عضویت در Music xray رایگان است و تا حداکثر ۱۲ دلار در ساعت می توانید برای گوش دادن به آهنگ های مختلف از آن پول بگیرید.

با رسیدن درآمدتان به ۱۰ دلار امکان نقد کردن آن وجود دارد. اما نکته ای که وجود دارد این است که پرداخت دلار در این سایت تنها از طریق پی پال است که برای ایرانیان در دسترس نیست. اما می توانید از طریق سایت های خدمات ارزی درآمدتان را به ریال تبدیل کنید.

ادامه مطلب  ادمین فروش اینستاگرام، شغلی آسان با درآمد بسیار عالی

سایت Earnably

Earnably دست شما را در انتخاب راه های مختلف برای کسب درآمد دلاری بازتر گذاشته است. به طور مثال با انجام کارهایی مثل گوش دادن به رادیو، گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم و تبلیغات و تکمیل نظرسنجی ها می توانید امتیازهای دلاری دریافت کنید. با داشتن حداقل ۲ دلار در حسابتان می توانید آن را به صورت بیت کوین و یا از طریق پی پال و گیف کارت آمازون برداشت نمایید.

اگر شخص دیگری با لینک دعوت شما وارد سایت شود و درآمد داشته باشد، ۱۰ درصد از درآمد او نیز به حساب شما می آید و این عالی است!

سایت HitPredicto

روش کار این سایت به این صورت است که آهنگ ها قبل از پخش عمومی در آن آپلود شده و کاربران به آن امتیاز می دهند. کاربران نیز با گوش دادن، ثبت نظر و امتیاز برای هر کدام از آن ها پول دریافت می کنند.

بررسی هر آهنگ در سایت HitPredicto برای شما ۳ امتیاز به همراه خواهد داشت که به معنای ۱ دلار خواهد بود! کسب ۵۰۰ امتیاز از این سایت راه ورود شما به قرعه کسی گیفت کارت آیتونز ۵۰ تا ۱۰۰ دلاری را نیز باز می کند و با داشتن امتیاز بیشتر از ۱۲۵۰ تجهیزات مربوط به CD و DVD برای شما ارسال خواهد شد. این در صورت است که امتیازهای خود را به دلار تبدیل نکرده باشید.

سایت UniqueRewards

این سایت نیز در مقابل گوش دادن به آهنگ، خواندن ایمیل، انجام بازی های رایگان، تماشای فیلم و تبلیغات به شما امتیاز می دهد که این امتیازها به دلار تبدیل می شوند. حتی با بررسی کد کپچایی که هر ۳۰ دقیقه ظاهر می شود می توانید درآمد داشته باشید. این درآمد برای کاربران آمریکایی ۰٫۰۳ دلار و برای سایر کاربران ۰٫۰۱ دلار است.

ادامه مطلب  قیمت طراحی سایت ورزشی در تهران - پارس وب

برای برداشت درآمدتان از این سایت نیاز دارید تا امتیازهای خود را به ۲۰ دلار برسانید و سپس از طریق بیت کوین یا پی پال آن را نقد کنید.

سخن نهایی

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با ۳ سایت مهم کسب درآمد با گوش دادن به آهنگ آشنا کنیم. شما نیز می توانید در همه این سایت ها به راحتی به دلار درآمد داشته باشید.

منبع: کسب درآمد با گوش دادن به موسیقی

حتما ببینید

با طراحی سایت اختصاصی، بهترین تجربه آنلاین را برای کسب‌وکارتان فراهم کنید!

با طراحی سایت اختصاصی، بهترین تجربه آنلاین را برای کسب‌وکارتان فراهم کنید!

برای ایجاد تمایز و رقابت موفق در فضای آنلاین، طراحی سایت اختصاصی به عنوان یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *