درهای ثروت را با تولید انواع ترشی به روی خودم باز کردم

درهای ثروت را با تولید انواع ترشی به روی خودم باز کردم

درست زمانی که نا امید شده بودم و هیچ کسب و کاری نداشتم به پیشنهاد یکی از دوستان برای خود یک تولیدی کوچک راه اندازی کردم که در آن به تولید انواع ترشیجات خانگی خوشمزه مشغول شدم و درآمدم را روز به روز افزایش دادم و بالاخره ثرومند شدم.

بادمجان خشک برای ترشی

بعضی از افراد هستند برای تهیه ی بادمجان خشک برای ترشی  که در همان ابتدا بادمجانهای خشک‌ شده را مستقیم در خود سرکه سفید می ‌اندازند اما یک کار دیگر هم می ‌توان انجام داد و آن این است که بادمجانها را داخل سرکه قرار دهید و آن را کمی حرارت دهید.

بعد از مدت کمی که به جوش آمد آن را بردارید این کار را برای این انجام می ‌دهید تا سرکه‌ ها سریع ‌تر به خورد بادمجان برود و زمان رسیدن ترشی شما کمتر شود چرا که زمانی‌ که بادمجان خشک می‌ شود دارای بافتی سفت می ‌شود و زمان بیشتری می‌ برد تا سرکه را به خود بگیرد پس بهتر است که شما بادمجانها را با کمی سرکه بجوشانید. بعد از انجام این کار باید به بادمجان و سرکه زمان دهید تا کمی خنک شوند

ترشیهای بادمجان به دلیل محبوبیت زیادی که دارد در انواع مختلفی هم تهیه می‌ شوند مانند شکم پر،  با رب انار، بوشهری و همچنین کبابی که در هر کدام از این روشها بادمجان را به نوعی به ترشی اضافه می‌ کنند که طعم بسیار عالی و به‌ یاد ماندنی دارد. شما بعد از انجام تمامی مراحلی که گفتیم باید به آماده‌ سازی مواد ترشی بپردازید که در این مرحله باید سیر و سبزیها را خرد کرده و آنها را آماده کنید.

ادامه مطلب  مشعل گازوئیلی دست دوم کرج

شاید در اینجا برایتان سوال پیش بیاید که از چه نوع سبزی برای معطر کردن ترشی می ‌توانیم استفاده کنیم که باید گفت شما می ‌توانید از نعناع خشک و همچنین مرزه به ‌عنوان یک سبزی معطر برای خوشمزه ‌تر شدن و خوش عطر شدن ترشی خود استفاده کنید.

بادمجان خشک برای ترشی

ترشی لیته

یکی از چاشنیهای خوشمزه در سراسر دنیا ترشی لیته است که آن را می توان به صورت فوری آماده نمود و از فروش خوبی نیز برخوردار است و افراد زیادی از راه درست کردن این محصول درآمد خوبی دارند.

اما نکاتی نیز باید در تهیه ترشی رعایت کنید مواد ترشی باید سالم و تمیز باشد اگر از خیار استفاده می کنید برای جا انداختن خیار شور، خیارهای باریک و ریز را تهیه کنید میزان تندی و ترشی بستگی به میل و ذائقه خودتان دارد به همان اندازه می توانید فلفل آن را اضافه یا کم کنید.

جالب است بدانید که هرچه ترشی ریز تر باشد زودتر جا می افتد از ظروفی که برای تهیه ترشی استفاده می کنید حتما از جنس ظروف شیشه ای باشد و درپوش محکمی نیز داشته باشد چرا که ظروف پلاستیکی، سفالی و فلزی برای این کار مناسب نیستند.

ترشی لیته

ترشی خانگی 

امروزه ترشی خانگی بسیاری که با ذائقه های مختلف مردم هماهنگ باشد وجود دارد. ترشی قارچ صدفی و فلفل دلمه ای یکی از راحت ترین و بهترین انواع ترشی ها بوده که شما می توانید در همه ی فصول سال با فلفل دلمه های رنگی و متفاوتی درست کرده و در کنار انواع غذاها از آن لذت ببرید. طبع این ترشی سرد بوده و در همه ی فصل های سال می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ادامه مطلب  هر انچه که باید در رابطه با پین تثبیت بدانید

وجود فلفل های دلمه ای رنگی جذابیت و زیبایی خاصی می تواند به سفره های شما ببخشد به ویژه زمانی که مهمانی دارید، می توانید این ترشی لذیذ را در کنار انواع غذا سرو کنید. قارچ نیز دارای خواص بسیاری بوده و می توان در انواع غذاها و سالادها نیز از آن استفاده کرد.

 

ترشی خانگی

حتما ببینید

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

راهنمای خرید آجرنمای نسوز مرغوب

در یک پروژه ساختمانی نمای ساختمان نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. یکی از منحصر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *